Als je dialect praat, trek je natuurlijk boeren aan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:28 schreef Messenga het volgende:
die woont dan weer kats ver weg!
Tja, dat helpt je zaak ook niet echt.quote:wijven
Of een Hollandse vlagquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:29 schreef cyberstalker het volgende:
Tip: Plastic zak.
Zwolle zijn ze wel lekker jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik woon ook in Deventer en je hebt gelijk
Allemaal trailertrash rivierenwijk wijven hier die fucking lelijk zijn en denken dat ze wat zijn
Wat ben ik toch blij dat ik in Zwolle op school zit![]()
Whaha.. moet je daar 's zomers een x 10 keer langsrijden voor de gein, al die hoeren kijken johquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:29 schreef Furious het volgende:
Whehe, na de brug naar links, kom je in de hoerenbuurtstraat uit.
Veel succes.
Utrechtquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:02 schreef Aurelium het volgende:
Utrechtverhouding mannelijke/vrouwelijke studenten 40/60
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:28 schreef Messenga het volgende:een truitje die ze net zo goed niet aan kunnen doen omdat je de tieten toch wel ziet
Ram? Kom kats eigenlijk alleen maar tegen als katsbezopen hier, en ook dat al jaren niet meer.quote:Op zondag 23 oktober 2005 14:34 schreef Guns_n_Roses het volgende:
Kats?Is dat een equivalent voor ram of kei?
![]()
Noem 1 tip opquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:08 schreef Bramos83 het volgende:
Ga eens naar een tent waar geen boerenhoeren komen dan, eentje met niveau dus! Maar dat is waarschijnlijk voor jou dan ook te veel gevraagd!
Ga over 1.5 jaar al Audiovisuele media in Utrecht doenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:08 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Tip: ga psychologie studeren in Leiden
Je hoeft toch niet met ze te trouwen? Als ik het zo lees kun je ze wel neuken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:30 schreef Messenga het volgende:
Dat is het probleem nietDe houding van ze staat me niet aan
je wilt ze liever gebukt?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:30 schreef Messenga het volgende:
Niet zeiken, gewoon lekker ongecompliceerd batsen in de hooiberg. Als je andere postcoïtale gesprekken wilt voeren dan over de nieuwe trekker van pa of dat er weer kalfjes geboren zijn, moet je nog even wachten tot je volgend jaar je audiovisuele media studeert.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:30 schreef Messenga het volgende:
Genoeg te zien daarquote:
Twello? Dan heb je idd gelijk, allemaal van die provincialen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:28 schreef Messenga het volgende:
Ik woon dus vlakbij Deventer, en dan denk ik wel eens : Damn! Ik Krijg in dit gebied nooit een vriendin!
En dat maakt jou dus.....quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:28 schreef Messenga het volgende:
Ik woon dus vlakbij Deventer...........
Andere kant op, bij die files weet je welquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:26 schreef hond_in_de_goot het volgende:
[..]
Twello? Dan heb je idd gelijk, allemaal van die provincialen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |