Oh ok. Shit gemist.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:09 schreef Mike het volgende:
Het is niet de eerste...vorige week was Philomena Bijlhout al te gast.
bron: medialogquote:Bij de VARA is sinds zaterdag een nieuwe serie van Het Zwarte Schaap te zien. Inge Diepman praat hierin met een hoofdgast die door zijn/haar gedrag, kwaliteiten en opvattingen niet strookt met de code van de kudde.
De omroep had zeven afleveringen gepland maar kon niet meer dan vijf 'zwarte schapen' bereid vinden deel te nemen aan het programma.
Tot nu toe zijn de volgende vier hoofdgasten bekend: ex-LPF-staatssecretaris Philomena Bijlhout (afgelopen zaterdag te zien geweest), psychiater Bram Bakker (morgen te zien), schrijver/moordenaar Richard Klinkhamer en Vlaams Belang-voorman Filip Dewinter.
De VARA heeft meerdere andere personen benaderd om mee te doen, meldt Radio 538, waaronder Edwin de Roy van Zuydewijn, Evert Santegoeds, Rob Oudkerk, Rachel Hazes, Tineke Netelenbos en Willibrord Frequin. Ze wezen deelname af, onder meer omdat zij zich niet als 'zwart schaap' (willen) zien.
Rob Oudkerk wilde niet komen omdat hij een boek aan het schrijven is over 'zijn affaire'. En Evert Santegoeds heeft afgezegd omdat Inge Diepman bij een andere talkshow had afgezegd omdat zijn niet samen met Santegoeds in één programma wilde.
Ook Hilbrand Nawijn wilde niet meewerken aan Het Zwarte Schaap, zelfs niet om zijn politieke vriend Dewinter bij te staan.
Als je die aflevering nog zou willen zien, dan kun je nog op www.uitzendinggemist.nl terecht.quote:
Ik heb die met Philomena idd gezien. Ik keek het in het begin even aan omdat het me niet zo'n interessante uitzending leek, maar ik heb uiteindelijk toch de hele tijd geboeid zitten kijken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:18 schreef SCH het volgende:
Dank Mike. Kwam omdat ik een blogje van Diepman in de VK las vandaag, maar ze hebben deze eerder opgenomen dan Philomena. Heb je die gezien?
Pim kon nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:18 schreef pberends het volgende:
Format is goed, maar nodig dan boeiende mensen uit.
Filip DeWinter lijkt me toch wel voor een leuke uitzending kunnen zorgen. Jammer dat Rachel Hazes niet wilde.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:18 schreef pberends het volgende:
Format is goed, maar nodig dan boeiende mensen uit.
Sterker nog, die was al eens geweest.quote:
Die uitzending van Fortuyn had ik gezien, die was echt hilarisch. Dat moet je toegeven.quote:
Goeie inderdaad.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:27 schreef MrX1982 het volgende:
Jammer dat ze Jack Spijkerman niet hebben gevraagd
Is waar ook. Was leuk ja.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:24 schreef pberends het volgende:
[..]
Die uitzending van Fortuyn had ik gezien, die was echt hilarisch. Dat moet je toegeven.
Ook 2 goede inderdaad. Of minister Pechtoldquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:23 schreef Mike het volgende:
[..]
Filip DeWinter lijkt me toch wel voor een leuke uitzending kunnen zorgen. Jammer dat Rachel Hazes niet wilde.
Na 5 minuten: "Dat had ik niet moeten doen"quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Is waar ook. Was leuk ja.
Ratelband met dat waterpistool![]()
Maar DeWinter komt ook echt he? Staat al in die tekst die ik quotte.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:30 schreef pberends het volgende:
[..]
Ook 2 goede inderdaad. Of minister Pechtold.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:32 schreef Mike het volgende:
[..]
Maar DeWinter komt ook echt he? Staat al in die tekst die ik quotte.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:37 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Met in de bank der critici: Michael Moore, Cindy Sheehan, Monidique![]()
Dit programma heeft haar beste tijd toch al een beetje gehad. De uitzendingen met Hans Janmaat en Heer Olivier waren hilarisch. Mensen als Willibrord Frequin, Rob Oudkerk en Nawijn hebben niets in het programma te zoeken....quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:12 schreef Mike het volgende:
[..]
bron: medialog
Jammer dat die personen niet mee willen werken, maar ik begrijp het wel. Het betekent voor dit programma wel een beetje het einde...
daar ben ik het wel mee eens, ik vergeet nooit meer de uitzending met de vrouw van Rost van Tonningen geweldige aflv.... maar goed het blijft wel een ijzersterk programma, Inge doet het super...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dit programma heeft haar beste tijd toch al een beetje gehad. De uitzendingen met Hans Janmaat en Heer Olivier waren hilarisch. Mensen als Willibrord Frequin, Rob Oudkerk en Nawijn hebben niets in het programma te zoeken....
Vanavond was het aardig, maar de discussie op Ned 3 over de vogelgriep leverde meer vuurwerk op. Juist voor dat vuurwerk kijk ik naar dit programma. Plus dat het leuk is om te zien dat verguisde figuren eens hun verhaal mogen doen. De clash tussen Zuidema en Olivier was geweldig bijvoorbeeld.
Die vrouw ook inderdaad. Kijk, dat zijn echt uitgekotste of spraakmakende figuren. Als je die aflevering hebt gezien dan is een aflevering met Nawijn of Oudkerk slaapverwekkend. Juist omdat je die mensen al veel te veel op TV ziet en je het wel gelooft.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:28 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
daar ben ik het wel mee eens, ik vergeet nooit meer de uitzending met de vrouw van Ros van Toningen geweldige aflv.... maar goed het blijft wel een ijzersterk programma, Inge doet het super...
Liep ie je achterna met een camerateam, al vragend waarom je op fok post?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:13 schreef SCH het volgende:
Ik stond van de week met Willibrord in de lift. Jeemig, wat een bad aura.
Gezellig samen met Polakquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:10 schreef pberends het volgende:
Diepman soliciteert naar een baan bij NOVA.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:10 schreef pberends het volgende:
Diepman soliciteert naar een baan bij NOVA.
"Waarom beledig je Pietverdriet zo, waarom doe je hem zo'n pijn. SCHaam je je niet"quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Liep ie je achterna met een camerateam, al vragend waarom je op fok post?
![]()
Het feit dat hij ten eerste niet ingrijpt dat er kennelijk een nazi secretaris is bij een lokale afdeling, en ten tweede niet ingrijpt wanneer er op een bijeenkomst van de Vlaams Jongeren een tafel is met literatuur over het nazi rijk. Dan lijkt me niet verwonderlijk dat je het over de tweede wereldoorlog gaat hebben, niet?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:17 schreef Amalek het volgende:
Ja hoor, het "H-woord" is alweer gevallen.
Binnen goed tien minuten. Knap.
Inge holocaust Diepman.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |