Zodra je Vaelastratz verslagen hebt en de encounter onder controle hebt, dan gaat het opeens heel vlug jaquote:Op donderdag 3 november 2005 13:52 schreef StarBright het volgende:
Gisterenavond eindelijk Chromaggus neer. Weer een serverfirst. Geen enkele alliance/horde guild op de server heeft razorgore neer gekregen, behalve mijn guild.
Vorige week waren we nog maar bij firemaw, nu staren we nefarian in zijn gezichtWe hadden een paar keer geprobeerd. Maar hij is duidelijk niet de makkelijkste. Morgen gaan we het weer proberen.
Vandaag MC, hopelijk dropt de eye of divinity, kan ik eindelijk mijn benediction halen![]()
www.shinasu.net voor foto's enzo.
Hey, iemand van Draenor?quote:Op donderdag 3 november 2005 13:52 schreef StarBright het volgende:
Gisterenavond eindelijk Chromaggus neer. Weer een serverfirst. Geen enkele alliance/horde guild op de server heeft razorgore neer gekregen, behalve mijn guild.
Vorige week waren we nog maar bij firemaw, nu staren we nefarian in zijn gezichtWe hadden een paar keer geprobeerd. Maar hij is duidelijk niet de makkelijkste. Morgen gaan we het weer proberen.
Vandaag MC, hopelijk dropt de eye of divinity, kan ik eindelijk mijn benediction halen![]()
www.shinasu.net voor foto's enzo.
Dat is toch wel heel erg netjes van ze.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:10 schreef Migwi het volgende:
Onyxia 10 manned.
http://www.supload.com/free/10man27cm.jpg/view/
http://www.supload.com/free/10man17rg.jpg/view/
http://forums.worldofwarcraft.com/thread.aspx?fn=wow-general&t=5608155&p=1&tmp=1#post5608155
Like, they so totally wtfpwn everyone right now
Jazekerquote:
Cool, maar dan zie ik niet veel bekenden zeker daar op Genjuros !quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:58 schreef Gamedemon het volgende:
Bloodscalp, maar die server moet je zeker niet pakken, lagserver
Genjuros is wel okay
Het is een nieuwe server. Je kon vanaf andere servers, je character laten transferen naar Genjuros. Veel guilds zijn overgestapt daarheen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Cool, maar dan zie ik niet veel bekenden zeker daar op Genjuros !
De clan is volgens mij opgeheven, of er zitten alleen nog alts in !?quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:55 schreef Chocobo het volgende:
Welke server wordt hier het meest gebruik door de Fokkers en waar zit de clan?
vind het eigenlijk een beetje onzin. je hebt ervoor getekend. en daarbij wordt de informatie gecodeerd verzonden en alleen als je cheats gebruikt gerapporteerd.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:41 schreef Mr_Belvedere het volgende:
En? Gaan jullie nu allemaal beveiligde Sony Muziek CD's kopen en cheaten?![]()
![]()
en de leukste players zijn weg.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:58 schreef Gamedemon het volgende:
Bloodscalp, maar die server moet je zeker niet pakken, lagserver
Genjuros is wel okay
genjuros zitten 2 60igers van mij, en rodie83 zit er, alliance kant.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Cool, maar dan zie ik niet veel bekenden zeker daar op Genjuros !
380 uur? :-oquote:Op donderdag 3 november 2005 15:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Level 60 worden......... de tering.... was al 380 uur bezig om level 32 te halen
Hey, ik zit dus ook op ragnaros!quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:09 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
genjuros zitten 2 60igers van mij, en rodie83 zit er, alliance kant.
Mocht je horde willen spelen kan je ragnaros pakken, daar zitten tain, een alt van rodie83 en lexie geloof ik
Christus. Hoe doe je dat nou weer? ben al blij dat ik lvl18 heb na evenveel dagenquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:11 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
380 uur? :-o
Mijn pala heeft net 4 dagen op de teller staan waarvan ongeveer één dag idle...En die is level 35...
Ragnaros is best leuk, guild waar we zitten heeft 120 nederlandstalige accounts en nu geloof ik 155 chars:)quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:09 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
genjuros zitten 2 60igers van mij, en rodie83 zit er, alliance kant.
Mocht je horde willen spelen kan je ragnaros pakken, daar zitten tain, een alt van rodie83 en lexie geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |