*kwijl* dat zal me zeker helpen bij het draintanken van death talon overseers!quote:Op maandag 7 november 2005 19:46 schreef rawdemin het volgende:
Misschien gaan ze nog wel een nieuwe setbonus ook toevoegen, bijv 10% additional mana drain met when using Manadrain.![]()
Uh-hu. Ik draintank ook altijd met mana drainquote:Op maandag 7 november 2005 20:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
*kwijl* dat zal me zeker helpen bij het draintanken van death talon overseers!
Nice. Alleen die groene wandquote:Op maandag 7 november 2005 15:25 schreef DjNivek het volgende:
Here you go
[afbeelding]
En m'n profiel: Klikje
Dæng, da's not badquote:Op maandag 7 november 2005 15:25 schreef DjNivek het volgende:
Here you go
[afbeelding]
En m'n profiel: Klikje
Die PWNED.quote:
Epic +damage stuff ftw! Ik gebruik amper Nemesis/Felheart met PvP, maar heb ook een aparte set met damage. Bijv. de Ebony Flame Gloves, Hexxers Cover, etc. Check m'n backpack/mooncloth bag maarquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:27 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb het niet op sets eigenlijk, Felheart zal ik vast nog wel compleet krijgen, maar dan alleen om BWL in te gaan.
Voor PvP vertrouw ik liever op mijn rare +dmg items
Als ik een Human Lock was had ik juist wel voor een felheart/nemesis set gegaan in PvP, samen met een Soul Link build.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:34 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Epic +damage stuff ftw! Ik gebruik amper Nemesis/Felheart met PvP, maar heb ook een aparte set met damage. Bijv. de Ebony Flame Gloves, Hexxers Cover, etc. Check m'n backpack/mooncloth bag maar. Heerlijk om op 50 health over nog een 2000 crit (zonder CoS/Shadow Vulnerability) in een warrior te schuiven die hem vermoord terwijl een shadowpriest nog op je bezig is
Valt op zich wel mee hoor. Kwestie van taktieken aanpassen. UD fearen, WotF, Death Coil, tegen de tijd dat hij terug is, is WotF weer uitgewerkt, en kan je weer doorgaan. Alleen Fear is weer bugged...quote:Om als Human van Fear/Seduce afhankelijk te zijn lijkt me niets met al die Undeads
quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:23 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Valt op zich wel mee hoor. Kwestie van taktieken aanpassen. UD fearen, WotF, Death Coil, tegen de tijd dat hij terug is, is WotF weer uitgewerkt, en kan je weer doorgaan. Alleen Fear is weer bugged...![]()
Niet mee eens, nog geen 2% van onze server loopt in dikke Fire Res gear in Battlegrounds.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:23 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Een destruction build nu is ook niet het slimste wat je kan doen. Door de epic gear die iedereens oma nu wel kan krijgen ligt de fire resistance redelijk hoog. Ik hou het wel bij shadowbolt glass cannon.
Ik heb momenteel bijna al mijn talentpoints in destruction zitten... ik ben er nog steeds niet achter wat ik het beste kan gaan doen...quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Niet mee eens, nog geen 2% van onze server loopt in dikke Fire Res gear in Battlegrounds.
En er gaat niets boven een Nightfall proc en een 2k Conflagrate crit op 1 Alliance
(17/034 hier, niet de beste build, wel de leukste IMO)
Valt eigenlijk wel mee.. Als je een raid vormt in een battleground doe dan eens Ctraid channel broadcasten en dan /raresists ... toen ik dat deed kwam ik uit op 50 voor de hoogsten. Aan horde kant zal je meer shadow resistance hebben trouwens vanwege undead racial +10 shadow resistancequote:Op dinsdag 8 november 2005 14:23 schreef DjNivek het volgende:
Een destruction build nu is ook niet het slimste wat je kan doen. Door de epic gear die iedereens oma nu wel kan krijgen ligt de fire resistance redelijk hoog. Ik hou het wel bij shadowbolt glass cannon.
Mijn build :quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:37 schreef Miiso het volgende:
[..]
Ik heb momenteel bijna al mijn talentpoints in destruction zitten... ik ben er nog steeds niet achter wat ik het beste kan gaan doen...
dus welke fok lock helpt me
Ik ben ook een Warlockquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Mijn build :
http://www.wow-europe.com(...)00005050005102405151
Om te levellen eerst 5/5 Demonic Embrace nemen in Demonologyquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik ben ook een WarlockNog goede tips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |