Done.quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:48 schreef Renmaestro het volgende:
Wie zet me even in de OP?
Uitgerekend de plek van MUUS? Ben jij helemaal van de pot gerukt?quote:Op zondag 23 oktober 2005 09:24 schreef Pool het volgende:
[..]
Done.![]()
Maar zodra MUUS hier weer komt posten, komt ze er terug in hoor.![]()
Ik hoop eigenlijk dat ze hier komt posten dat ze het er niet mee eens is.quote:Op zondag 23 oktober 2005 09:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Uitgerekend de plek van MUUS? Ben jij helemaal van de pot gerukt?
Tactisch, zo had ik het nog niet gezien.quote:Op zondag 23 oktober 2005 10:00 schreef Pool het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat ze hier komt posten dat ze het er niet mee eens is.![]()
Het zou mij een eer zijn.quote:Dan plaats ik haar direct terug, op jouw plek ofzo.
Ik heb ook nog een paar grotere plaatjes, hoor!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:26 schreef remlof het volgende:
[..]
van dat icon van jou blijft toch niks over als je het nog meer verkleind
pas na de eerste pagina , die is nl. voor de tvp'squote:Op zondag 23 oktober 2005 13:30 schreef Manneke_Pils het volgende:
Is dit het SC topic?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:34 schreef Bupatih_is_stom het volgende:
[..]
Problemen met m'n usernummer?
Houd toch je bek, simplistische snol, ik ben notabene een half jaar geleden nog semi-ONZ mod geweestquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:49 schreef Zebbie het volgende:
Ja, tijd voor vervanging!
Knut en kasta heb ik hier al in geen jaren gezien
Yepquote:Op zondag 23 oktober 2005 11:12 schreef Maanvis het volgende:
Weten jullie trouwens wel zeker dat Muus nog in leven is?
Zie je mij er om geven?quote:Op zondag 23 oktober 2005 23:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
Houd toch je bek, simplistische snol, ik ben notabene een half jaar geleden nog semi-ONZ mod geweest.
Het is vol, en vol is druk.quote:Op maandag 24 oktober 2005 20:16 schreef Dirkh het volgende:
Waarom staat El_REY niet in de OP?
Overkomt de beste.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 09:03 schreef Manneke_Pils het volgende:
Kut, ik kickte weer iets nachtelijks.
Behoorlijk matig topic, maar ik gooi het wel in de herkansing.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:25 schreef remlof het volgende:
Volgens mij is dit nu een typisch voorbeeld van een ONZ topic dat *niet* op slot hoeft:
Ik zoek sponsors !
vanwaar dus wel dat slotje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |