abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 21:12:23 #1
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_31636303

HET OFFICIËLE WORLD OF WARCRAFT TOPIC
Four years have passed since the aftermath of Warcraft III: Reign of Chaos, and a great tension now smolders throughout the ravaged world of Azeroth. As the battle-worn races begin to rebuild their shattered kingdoms, new threats, both ancient and ominous, arise to plague the world once again.

World of Warcraft is an online role-playing experience set in the award-winning Warcraft universe. Players assume the roles of Warcraft heroes as they explore, adventure, and quest across a vast world. Being "Massively Multiplayer", World of Warcraft allows thousands of players to interact within the same world. Whether adventuring together or fighting against each other in epic battles, players will form friendships, forge alliances, and compete with enemies for power and glory.

The dedicated live team will create a constant stream of new adventures to undertake, lands to explore, and monsters to vanquish. This content ensures that the game will never be the same from month to month, and will continue to offer new challenges and adventures for years to come.

Game Features:
* Adventure together with thousands of other players simultaneously.
* Create and customize your own hero from the unique races and classes of the Warcraft universe.
* Explore an expansive world with miles of forests, deserts, snow-blown mountains, and other exotic lands.
* Visit huge cities and delve through dozens of vast dungeons.
* Enjoy hundreds of hours of gameplay with new quests, items, and adventures every month

Eastern Kingdoms
Startgebied voor:
* Humans
* Dwarves
* Gnomes
* Undead

Kalimdor
Startgebied voor:
* Night elves
* Tauren
* Orcs
* Trolls

Handige links:
World of Warcraft Europese website
World of Warcraft Amerikaanse website
World of War.net
WoW DB, site met alle mods
Thottbot.com
WoW Vault @ IGN.com
Questkeep
Kaart van Azeroth met filghtpaths en instance omschrijvingen

Wat kost dat nou?
Het spel zelf kun je bij gcshop.nl kopen voor 37,00 euro. Na de eerste maand kun je dan kiezen uit 4 opties:
* Betaling met credit card per maand: 12,99 euro
* Betaling met credit card per 3 maanden, 35,97 euro (11,99 euro/maand)
* Betaling met credit card per 6 maanden: 65,94 euro (10,99 euro/maand)
* Betaling met pre-paid gamecard per 60 dagen: 25,00 euro (bij andere winkels: 29,95 euro)

Fokkers in World of Warcraft

Ook in deze lijst? Voeg je character zelf toe!

Ook lid worden van het FOKKERS GUILD
Het Fokkers Guild is actief op de BLOODSCALP server. Je kunt je aanmelden door in het spel
een berichtje te sturen naar Daenal, Omentuva, Thiona, Caela, Burakin of Engessa. Je doet met een van de volgende chat commando's:
/w Daenal Ik wil lid worden van jullie guild
/w Omentuva Ik wil lid worden van jullie guild
/w Thiona Ik wil lid worden van jullie guild
/w Caela Ik wil lid worden van jullie guild
/w Burakin Ik wil lid worden van jullie guild
/w Engessa Ik wil lid worden van jullie guild

Deze openingspost
pi_31637991
Word het niet eens tijd om de openings post te updaten ?
pi_31640507
Nogal, ja.

Daarstraks even chain-ganked door een stel horde. Ik maak me klaar om een gevecht te doen, bang, warlock level 60. Ok, lopen maar. 2e ronde kwam ik de lokale UBRS raid tegen, 7 level 60's tegen 1 level 48. . Lopen, again. 3e ronde, res ik, komt er een UD warlock langs die even dismount. I am touched.

En Alliance in AB zijn nogal, tja, noobish. Als je met 15 man staat te verdedigen tegen 10 man van de horde op 1 basis... Dan gaan er 2 uit, blijkt er een hunter met 1000 + aimed shots te staan bij de mill.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_31642085
Jeuj, level 40 .
  zondag 23 oktober 2005 @ 00:45:31 #5
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_31642927
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 22:01 schreef rawdemin het volgende:
Word het niet eens tijd om de openings post te updaten ?
Ongetwijfeld, maar aangezien ik helemaal niets met het Fokkers Guild te maken heb, heb ik geen flauw idee hoe, wie, wat of waar

Hier is in elk geval een plaatje.

zondag 23 oktober 2005 @ 01:39:21 #6
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_31644329
Ben sinds gisteren LvL 60, was een hele zit. Vandaag twee keer ab gedaan, merk dat ik mijn pvp skill duidelijk wat moet gaan trainen.
  † In Memoriam † zondag 23 oktober 2005 @ 04:40:11 #7
34726 Fratz
Max
pi_31647158
Heb vandaag eindelijk eens AB gedaan (met mijn level 46 troll priest). ik vond het zowaar leuk! we wonnen trouwens wel erg vaak, erg goed georganiseerd moet ik zeggen. ik werd zelfs een keertje vierde, en dat voor een priest! (een holy priest, geen shadow priest!)

[ Bericht 7% gewijzigd door Fratz op 23-10-2005 13:03:38 ]
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
  zondag 23 oktober 2005 @ 07:59:41 #8
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_31647635
Mijn realm staat niet bij de fokkers lijst toevoeg ding (Kor'gall)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_31650421
Mijn realm staat er helaas ook niet bij (Nordrassil)
pi_31651144
Foor aan geld te komen heb ik pas (met veel moeite) de recipe: transmute water to air gekregen. Nu farmen voor essences of water, en 1x per dag er 1 naar essence of air omtoveren, en na een week kun je 7x essence of air verkopen (bij ons voor 15g-20g per stuk)
Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
  † In Memoriam † zondag 23 oktober 2005 @ 13:35:45 #11
34726 Fratz
Max
pi_31651511
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 13:21 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Foor aan geld te komen heb ik pas (met veel moeite) de recipe: transmute water to air gekregen. Nu farmen voor essences of water, en 1x per dag er 1 naar essence of air omtoveren, en na een week kun je 7x essence of air verkopen (bij ons voor 15g-20g per stuk)
dat vind ik nou eens een goede tip!
pi_31652825
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 13:35 schreef Fratz het volgende:

[..]

dat vind ik nou eens een goede tip!
Je kan ook essence of air gaan farmen Met een beetje geluk vind je er zo'n 2 per uur!
pi_31655135
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 15:58 schreef McGilles het volgende:

[..]

Je kan ook essence of air gaan farmen Met een beetje geluk vind je er zo'n 2 per uur!
Ja, of geen...
pi_31655421
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 20:37 schreef Migwi het volgende:

[..]

Ja, of geen...
Ja bij mij willen die dingen nou niet echt droppen, na 3 uur grinden heb ik de moed maar opgegeven

[ Bericht 2% gewijzigd door Mister_T op 23-10-2005 21:33:47 ]
Xbox Live: Anormius
  zondag 23 oktober 2005 @ 23:51:49 #15
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_31657147
yeah! eindelijk ragnaros neer
na de 7% wipe vorige week ging ie deze keer in 1 keer neer
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_31657868
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 20:37 schreef Migwi het volgende:

[..]

Ja, of geen...
Idd, of geen, en met de drukte die Silithus heet tegenwoordig...
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_31659749
Zo, voor 45g een Libram of Focus en Harnessing Shadows (DM Trinket boek) gekocht gisteren, over goede deals gesproken
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_31659814
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 11:18 schreef PBateman1978 het volgende:
Zo, voor 45g een Libram of Focus en Harnessing Shadows (DM Trinket boek) gekocht gisteren, over goede deals gesproken
Een Recipe:Swiftness potion voor 10s
Schematic: Arcanite Dragonling 5g

Mijn beste deals ooit
pi_31660565
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 11:18 schreef PBateman1978 het volgende:
Inderdaad wel goedkoop. Normaal staat Libram of Focus voor +/- 70g in de AH. Ik had mijne ooit een keer gevonden, en in m'n bank gegooit. Gelukkig maar, aangezien ze nodig zijn voor de ZG enchants. Nog 1 Skin of Shadow en mijn +10 Stamina en +18 Spell Damage op Legs/Head is binnen. M'n eerste tenminste, ik heb nog 2 Voodoo Dolls in m'n mail klaarliggen (1 voor nog een enchant, de andere voor de +10% spell crit chance voor 20 seconden trinket), Pristine Black Diamond heb ik ook nog een extra versie van, net als de Armsplint. Nu nog een tweede Libram of Focus
  maandag 24 oktober 2005 @ 15:13:49 #20
24052 R_o_N
World of Warcraft
pi_31661272
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 12:50 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Inderdaad wel goedkoop. Normaal staat Libram of Focus voor +/- 70g in de AH. Ik had mijne ooit een keer gevonden, en in m'n bank gegooit. Gelukkig maar, aangezien ze nodig zijn voor de ZG enchants. Nog 1 Skin of Shadow en mijn +10 Stamina en +18 Spell Damage op Legs/Head is binnen. M'n eerste tenminste, ik heb nog 2 Voodoo Dolls in m'n mail klaarliggen (1 voor nog een enchant, de andere voor de +10% spell crit chance voor 20 seconden trinket), Pristine Black Diamond heb ik ook nog een extra versie van, net als de Armsplint. Nu nog een tweede Libram of Focus
Zo ik heb dus nog een erg lange weg te gaan met me enchanting zie ik... zit nog maar op 250 ergens... Wel een goede toekomst denk ik, want in IF staat iedereen altijd om high end enchants te schreeuwen...
Trollbane Realm: Aliza: Human Priest [80] Guild: Non Compos Mentis
Trollbane Realm: Saidar: Dranei Shaman [80] Guild: Denial
pi_31662433
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 15:13 schreef R_o_N het volgende:

[..]

Zo ik heb dus nog een erg lange weg te gaan met me enchanting zie ik... zit nog maar op 250 ergens... Wel een goede toekomst denk ik, want in IF staat iedereen altijd om high end enchants te schreeuwen...
De ZG enchants zijn niet van die normale dingen die jij kan maken. Met ZG items en een paar niet-ZG dingen (Arcanum of <blaat>) kan je in ZG zelf een 'pakketje' laten maken. Dat is dan bijv. 'Falcon's Call' of 'Hoodoo's Hex'. Het werkt hetzelfde als een armor kit, je plaatst het op je pants/head en je heb de enchant daar
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 22:00:56 #22
24052 R_o_N
World of Warcraft
pi_31687529
durft niemand meer iets te posten ofzo ?

niet dat ik iets interresants heb te vermelden btw...
Trollbane Realm: Aliza: Human Priest [80] Guild: Non Compos Mentis
Trollbane Realm: Saidar: Dranei Shaman [80] Guild: Denial
pi_31690079
WTB: Blue sinew op Bladefist
Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
  woensdag 26 oktober 2005 @ 02:17:48 #24
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_31692681
Mijn leven in wow momenteel : LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  † In Memoriam † woensdag 26 oktober 2005 @ 02:40:20 #25
34726 Fratz
Max
pi_31692945
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 02:17 schreef Maanvis het volgende:
Mijn leven in wow momenteel : LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG LAG
goh. je bent niet de enige....
vooral erg handig in instances and zo..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')