Leest topic door, hmmm hier stond ie ook al, heb nog een paar toegevoegd op die link nu.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:28 schreef Migwi het volgende:
http://nightwatchers.cjb.net/phpBB2/viewtopic.php?t=1069
ff filmpje downloaden.
Summer =![]()
En Mustafa =![]()
![]()
![]()
![]()
Fantastischquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:28 schreef Migwi het volgende:
http://nightwatchers.cjb.net/phpBB2/viewtopic.php?t=1069
ff filmpje downloaden.
Summer =![]()
En Mustafa =![]()
![]()
![]()
![]()
Mmm thanks.. Jammer dat we er alleen niks mee kunnenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:10 schreef Ancient het volgende:
[..]
Omdat hij in het midden van de zaal staat (of tenminste dichter bij het midden toe) trekt hij de eerste aggro, en salvation zorgt dan anderen geen aggro krijgen, dus vangt hij alle aggro op. Verder weet ik het niet precies, ik heb een vriend het zien doen met zijn guildzag er wel erg vet uit vond ik
En hij moet zichzelf niet buffe, hij moet de anderen in de raid buffen
(retribution auro geeft volgens mij ook veel aggro, ook aanzetten
)
ik heb het nu wel gehad eigenlijk met dat trick or treat. het duurt gewoon te lang.quote:Op maandag 31 oktober 2005 07:31 schreef borisz het volgende:
trick or treat is best nog wel is grappig, dan word je dwarf en dan word je een vleermuis![]()
Een priest in devout met Benedictionquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:24 schreef Janteh het volgende:
http://photobucket.com/albums/v195/pikmandestroyer/?action=view¤t=Picture038.jpg
Een Magistrale fout zelfs.quote:
Ligt niet aan jouquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:06 schreef Miiso het volgende:
Ligt het nou aan mij of ben je gewoon uber van de pot gerukt als je kleding gaat namaken? 0 laat staan aantrekken naar 1 of andere bijeenkomst voor wow addicts
man man, wat een trieste benden als mensen zo door kunnen slaan.
quote:burning crusade staat iig op mijn verlanglijstlijkt me wel vet om te gaan spelen en ben nieuwsgierig hoe ze dat met die lvl cap en points gaan oplossen.
31 Arcane / 20 Frost ftw. op het moment.quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:15 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Blizzard had iig gezegd dat ze het de moeite waard zouden maken om 41/20 te speccen, dus reken maar op krachtige end-talents.
Zou ik 11 Arcane / 0 Fire / 51 Frost speccen?
Het is toch verdomme cheen carnaval, zech!quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:06 schreef Miiso het volgende:
Ligt het nou aan mij of ben je gewoon uber van de pot gerukt als je kleding gaat namaken? 0 laat staan aantrekken naar 1 of andere bijeenkomst voor wow addicts
man man, wat een trieste benden als mensen zo door kunnen slaan.
zelfs dan zou ik er nog niet in lopenquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:34 schreef Leshy het volgende:
[..]
Het is toch verdomme cheen carnaval, zech!
Dire Maul, Stratholme, Scholomance, LBRS.quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:20 schreef VTB het volgende:
Vraagje: in welke 5 man dungeons droppen leuke Mage sets? Ben nu eindeijk na 7 maanden eindelijk l60![]()
Als ik op wow-sites kijk zie ik alleen maar MC ed dungeons waar je met weet ik hoeveel man in moet. En wat ik nu heb is brak. Volgens mij heeft iemand met l50 al een beter armour.
Het hele gedoe of dat kostuum? want met rechtsklikken op het kostuum verwijder je het weer.quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:33 schreef Fratz het volgende:
[..]
ik heb het nu wel gehad eigenlijk met dat trick or treat. het duurt gewoon te lang.
Dat hele gedoe lijkt me, want die kostuums hoef je niet te nemen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:44 schreef Platina het volgende:
[..]
Het hele gedoe of dat kostuum? want met rechtsklikken op het kostuum verwijder je het weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |