De chest dropt in UBRSquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dire Maul, Stratholme, Scholomance, LBRS.
Heb het helemaal gehad met Blizzard's Randomness! Klopt niks meer van ><quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:29 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Magister is utter crap, zoek gewoon wat leuke + dmg dingen bij elkaar and you are set.
Nog steeds aan het wipen op Nef, Nightwatchers?
het hele gedoe. het duurt me allemaal veel te lang.quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:44 schreef Platina het volgende:
[..]
Het hele gedoe of dat kostuum? want met rechtsklikken op het kostuum verwijder je het weer.
Wat een vette tune! *Niet meer uitzet*quote:Op maandag 31 oktober 2005 01:24 schreef Gamedemon het volgende:
http://wosrevealed.ytmnd.com/
was het maar zo
Een raid boss gank je niet hoorquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:35 schreef StarBright het volgende:
Heb zonet samen met mijn guild ebonroc en flamegor geganked als serverfirsts.
Momenteel heeft nog geen enkele guild behalve de onze een boss gekilled in Blackwing Lair, wij zijn nu bij de laatste twee bosses Chromaggus en Nefarian. We hebben nog 5 dagen om ze te ganken![]()
Hopelijk lukt het.
YEAH NEF gezien voor 2de keer gezien... maar idd unlucky us... benieuwd of the loot van chrommagus ook wijzigd... ook al 2x zelfde lootquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:45 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Heb het helemaal gehad met Blizzard's Randomness! Klopt niks meer van ><
Ook Chromaggus al, moet je zien hoe random wij het hebben:
1ste kill/lockout: Frost Burn + Time Lapse
2de kill/lockout: Frost Burn + Incinerate
3de kill/lockout: Frost Burn + Time Lapse
4de kill/lockout: Time Lapse + Frost Burn
Hmhm, heel random...
En dan nu de Nefarian spawns:
1ste try: Bronze + Black
2de try: Red + Blue (moeilijkste combinatie)
3de try: Red + Blue
4de try (nu): Blue + Red
![]()
Wrathquote:Op dinsdag 1 november 2005 01:13 schreef Un-X-PecteD het volgende:
http://www.affliction.co.uk/zhod/wow/tier2/wowxp11.jpg
Warrior's Wrath ?
Ten Storms en Judgement.quote:
Chromaggus is verdomd makkelijk en een ontzettend saai gevecht.. Of dat was ie toen wij 'm voor het eerst downden vorige week. We hadden acid en frost burn, maar het schijnt dat als je time lapse krijgt dat het dan wat moeilijker wordt?quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:35 schreef StarBright het volgende:
Heb zonet samen met mijn guild ebonroc en flamegor geganked als serverfirsts.
Momenteel heeft nog geen enkele guild behalve de onze een boss gekilled in Blackwing Lair, wij zijn nu bij de laatste twee bosses Chromaggus en Nefarian. We hebben nog 5 dagen om ze te ganken![]()
Hopelijk lukt het.
Die had me gisterenavond half onder het bureau.quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:54 schreef Janteh het volgende:
ik blijf ze posten de leuke plaatjes, maar ze zijn ook gewoon leuk
nieuwe mage tier 2 look:
[afbeelding]
Blizzardquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:18 schreef DarkManta het volgende:
Ook wel leuke reclame voor WoW
http://www.nu.nl/news/617(...)alleren_spyware.html
Haha, wat een bullshit.quote:Hoglund waarschuwt dat deze gegevens fraude gevoelig kunnen zijn: "In sommige url's kunnen creditcardgegevens staan van de gebruiker."
Moeilijker, mwah, wel leukerquote:Op dinsdag 1 november 2005 08:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Chromaggus is verdomd makkelijk en een ontzettend saai gevecht.. Of dat was ie toen wij 'm voor het eerst downden vorige week. We hadden acid en frost burn, maar het schijnt dat als je time lapse krijgt dat het dan wat moeilijker wordt?
"Zeg, toen zat Kazzak wat bij te komen nadat hij een raid vermoord had, beetje te eten en drinken om alles weer te regeneraten, maar hij wist niet dat ik achter hem stond. Een ambush en hij lag! Wist niet wat hem overkwam! Volgens mij heeft hij me nu op KoS staan!"quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:06 schreef Migwi het volgende:
[..]
Een raid boss gank je niet hoor
Die versla je gewoon
Succes!
REDquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:42 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Moeilijker, mwah, wel leuker
Tenminste meer afwisseling dan de andere breaths. Ik moet zeggen dat een lading 'normale' breaths wel erg saai is... Maar Time Lapse kan voor redelijk wat frustratie zorgen...
We hebben eindelijk weer een redelijk werkende taktiek voor de spawns bij Nefarian (tenminste, Red + Blue is haast niet anders te doen. Andere combinaties zijn een stuk makkelijker), dus Nefarian gaat er binnenkort aan
En volgende lockout maar hopen op wat meer afwisseling qua breaths en loot...
Dat hele Warden gedoe was toch allang bekend?quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:18 schreef DarkManta het volgende:
Ook wel leuke reclame voor WoW
http://www.nu.nl/news/617(...)alleren_spyware.html
jaquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:24 schreef Fratz het volgende:
[..]
Dat hele Warden gedoe was toch allang bekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |