Dat viel ons hier ook al op jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:51 schreef Jean_Le_Blanc het volgende:
gaat niet goed met de relatie van maaike geloof ik... eerst moeder omhelsen dan tante en "ach toe maar dan.. vriend ook nog effe!"
Dat ligt vast aan het rokersgezin waar ze in woont. Tenminste.. ze zagen er alemaal aan alsof ze meerdere pakjes tegelijk oprooktenquote:Op zondag 23 oktober 2005 11:16 schreef miki het volgende:
Volgens mij was zij gewoon hees van zichzelf, en niet door één of andere verkoudheid...
Echt hoogstaande figuren waren het niet.quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat ligt vast aan het rokersgezin waar ze in woont. Tenminste.. ze zagen er alemaal aan alsof ze meerdere pakjes tegelijk oprookten.
"Je bent hees he"quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:45 schreef BVO het volgende:
Volgens idols.nl is het Maike.
[afbeelding]
Haar auditie.
Wat is er mis met babyvet?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:08 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
a lot of babyvettt
Maar het is wel een heel gezellige familiequote:Op zondag 23 oktober 2005 11:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Echt hoogstaande figuren waren het niet..
quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:20 schreef Star20 het volgende:
LACHEN... toen maike hoorde dat ze door mocht en niemand haar ging knuffelen....
Ja, dat was wel komischquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:20 schreef Star20 het volgende:
LACHEN... toen maike hoorde dat ze door mocht en niemand haar ging knuffelen....
mercha bedoel je.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:12 schreef Drago-X het volgende:
Die bitch waarmee ze in het trio zat, die lange, dat was pas een hoer![]()
Maar zag er nie verkeerd uit![]()
Ze zijn er toch twee dagenquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:47 schreef Ivatje het volgende:
Hmm....Extra ondergoed?? Plas je misschien in je ondergoed van de zenuwen?![]()
Als je door bent dan moet je de avond doorbrengen daarzo. Dus misschien wil ze wel iedere dag zuiver ondergoed aan. Overdreven gedachte hequote:Op zaterdag 19 november 2005 22:47 schreef Ivatje het volgende:
Hmm....Extra ondergoed?? Plas je misschien in je ondergoed van de zenuwen?![]()
Ze trok zelfs wanhopig aan een schouder, maar ook dat mocht niet batenquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:20 schreef Star20 het volgende:
Dat we haar na 1 keer ook wel gehoord hebben snapte ze ook niet, ze moest het minstens drie keer aan ons melden.quote:Op zondag 20 november 2005 10:18 schreef BVO het volgende:
Er hoeft er toch maar één idol te worden, toch geen 4?!![]()
Dat het kunnen zingen met 2 anderen ook wel wat zegt over je muzikaliteit snapte het gansje blijkbaar niet.
Ik wou het niet zeggenquote:Op zondag 20 november 2005 11:59 schreef Ayaxola het volgende:
Wat een kuthoer is dat zegGatverdamme
Laat dat stomme wijf maar zo snel mogelijk er uit gaan
![]()
Arrogante kuthoer, zo kun je het ook zienquote:Op zondag 20 november 2005 12:07 schreef Cee het volgende:
Ik vond 't geweldig. Zo lekker lomp en naief! Beter dan dat irritante blaatmekkergilschaap in d'r groepje.
Gelukkig heb ik nog een medestanderquote:Op zondag 20 november 2005 12:10 schreef moz het volgende:
Zeurend kutwijf![]()
In zee dumpen met een betonblok aan d'r poten.. kan ze daar zingen
En dat hoofdquote:Op zondag 20 november 2005 12:12 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog een medestanderWel meer denk ik maargoed
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:45 schreef BVO het volgende:
Volgens idols.nl is het Maike.
[afbeelding]
Haar auditie.
Wat dacht je van rokenquote:Op zondag 20 november 2005 16:29 schreef fayle het volgende:
Trouwens, hees bij de audities én hees bij de theaterronde, ´omdat het nummer niet goed voor haar is´ betekent gewoon maar één ding, namelijk dat ze haar stem niet goed gebruikt.
En ze kan zich niet mooi opmakenquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:19 schreef Ivatje het volgende:
Maike is irritant, vervelend, kinderachtig, heeft geen leuke stem, is zonder leuke uitstraling en kop.................dus....Zij is niet geschikt voor Idol3! (wel voor huisvrouw)
[afbeelding]
Daar is ze ook lelijk voorquote:Op zondag 20 november 2005 18:00 schreef FlyingFox het volgende:
Als ze boos kijkt (en dat doet ze niet sporadisch) dan ontstaan er van die kloppende aderen op haar voorhoofd en lijkt ze net een boze dwerg.
ja dat vond ik ook leukquote:Op zondag 20 november 2005 17:27 schreef CJ het volgende:
Ook heel grappig dat niemand haar wilde omhelsen toen ze hoorde dat ze door was. Ze moest gewoon echt willekeurig mensen vastgrijpen om een knuffel te krijgen.
So true.quote:Op zondag 20 november 2005 16:13 schreef MaRySe het volgende:
ieuw met dat vieze smerige haar
KORT HAAR BIJ EEN WIJF
dat KAN toch niet
gadverdamme
en die vadsige kop met 8 onderkinnen
Hmm, ja, nou je 't zegt, kort haar, joh, 't gore, achterlijke LEF van dat kind.quote:Op zondag 20 november 2005 16:13 schreef MaRySe het volgende:
KORT HAAR BIJ EEN WIJF
dat KAN toch niet
gadverdamme
ik wil haar pijnigenquote:Op zondag 20 november 2005 21:55 schreef El_Bassie het volgende:
Lelijk, kan niet al te best zingen, heeft een onwijze attitude. Kortom: kutwijf.
JAAAA! Ik vond het briljant. Wat een irritant kind is dat! Dat grietje wat bij haar in de ploeg zat vond ik ook maar een aanstellerig trutje! Brrrr! Ik vond er sowieso niet veel aan gisteren!quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:20 schreef Star20 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |