Teleurgesteld? Maar goed dat ik niet in een radius van 20 km in de buurt woonquote:Op zondag 6 november 2005 03:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heelrijk he, die teleurgestelde reactie als ie hoord dat ie gebanned word![]()
in een week tijd kun je ver fietsenquote:Op zondag 6 november 2005 03:26 schreef nikky het volgende:
[..]
Teleurgesteld? Maar goed dat ik niet in een radius van 20 km in de buurt woon
Hij zou alleen maar verdwalen wegens de koeien,denkende dat hij aldoor op hetzelfde stukje aan het fietsen is.quote:Op zondag 6 november 2005 03:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
in een week tijd kun je ver fietsen
Als ik die omschrijving hoor, zou je mn buurvrouw kunnen zijnquote:Op zondag 6 november 2005 03:30 schreef nikky het volgende:
[..]
Hij zou alleen maar verdwalen wegens de koeien,denkende dat hij aldoor op hetzelfde stukje aan het fietsen is.
Weiland en koeien. Meer ist niet
Ik kan ergens aan zien ( maar dat kan ik hier niet zeggen ) dat je best nog wel eens gelijk kunt hebben. Friesland?quote:Op zondag 6 november 2005 03:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ik die omschrijving hoor, zou je mn buurvrouw kunnen zijn
14.gif!quote:zalmsalade Mag een week weg wegens policy overschrijdende plaatjes posten.
Proeftijd enzo.
wat gaat de tijd snel als je slaaptquote:Op zondag 6 november 2005 11:55 schreef Dirkh het volgende:
De week is voorbij gevlogen.
Daar doe je 't voorquote:Op zondag 6 november 2005 15:12 schreef Renmaestro het volgende:
Dit topic sluiten met enkel 'Bagger!' als sluitpost zou nogal cliché zijn, dus pak ik het maar op deze manier aan.
Iemand zonder leven dus. Oh wacht, die hebben we al.quote:Op zondag 6 november 2005 23:38 schreef Adelante het volgende:
Een weekendmod op ONZ, da's nog niet eens zo'n heel slecht idee
nee, probeer het nog eensquote:Op zondag 6 november 2005 23:39 schreef cyberstalker het volgende:
Iemand zonder leven dus. Oh wacht, die hebben we al.
Of, misschien zeg ik iets raars, een mod met een beetje ruggengraat, die zegt: Fuckoff met je regeltjes, het werkt niet.quote:Op zondag 6 november 2005 23:38 schreef Adelante het volgende:
Een weekendmod op ONZ, da's nog niet eens zo'n heel slecht idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |