Je bent het niet met me eens, dat is een ander verhaal.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:54 schreef SCH het volgende:
Ik vind je 'argumentatie' over de topics die je dit weekend hebt gesloten, beneden alle peil. Sterker nog: je schijnt helemaal niet de moeite te willen doen ook maar iets te willen uitleggen. Er spreekt veel minachting voor users uit je posts.
Ik maak inderdaad grappen over werkelijk alles.quote:Dat je dat topic over moslims openlaat, zegt erg veel over je persoonlijkheid
Ik heb geen flauw idee of ik het met je eens ben. HOe kan ik het eens of oneens zijn met iemand die niet argumenteert maar slechts afgeeft op de users en inhoudsloos post.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:15 schreef NJ het volgende:
[..]
Je bent het niet met me eens, dat is een ander verhaal..
Dat is je probleem misschien wel.quote:Ik maak inderdaad grappen over werkelijk alles.
Ik ging toch echt op jou in en gaf aan wat ik van je topic vond. Jij was het daar niet mee eens.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee of ik het met je eens ben. HOe kan ik het eens of oneens zijn met iemand die niet argumenteert maar slechts afgeeft op de users en inhoudsloos post.
Ik heb geen probleem. Dat is jouw probleem met mij.quote:[..]
Dat is je probleem misschien wel.
Ik heb het vooral over dat andere topic.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:20 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik ging toch echt op jou in en gaf aan wat ik van je topic vond. Jij was het daar niet mee eens.
Je probleem is dat je moderator bent maar niet zo goed weet hoe je dat vorm moet geven.quote:Ik heb geen probleem. Dat is jouw probleem met mij.
Omdat ik graag grappen maak?quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Je probleem is dat je moderator bent maar niet zo goed weet hoe je dat vorm moet geven.
Nee hoor, da's gezellig en okay maar serieuze vragen afdoen met flauwe grappen lijkt erg veel op onvolwassenheid en onmacht.quote:
Bonke noemt me bij z'n eerste post hier al een racist. Als hij het dan een keer of drie herhaald dan maak ik daar een grap over. Waar doe ik dat dan verder nog meer?quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, da's gezellig en okay maar serieuze vragen afdoen met flauwe grappen lijkt erg veel op onvolwassenheid en onmacht.
Dat ben je vast niet maar je reacties rond dat topic zijn niet zo heel erg handig.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:34 schreef NJ het volgende:
[..]
Bonke noemt me bij z'n eerste post hier al een racist.
Ik had inderdaad niet zoveel zin in een discussie met iemand die niet verder kwam dan dat het topic racistisch is en ik daarom niet goed wijs ben en ook een racist. Dan probeer ik er eigenlijk gewoon op in te gaan, maar ook bij mij druipt het zeiken eraf. Achteraf had ik inderdaad beter kunnen reageren. Leerpuntje.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat ben je vast niet maar je reacties rond dat topic zijn niet zo heel erg handig.
Ik trakteer.quote:Biertje?
quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:47 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik had inderdaad niet zoveel zin in een discussie met iemand die niet verder kwam dan dat het topic racistisch is en ik daarom niet goed wijs ben en ook een racist. Dan probeer ik er eigenlijk gewoon op in te gaan, maar ook bij mij druipt het zeiken eraf. Achteraf had ik inderdaad beter kunnen reageren. Leerpuntje..
[..]
Ik trakteer..
quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:11 schreef Bupatih het volgende:
Daar is ONZ niet voor.
En FOK! ook niet.
Omdat het weer een Jaguarized-bash-topic was. Die discussie hebben we laatst al gehad in ej Pool het is ook geen echte reeks eh. en die gaan we niet nog eens over doen. Zie vooral de opmerking van Dagonet.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:09 schreef cyberstalker het volgende:
Waarom is mijn topic dicht?
Sinds de naam omgedoopt is naar Forumtools is er toch niets mis mee!quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:25 schreef Roellio het volgende:
Bupatih was vrij duidelijk dacht ik.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |