abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31633337
Gisterochtend contant geld gestort in een stortingsautomaat. Nu, 30 uur later, zie ik er nog steeds niks van terug op mijn rekening. Is het normaal dat dit zo lang duurt?
Woei!
  Moderator zaterdag 22 oktober 2005 @ 19:05:08 #2
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_31633374
Het storten duurt meestal een dag. Als je op vrijdag stort, zit er een weekend tussen en kan het maandag worden voor het op je rekening staat.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_31633480
Dank u . En anders heb ik altijd het recu nog wel. Kan me herinneren dat t inderdaad ongeveer een dag duurt jah. ff geen rekening gehouden met t weekend
Woei!
  Moderator zaterdag 22 oktober 2005 @ 19:12:27 #4
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_31633514
Komt goed hoor...wordt gewoon gestort.

Je hebt trouwens tegenwoordig ook stortingsapparaten die het meteen op je rekening zetten, maar daar zijn er nog niet zoveel van.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_31633791
Ja, als je het meteen op je rekening wilt hebben, moet je internetbankieren gebruiken
Als je het overschrijft, is het ook beteen bijgeschreven bij iemand op de rekening.
(erg handig als student wanneer je even zonder geld zit en vader zo gewillig is om wat over te maken )
  Moderator zaterdag 22 oktober 2005 @ 19:32:41 #6
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_31633875
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 19:27 schreef Locusta het volgende:
Ja, als je het meteen op je rekening wilt hebben, moet je internetbankieren gebruiken
Als je het overschrijft, is het ook beteen bijgeschreven bij iemand op de rekening.
(erg handig als student wanneer je even zonder geld zit en vader zo gewillig is om wat over te maken )
Wat jij zegt geldt alleen als je bij dezelfde bank bankiert.

Overigens heb je weinig aan internetbankieren als je contant geld hebt en het moet op je rekening komen.
pi_31634032
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 19:32 schreef Mike het volgende:
Wat jij zegt geldt alleen als je bij dezelfde bank bankiert.

Overigens heb je weinig aan internetbankieren als je contant geld hebt en het moet op je rekening komen.
Hehehe, ja, dat klopt. Maar gelukkig zitten we met z'n allen wel bij dezelfde bank.....

Hmmz.... ja, ook dat ja

Maar goed, ik wilde maar even zeggen
pi_31643966
Welke bank was het dan? Als ik bij de Rabobank wat stort staat het er gelijk op!
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_31647862
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 01:24 schreef Vava het volgende:
Welke bank was het dan? Als ik bij de Rabobank wat stort staat het er gelijk op!
Dat hangt af van de automaten die gebruikt worden. Als ik geld stort bij de meest gebruikelijke automaat, staat het er inderdaad meteen op. Er zijn ook nog andere stortingsautomaten, waarbij dat niet meteen gebeurt. Meestal staat het er dan wel tegen het einde van de middag op, maar het is geen zekerheid dat het gestorte geld meteen op je rekening staat.
  Moderator zondag 23 oktober 2005 @ 11:55:14 #10
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_31649167
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 01:24 schreef Vava het volgende:
Ook bij de Rabobank zijn twee soorten machines. Bij sommige Rabobanken staat het er meteen op, bij andere banken staat het er op z'n vroegst 's avonds op en soms pas de volgende dag.
pi_31721792
Inderdaad. Maandagmiddag (half 5) was het geld er eindelijk bijgeschreven, wat dus vrijdagochtend gestort was. Net wat Mike zegt, je hebt 2 soorten automaten. Bij de 1 staat het er gelijk op, bij de ander de volgende werkdag. En dat was in mijn geval dus zo.
(khad even gebeld en ik werd goed te woord gestaan. Hulde aan de rabobank! )
Woei!
pi_31740329
Laat die hulde maar even buiten beschouwing, de contante stortingen bij de Rabobank die direct worden bijgeschreven kan je niet dezelfde dag gebruiken, bijvoorbeeld bijschrijven op een spaarrekening. Als je dit wel doet, dan betaal je debetrente over je eigen geld, dit geldt alleen voor contante storingen.
  Moderator vrijdag 28 oktober 2005 @ 00:44:55 #13
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_31743544
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 23:06 schreef pentas het volgende:
Laat die hulde maar even buiten beschouwing, de contante stortingen bij de Rabobank die direct worden bijgeschreven kan je niet dezelfde dag gebruiken, bijvoorbeeld bijschrijven op een spaarrekening. Als je dit wel doet, dan betaal je debetrente over je eigen geld, dit geldt alleen voor contante storingen.
Stortingen op een spaarrekening krijgen de valutadatum een dag later. Is volgens mij trouwens bij elke bank zo.
  maandag 31 oktober 2005 @ 16:44:18 #14
133890 Dansie
Shake that Booty!
pi_31841129
nooit last van gehad eigenlijk maar ik zou idd rekening houden met het weekend ja, stel je wilt wel eens pinnen en die transactie is nog niet gemaakt...

lullig!
Stare if you want to, but I got to Dance
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')