Dat viel ons hier ook al op jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:51 schreef Jean_Le_Blanc het volgende:
gaat niet goed met de relatie van maaike geloof ik... eerst moeder omhelsen dan tante en "ach toe maar dan.. vriend ook nog effe!"
Dat ligt vast aan het rokersgezin waar ze in woont. Tenminste.. ze zagen er alemaal aan alsof ze meerdere pakjes tegelijk oprooktenquote:Op zondag 23 oktober 2005 11:16 schreef miki het volgende:
Volgens mij was zij gewoon hees van zichzelf, en niet door één of andere verkoudheid...
Echt hoogstaande figuren waren het niet.quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat ligt vast aan het rokersgezin waar ze in woont. Tenminste.. ze zagen er alemaal aan alsof ze meerdere pakjes tegelijk oprookten.
"Je bent hees he"quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:45 schreef BVO het volgende:
Volgens idols.nl is het Maike.
[afbeelding]
Haar auditie.
Wat is er mis met babyvet?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:08 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
a lot of babyvettt
Maar het is wel een heel gezellige familiequote:Op zondag 23 oktober 2005 11:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Echt hoogstaande figuren waren het niet..
quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:20 schreef Star20 het volgende:
LACHEN... toen maike hoorde dat ze door mocht en niemand haar ging knuffelen....
Ja, dat was wel komischquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:20 schreef Star20 het volgende:
LACHEN... toen maike hoorde dat ze door mocht en niemand haar ging knuffelen....
mercha bedoel je.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:12 schreef Drago-X het volgende:
Die bitch waarmee ze in het trio zat, die lange, dat was pas een hoer![]()
Maar zag er nie verkeerd uit![]()
Ze zijn er toch twee dagenquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:47 schreef Ivatje het volgende:
Hmm....Extra ondergoed?? Plas je misschien in je ondergoed van de zenuwen?![]()
Als je door bent dan moet je de avond doorbrengen daarzo. Dus misschien wil ze wel iedere dag zuiver ondergoed aan. Overdreven gedachte hequote:Op zaterdag 19 november 2005 22:47 schreef Ivatje het volgende:
Hmm....Extra ondergoed?? Plas je misschien in je ondergoed van de zenuwen?![]()
Ze trok zelfs wanhopig aan een schouder, maar ook dat mocht niet batenquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:20 schreef Star20 het volgende:
Dat we haar na 1 keer ook wel gehoord hebben snapte ze ook niet, ze moest het minstens drie keer aan ons melden.quote:Op zondag 20 november 2005 10:18 schreef BVO het volgende:
Er hoeft er toch maar één idol te worden, toch geen 4?!![]()
Dat het kunnen zingen met 2 anderen ook wel wat zegt over je muzikaliteit snapte het gansje blijkbaar niet.
Ik wou het niet zeggenquote:Op zondag 20 november 2005 11:59 schreef Ayaxola het volgende:
Wat een kuthoer is dat zegGatverdamme
Laat dat stomme wijf maar zo snel mogelijk er uit gaan
![]()
Arrogante kuthoer, zo kun je het ook zienquote:Op zondag 20 november 2005 12:07 schreef Cee het volgende:
Ik vond 't geweldig. Zo lekker lomp en naief! Beter dan dat irritante blaatmekkergilschaap in d'r groepje.
Gelukkig heb ik nog een medestanderquote:Op zondag 20 november 2005 12:10 schreef moz het volgende:
Zeurend kutwijf![]()
In zee dumpen met een betonblok aan d'r poten.. kan ze daar zingen
En dat hoofdquote:Op zondag 20 november 2005 12:12 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog een medestanderWel meer denk ik maargoed
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:45 schreef BVO het volgende:
Volgens idols.nl is het Maike.
[afbeelding]
Haar auditie.
Wat dacht je van rokenquote:Op zondag 20 november 2005 16:29 schreef fayle het volgende:
Trouwens, hees bij de audities én hees bij de theaterronde, ´omdat het nummer niet goed voor haar is´ betekent gewoon maar één ding, namelijk dat ze haar stem niet goed gebruikt.
En ze kan zich niet mooi opmakenquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:19 schreef Ivatje het volgende:
Maike is irritant, vervelend, kinderachtig, heeft geen leuke stem, is zonder leuke uitstraling en kop.................dus....Zij is niet geschikt voor Idol3! (wel voor huisvrouw)
[afbeelding]
Daar is ze ook lelijk voorquote:Op zondag 20 november 2005 18:00 schreef FlyingFox het volgende:
Als ze boos kijkt (en dat doet ze niet sporadisch) dan ontstaan er van die kloppende aderen op haar voorhoofd en lijkt ze net een boze dwerg.
ja dat vond ik ook leukquote:Op zondag 20 november 2005 17:27 schreef CJ het volgende:
Ook heel grappig dat niemand haar wilde omhelsen toen ze hoorde dat ze door was. Ze moest gewoon echt willekeurig mensen vastgrijpen om een knuffel te krijgen.
So true.quote:Op zondag 20 november 2005 16:13 schreef MaRySe het volgende:
ieuw met dat vieze smerige haar
KORT HAAR BIJ EEN WIJF
dat KAN toch niet
gadverdamme
en die vadsige kop met 8 onderkinnen
Hmm, ja, nou je 't zegt, kort haar, joh, 't gore, achterlijke LEF van dat kind.quote:Op zondag 20 november 2005 16:13 schreef MaRySe het volgende:
KORT HAAR BIJ EEN WIJF
dat KAN toch niet
gadverdamme
ik wil haar pijnigenquote:Op zondag 20 november 2005 21:55 schreef El_Bassie het volgende:
Lelijk, kan niet al te best zingen, heeft een onwijze attitude. Kortom: kutwijf.
JAAAA! Ik vond het briljant. Wat een irritant kind is dat! Dat grietje wat bij haar in de ploeg zat vond ik ook maar een aanstellerig trutje! Brrrr! Ik vond er sowieso niet veel aan gisteren!quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:20 schreef Star20 het volgende:
Dat was idd wel een beetje jammer ja...quote:Op zondag 20 november 2005 22:55 schreef prupke het volgende:
ps wt ik me toch afvraag is : ze was \wel erg vaak in beeld.. terwijl ze niet echt te moeite deed om in beeld te komen.
Wat een moralistische kutreply. Verbeter de wereld en begin bij jezelf. Ga bomen knuffelen.quote:Op maandag 21 november 2005 00:48 schreef prupke het volgende:
haha ik heb nog eens het hele topic terug gelezen..
het gaat van aardig ja best wel alleen hees maar ja kan overgaan naar aanstellerig vadsig kut zeikwijf kuthoer naar god weet ik het allemaal eveneen zeehond?!
Mensen verbeter de wereld en begin bij jezelf.
Doet me denken aan een liedje van Huub Hangop.......quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:19 schreef Ivatje het volgende:
Maike is irritant, vervelend, kinderachtig, heeft geen leuke stem, is zonder leuke uitstraling en kop.................dus....Zij is niet geschikt voor Idol3! (wel voor huisvrouw)
[afbeelding]
True, geen fan van.quote:Op maandag 21 november 2005 10:03 schreef Takkembah het volgende:
Ik vind het alleen maar jammer dat zo'n zeurkous veel aandacht krijgt in de uitzending
quote:Op maandag 21 november 2005 17:29 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Viel me op dat ze dezelfde kleur haarverf gebruikt als die Armen look-a-like (die bij de auditie een fles rose bij had om moed in te drinken; goeie stem trouwens)
Kan je nagaan wat een tyfushoer het is, als je dat na hooguit 10 minuten tvbeeld kan zeggen.quote:Op maandag 21 november 2005 00:48 schreef prupke het volgende:
haha ik heb nog eens het hele topic terug gelezen..
het gaat van aardig ja best wel alleen hees maar ja kan overgaan naar aanstellerig vadsig kut zeikwijf kuthoer naar god weet ik het allemaal eveneen zeehond?!
preventief.. nu ja vul maar in. Ik heb gekeken , maar afschuwelijk. en dat zoiets door gaat naar de volgende ronde is ronduit weerzinwekkend. de rest is dan gewoon van wereldklasse vergeleken met ditquote:
Werkelijk wat hier word geroepen over dat meisje vind ik iets storender dan dat zij zingt kijkt of uitstraald.quote:Op maandag 21 november 2005 17:32 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat een tyfushoer het is, als je dat na hooguit 10 minuten tvbeeld kan zeggen.
Ze vraagt er zelf om, als ze met zulk gedrag op de nationale tv verschijnt.quote:Op maandag 21 november 2005 23:06 schreef prupke het volgende:
[..]
Werkelijk wat hier word geroepen over dat meisje vind ik iets storender dan dat zij zingt kijkt of uitstraaldt.
Misschien komt dat omdat je je er zelf ook wel eens naar gedraagt.quote:Op maandag 21 november 2005 23:06 schreef prupke het volgende:
[..]
Werkelijk wat hier word geroepen over dat meisje vind ik iets storender dan dat zij zingt kijkt of uitstraald.
Welkom op Fok.quote:Op maandag 21 november 2005 23:06 schreef prupke het volgende:
[..]
Werkelijk wat hier word geroepen over dat meisje vind ik iets storender dan dat zij zingt kijkt of uitstraald.
Daar ben ik het wel mee eens, want ze is nou ook weer niet afstotelijk ofzo.quote:Op donderdag 24 november 2005 01:23 schreef Suuz_ het volgende:
Verder vind ik het belachelijk dat er zoveel mensen hier zitten te zeiken over haar uiterlijk. Ze is misschien niet de slankste en heeft geen mooie lange haren waar vooral jongens op geilen maar ze heeft wel het lef daar te gaan staan. Je mag haar pakken op heer zang haar gedrag maar niet op een uiterlijk. Die mensen die dat doen hebben waarschijnlijk zelf iets waar ze niet helemaal tevreden over zijn en anders zijn het gewoon losers.
Inderdaad. Viel me op dat de oudere dames veel meer samen er wat van probeerden te maken en er slimmer mee omgingen. Deze drie waren gewoon grote babiesquote:Op donderdag 24 november 2005 22:29 schreef Black_Tulip het volgende:
Het trio bestond gewoon uit pubertjes, simpel. Dat ze bij Idols de illusie koesteren dat meisjes op zo'n leeftijd een idool zouden kunnen worden, tsja
Zij kunnen best zingen, en Maike ook wel. Ze zijn alleen nog zo jongquote:Op vrijdag 25 november 2005 08:51 schreef MrNiles het volgende:
Ze is gewoon door OMDAT ze zo irri is. Tuurlijk dat trekt toch kijkers..ik bedoel, d'r is zelf eens apart forum voor op FOK! Je hoeft toch ook niet te kunnen zingen om Idol te worden..kijk ff naar Jim en Jamai
Owkay maar Joss is ook echt wel uniek!quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:43 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Zij kunnen best zingen, en Maike ook wel. Ze zijn alleen nog zo jongen zien er ook zo uit. Kijk naar Joss Stone, ook niet de oudste, maar heeft een volwassen stem en dito uiterlijk. Van haar snap ik wel dat ze best ver komt.
quote:Op zondag 20 november 2005 22:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Whčččhehehehe wat is het toch een lelijk mormel.
Dat is nou net mijn puntquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:14 schreef MrNiles het volgende:
[..]
Owkay maar Joss is ook echt wel uniek!
Zo'n geweldige stem op zo'n leeftijd..
ben ik hetniet met je eens..quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:45 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Dat is nou net mijn puntAls je het echt ver wil schoppen, maar je bent nog maar 17, dan zul je gewoon een stem (en uiterlijk) moeten hebben van iemand in de 20.. en hoe vaak komt dat nou voor.
Die heeft een kinderlijke stem wou je zeggen!quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:25 schreef prupke het volgende:
[..]
ben ik hetniet met je eens..
charlotte church
Er zijn altijd uitzonderingen..quote:danny de munk
jantje smit
Ze moet haar haar laten groeienquote:Maike is een jong meisje ja ok.maarze kan wel zingen:) uiterlijk valt heel wat aan te doen...
Dat vraag ik me af eigenlijk, maar het heeft inderdaad wel de schijn tegen.quote:Alleen heel het idols is gewoon een verkeerd programma voor dit soort dingen.
Voorstanders lijkt ze niet zoveel te hebben, is lastig om verder te komen dan.quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:13 schreef Machteld_van_der_Voornaam het volgende:
(A) een Idol wekt ook weerstant op. heeft tegenstander en voorstanders.
Al deze weerzin zegt mij gewoon dat ze een idol is *grin*
quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:52 schreef Cee het volgende:
Nou ga je dit niet geloven, maar precies DAT plaatje van die hamster is op 'n ander forum m'n icoon.
Ja, ze is exit. En terecht, want zingen kon ze niet en het was nog een vervelend wicht ook.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:20 schreef thaleia het volgende:
Wat leuk om dit topic voor het eerst in zijn geheel door te lezen!
Eerst een en al positieve reacties, en vanaf een bepaald moment slaat dat 180 graden om, en vinden ook de mensen die eerst vol lof waren d'r niets meer. Ben er helemaal nieuwsgierig door geworden, maar nu is ze er dus al uit?
precies, wat ben ik blij dat die finaal door het ijs is gezakt in het theater. Haar optreden daar was behoorlijk genant, maar ze was zo vaak in beeld tussendoor dat ik even bang was dat ze het tot de finale zou brengen...quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, ze is exit. En terecht, want zingen kon ze niet en het was nog een vervelend wicht ook..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |