quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:51 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Maikuuul![]()
Na je laatste topics dacht ik dat je eindelijk een normale TT kon verzinnen![]()
Deze is echt erg![]()
![]()
Goed ideequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:01 schreef Eix het volgende:
Ik ga een topicrapport zetten voor een TT wijziging.
IJsmeis, Brechtje, PLS!![]()
Stil maar hoorquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:03 schreef Maikuuul het volgende:
Het is jullie eigen schuld, moeten jullie me maar geen kamper noemen
Hey gezellig Myers en ik gaan ook naar Jasper toe! dan zien we jou straks wel rond 8 uur!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:06 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ga om 8 uur naar jasper toe, kheb een fles coebergh gekocht dus gaan we daar indrinken, dan gaan we naar de stad en tjahgaan we op stap he
Mischien vanavond nog de kroeg in. Spelen een paar leuke bandjes.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:05 schreef Life het volgende:
En wat gaat iedereen vanavond doen?
Die zijn er toch niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:01 schreef Eix het volgende:
Ik ga een topicrapport zetten voor een TT wijziging.
IJsmeis, Brechtje, PLS!![]()
Om 8 uur komen de 1e audities van de nieuwe Idols op tv!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:07 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Mischien vanavond nog de kroeg in. Spelen een paar leuke bandjes.
Ligt eraan of mijn vrienden vanavond zin hebben![]()
Anders blijf ik lekker thuis, filmpje kijken ofzo![]()
U hebt gezocht op pauper:quote:
Dat was ook de bedoelingquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:08 schreef Eix het volgende:
Zit je s een beetje in onzin te kijken, kom je dit tegen.![]()
http://members.home.nl/alion/slippen%20langer.wav
Sorry Maikuul, maar je zegt dat echt vreselijk droog.![]()
Idolsquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:08 schreef Life het volgende:
[..]
Om 8 uur komen de 1e audities van de nieuwe Idols op tv!
Link?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:10 schreef Jaguarized het volgende:
Ik zag ook een topic in ONZ met een gast die als usericon een ijsmeis foto heeft.
Ja weet ik, dat topic vond ik vrijdagnacht.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:10 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat was ook de bedoelinghaha dat was in zoeen topic van Maryse met : doe donald duck na
Ik vind het programma ook rotzooi, maar de audities zijn wel grappig om de kanslozen in ons land te aanschouwen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Idols![]()
Ik kan niet begrijpen dat ze die verschrikkelijke troep voor een derde keer uitzenden![]()
Een meisje van school deed mee, en moet zelfs doorgekomen zijn.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:12 schreef Life het volgende:
[..]
Ik vind het programma ook rotzooi, maar de audities zijn wel grappig om de kanslozen in ons land te aanschouwen.
Kanslozen is precies het goede woordquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:12 schreef Life het volgende:
[..]
Ik vind het programma ook rotzooi, maar de audities zijn wel grappig om de kanslozen in ons land te aanschouwen.
Ik had zoiets van : achja laat ik mijn stem ook maar eens horenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:12 schreef Eix het volgende:
[..]
Ja weet ik, dat topic vond ik vrijdagnacht.Te melig.
![]()
Ach kom, jij krijgt tenminste wel zon felbegeerde OV kaart!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:20 schreef snopprinses het volgende:
stomme ibgroep..krijg ik weer een brief dat ik schoolgeld moet betalen alleen staat er nu in dat het wel in termijnen kan..
Dat is beter dan in 1 keerquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:20 schreef snopprinses het volgende:
stomme ibgroep..krijg ik weer een brief dat ik schoolgeld moet betalen alleen staat er nu in dat het wel in termijnen kan..
yea die kreeg ik er ook nog bij. Maar de IB groep heeft me nu dus 2 keer een brief gestuurd dat ik lesgeld mag betalen..nu gaat mn mamma lekker bellen maandagquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:22 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat is beter dan in 1 keer![]()
Ik kreeg vandaag een brief van de IBG dat ik een OV kaart kan afhalen voor 2006. Heb mijn OV nog geen maand![]()
jah zeg, werd eens tijdquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:21 schreef Eix het volgende:
[..]
Ach kom, jij krijgt tenminste wel zon felbegeerde OV kaart!![]()
Dat bedoel ik, ik was dus gister naar The Rasmus in Eindhoven (Effenaar), en opzich is dat best dichtbij en er komen best goede groepen daar. Aangezien de laatste trein om 23:59 vertrekt en dat concertgebouw meteen tegenover het station ligt is dat allemaal super. Alleen het prijskaartje van een retourtje Sittard-Eindhoven vind ik wat minder.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:27 schreef snopprinses het volgende:
jah zeg, werd eens tijd
heb twee jaar lang een jaarabo gehad op Maastricht-Eindhoven, dat is ook niet bepaald goedkoop hoor :/
http://www.ebaumsworld.com/flash/sheblockedme.htmlquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:28 schreef Life het volgende:
Never trust a woman when she says "brb"
Leg uit Snop!
inderdaad, mn ouders hebben in totaal 4000 euro mogen dokken om mij elke dag naar school te kunnen laten gaan met de trein :/quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:30 schreef Eix het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, ik was dus gister naar The Rasmus in Eindhoven (Effenaar), en opzich is dat best dichtbij en er komen best goede groepen daar. Aangezien de laatste trein om 23:59 vertrekt en dat concertgebouw meteen tegenover het station ligt is dat allemaal super. Alleen het prijskaartje van een retourtje Sittard-Eindhoven vind ik wat minder.![]()
Hej die heb ik ook gekregenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:22 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat is beter dan in 1 keer![]()
Ik kreeg vandaag een brief van de IBG dat ik een OV kaart kan afhalen voor 2006. Heb mijn OV nog geen maand![]()
Kmoet wat doen tegen mijn (bier)buikje, dus dit weekend geen bier voor mij, maar ik weet niet of ik dat wel vol hou.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:32 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hey Lizz
En waarom geen bier?
Best een hoge prijs jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:30 schreef Eix het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, ik was dus gister naar The Rasmus in Eindhoven (Effenaar), en opzich is dat best dichtbij en er komen best goede groepen daar. Aangezien de laatste trein om 23:59 vertrekt en dat concertgebouw meteen tegenover het station ligt is dat allemaal super. Alleen het prijskaartje van een retourtje Sittard-Eindhoven vind ik wat minder.![]()
Ook niet 1 biertje?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:33 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Kmoet wat doen tegen mijn (bier)buikje, dus dit weekend geen bier voor mij, maar ik weet niet of ik dat wel vol hou.
Leuk filmpjequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:32 schreef snopprinses het volgende:
[..]
http://www.ebaumsworld.com/flash/sheblockedme.html
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:32 schreef snopprinses het volgende:
[..]
http://www.ebaumsworld.com/flash/sheblockedme.html
Ik hou je in de gatenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:35 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Dat kan wel, maar 1 biertje wordt bij mij al snel 5 bier en zo gaat dat door![]()
Dan kun je nog heel lang wachten denk ikquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:33 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
En ik had nog zo gehoopt op een brief waarin stond dat mijn studiefinancering omhoog ging![]()
Ja, superoptreden. Eerst normaal, toen een paar akoestische nummers (waaronder ook een cover van Muse, unintended... dat was best apartquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:34 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Best een hoge prijs ja![]()
Maar je hebt een leuke avond gehad![]()
Ok. Ik kom niet, ik wil wel de exacte locatie ervan wetenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:42 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
OkeVanavond zit ik in Nijkerk, weet niet precies waar ik allemaal heen ga
![]()
Nee hoor, het is voor volgend jaar (vanaf 1 januari 2006 dus) al geregeld, nu nog voor dit jaarquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:39 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dan kun je nog heel lang wachten denk ik![]()
Zo groot is Nijkerk toch nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:43 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ok. Ik kom niet, ik wil wel de exacte locatie ervan weten
Zelfs als ik te veel op heb weet ik nog thuis te komenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:46 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Geen idee. Of ik daar elke dag kom.
quote:
drink smakelijkquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:55 schreef snopprinses het volgende:
en ik ga een grote mok koffie maken
danku ^^quote:
heb het ook opgezetquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:59 schreef Eix het volgende:
Ik verveel me dus ga maar Idols kijken.Doeidoei.
![]()
Ik heb vandaag weinig anders te doenquote:
Op je xbox spelenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:42 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik heb vandaag weinig anders te doen![]()
Doe ik vanavond ook nog welquote:
Het is inderdaad te stil hierquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:57 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik denk dat ik nu maar ga Xboxen, het is me hier te rustig![]()
![]()
Hoi waar heb je die mooie pet vandaan?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:07 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Hallo broeders.
Ik ook niet. Maar 2 broertjes is ook niet allesquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:59 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik blij dat ik geen zus(je) hebt
Zonde van je tijd om naar Idols te kijken! Je kan beter lekker gamen!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:00 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar 2 broertjes is ook niet alles![]()
Eenschquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:01 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Zonde van je tijd om naar Idols te kijken! Je kan beter lekker gamen!
Vind je het leuk om er een verslag over te schrijven?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:16 schreef HomerJ het volgende:
Ik ben ook weer terug uit Berlijn, echt super week gehad. DIe duitsers hebben wel verstand van bier: Veel, lekker en heel koud! Het eten is ook wel te doen, alleen de duitse chicks zijn
Wat zijn de Duitse chicks?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:16 schreef HomerJ het volgende:
Ik ben ook weer terug uit Berlijn, echt super week gehad. DIe duitsers hebben wel verstand van bier: Veel, lekker en heel koud! Het eten is ook wel te doen, alleen de duitse chicks zijn
Gezelligquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:22 schreef Jett het volgende:
ik ga morgen naar parijs
Bloemfontijn/Kaapstad.quote:
wat stoerquote:
vrienden/familiequote:
Dat is ook nog een grote droom voor mij. Bungee jumpenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:34 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
vrienden/familie
En natuurlijk ook bungee jumpen en surfen![]()
Als je bezienswaardigheden bedoeld: Bloemfontijn is een flutstad waar geen reet te beleven isKaapstad is wel aantrekkelijk voor toeristen...
niet van 50 meter hoog aan een hijskraan in Scheveningen, wel in een kloof van een paar honderd meter diep met een rivier benedenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:37 schreef saaw het volgende:
* saaw is ziekjes
bungeejumpen is niet zo interessant trouwens
is 700 m in een canyon in frankrijk genoeg voor je?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:38 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
niet van 50 meter hoog aan een hijskraan in Scheveningen, wel in een kloof van een paar honderd meter diep met een rivier beneden![]()
Ik zou dat best wel een keer willen proberen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:39 schreef saaw het volgende:
[..]
is 700 m in een canyon in frankrijk genoeg voor je?
ik vond het een stuk minder leuk dan ik had verwacht
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:39 schreef saaw het volgende:
[..]
is 700 m in een canyon in frankrijk genoeg voor je?
ik vond het een stuk minder leuk dan ik had verwacht
het is ook leuk! maar ik had wel wat spectaculairders verwachtquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:43 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
![]()
maar het is wel heel leuk hoor omdat omdat omdat.. perzik.
ik zou eigenlijk voor een week naar spanje met vrienden maar ben behoorlijk ziek dus gaat wss niet doorquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:50 schreef Casparovvv het volgende:
* Casparovvv moet maandag weer
deze week 36 uur gewerkt, in mijn ''vakantie''
Het uitzendburo belde mij ook nog op of ik wilde werken in de vakantiequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:50 schreef Casparovvv het volgende:
* Casparovvv moet maandag weer
deze week 36 uur gewerkt, in mijn ''vakantie''
quote:
sowwyquote:
ik zag wel dat je had gepost voordat ik wat zei maar die van beterschap had ik niet gezien neequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:56 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ah iemand die mij ziet
[..]
Jij zag mij niet?
Hmm ok. Ik vergeef het jequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:00 schreef saaw het volgende:
[..]
ik zag wel dat je had gepost voordat ik wat zei maar die van beterschap had ik niet gezien nee
sowwy
Nee, ik heb vakantiequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Vind je het leuk om er een verslag over te schrijven?
Het was wel leuk dusquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:10 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Nee, ik heb vakantie
in grote lijnen:
8 uur in bus,
Gezeik leraren
lekker eten
Zuipen,
Gezeik leraren
Napraten in hotel
Gezeik leraren
Proberen te slapen,
Gezeik leraren
Elke dag ongeveer zo
Maar wil je een serieus verslag?
Beterschapquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:14 schreef saaw het volgende:
ik ga in mn bed een filmpje kijken
ziek zijn in de vakantie is niet oke
tot later![]()
Slaap lekker. En ik hoop dat je morgen beter voelt!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:14 schreef saaw het volgende:
ik ga in mn bed een filmpje kijken
ziek zijn in de vakantie is niet oke
tot later![]()
Idolsquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:43 schreef Eix het volgende:
Eya, ik ben er weer s. Idols was melig en daarna lekker een film gekeken.![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:50 schreef the_legend_killer het volgende:
Bring me back to the railroad track
ik heb nog steeds die klote spiderman niet!!!quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:50 schreef the_legend_killer het volgende:
Bring me back to the railroad track
Klopt. Ik had hem vanmiddag ontvangen (De UMD)quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:52 schreef spenky het volgende:
[..]
ik heb nog steeds die klote spiderman niet!!!en zitten er ook nog extras op die umd.. like making of ofzo
Owkee.. nou zal maandag of dinsdag dan wel wordenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:55 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]Echt jammer.
[..]
Klopt. Ik had hem vanmiddag ontvangen (De UMD)
In TRV zijn we altijd blij met een leuk reisverslag, ongeacht de bestemming.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:10 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Nee, ik heb vakantie
in grote lijnen:
8 uur in bus,
Gezeik leraren
lekker eten
Zuipen,
Gezeik leraren
Napraten in hotel
Gezeik leraren
Proberen te slapen,
Gezeik leraren
Elke dag ongeveer zo
Maar wil je een serieus verslag?
ik ook maar rotterdam is dan niet dichtquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik wil morgen naar de stad maar dan is hij dicht
Vandaag regende het.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik wil morgen naar de stad maar dan is hij dicht
Parijs.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:22 schreef Jett het volgende:
ik ga morgen naar parijs
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Parijs.Tegenwoordig ga je natuurlijk iets verder weg.
Nog 61 dagenquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:00 schreef Eix het volgende:
[..]
![]()
Ik wou dat ik naar Parijs kon, ik vind al een weekendje / dagje A'dam een grote gebeurtenis.![]()
Of lekker een dagje naar Antwerpen bij mijn familie daar slapen, alleen ken ik niemand in Antwerpen verder dus ik heb er niet veel te zoeken eigenlijk. Buiten winkelen enzo.![]()
traumaquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:58 schreef Eix het volgende:
[..]
Vandaag regende het.
Dus dan is er toch niemand die ik ken in de stad.![]()
Dan ga ik naar New York.quote:
Ik duim voor je.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:58 schreef spenky het volgende:
[..]
Owkee.. nou zal maandag of dinsdag dan wel worden
Mag ik mee?quote:
Tuurlijk, misschien val je nog wel mee.quote:
Je wil niet mee.quote:
he moder8torquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:07 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik duim voor je.![]()
[..]
Mag ik mee?
Volgens mij niet.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:19 schreef C2C het volgende:
is er nog iemand op de meet geweest?
ik was nog wel in utrecht met me pa vandaagquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:08 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tuurlijk, misschien val je nog wel mee.
Ligt er aan hoe snel je een ticket kan regelen.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:22 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]. Oké wanneer moet ik me aanmelden?
Hey C2C. Het is moder8or ipv moder8torquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:19 schreef C2C het volgende:
[..]
he moder8tor![]()
wet te fek ik sgeef het goed gek
alles goe?
Nou, niet. Gewoon je moeder thuis latenquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe snel je een ticket kan regelen.![]()
ja best welquote:
kenker weer verkeerdquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:23 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hey C2C. Het is moder8or ipv moder8tor
Met mij gaat het goed, met jou ook?
[..]
Nou, niet. Gewoon je moeder thuis laten![]()
Die gaat al niet eens mee.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:23 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nou, niet. Gewoon je moeder thuis laten![]()
Ooit....quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:24 schreef spenky het volgende:
[..]
nou.. het zou leuk zijn als er is een keertje 1 doorging
Ik stond daar helemaal voor nietsquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:19 schreef C2C het volgende:
is er nog iemand op de meet geweest?
Geen probleem hoorquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:24 schreef C2C het volgende:
[..]
kenker weer verkeerdik lette er nog zo goed op
gaat lekker hier, net thuis van wat maten![]()
En waar gaat het heen en hoe lang?quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:26 schreef Jaguarized het volgende:
@ moder8or:
Prijs 1 volwassene : 310 EUR + 65 EUR luchthavenbelasting = 375 EUR
Internet korting -10 EUR
Ticket Fee 25 EUR
Reserveringskosten 15 EUR
Security tax / Fuel Charge 88 EUR
Prijs ( 1 Volwassene ) = 494 EUR
Ticket.
Ik ga weg, en jij komtquote:
ik heb deze avodn nog helemaal niks gedronken eigenlijkquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:27 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Geen probleem hoorHet is maar een nick.
Maare. volgens mij heb jij gedronken?![]()
[..]
En waar gaat het heen en hoe lang?
Slaap lekker jongen.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:28 schreef _moder8or_ het volgende:
Maar mensen. Ik ga er mee nokkenMorgen om half 7 opstaan
.
Tot morgen avond allemaal. Even een UMD'tje kijken in mijn bed
[..]
Ik ga weg, en jij komt
Toeval?
blijf nog evenquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:28 schreef _moder8or_ het volgende:
.
[..]
Ik ga weg, en jij komt
Toeval?
quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:28 schreef _moder8or_ het volgende:
.
[..]
Ik ga weg, en jij komt
Toeval?
Hoe letterlijk moet ik dat nemen?quote:
slaaplekker moder8orquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:28 schreef _moder8or_ het volgende:
.
[..]
Ik ga weg, en jij komt
Toeval?
Yup. Dat zal het wel geweest zijn.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:29 schreef C2C het volgende:
[..]
ik heb deze avodn nog helemaal niks gedronken eigenlijk
of een maat van me moet wat in me drinken hebben gestopt
Dank, en jij ook voor straks.quote:
umquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:30 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hoe letterlijk moet ik dat nemen?
ah oke d8 alquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:31 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Yup. Dat zal het wel geweest zijn.![]()
Ja ik mis nachtbaggerquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:32 schreef spenky het volgende:
[..]
hoijij komt ook ff spieken in de gezelligste slowchat hier op fok!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
jaa iddquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik mis nachtbaggerdus ik moet wat he
![]()
nachtbaggerquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik mis nachtbaggerdus ik moet wat he
![]()
Dat laat ik dan weer aan jou over.quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:33 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]Jij ook voor strakjes
Tot morgen avond allen
p.s.
ik ben morgen pas om 19:00 weer aanwezig. Wie wil voor mij PSV-Ajax volgen en de doelpunten doorsms'en naarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Trustequote:Op zondag 23 oktober 2005 00:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Moedrom ga ik nu naar bed
Dus je komt hier niet meer zodra je ONZ ban is opgeheven?quote:
Ik had beter in een cafe kunnen zitten nu, maar geen vrienden enzquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:37 schreef spenky het volgende:
[..]
komt omdat iedereen altijd actief bezig is opz aterdag avond...en fok is idd wat sneller
Ligt eraan hoe gezellig jullie zijnquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dus je komt hier niet meer zodra je ONZ ban is opgeheven?
omg we worden gewoon gebruiktquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dus je komt hier niet meer zodra je ONZ ban is opgeheven?
ja maar ik neem je niet serieusquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:40 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hebben jullie mijn post gelezen?
Ik heb hier voor mijn ban ook wel eensch gepostquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:40 schreef C2C het volgende:
[..]
ja
laten we dribbel vanaf nu prefentief nergeren!
Ik ben serieusquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ja maar ik neem je niet serieus![]()
Had ik ook een keer gedaan bij vriend van me, die was zo'n fan van utrecht en had ik op fok gevraagd of iedereen me wou feliciteren als RKC had gewonnen (was toen wedstrijd utrecht-rkc ofzo) en toen zijn nummer gegeven![]()
quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe gezellig jullie zijn![]()
![]()
jaja smoesjesquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb hier voor mijn ban ook wel eensch gepost![]()
nietquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:42 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ben je ons nú wel aan t gebruiken![]()
![]()
GMENERIK!![]()
Ben ik net te laat.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:45 schreef _moder8or_ het volgende:
Hoeft al niet meer. SpeedyGJ doet het al.
Hartelijk dank jullie
Ja. Ik heb het 3 keer gevraagd en vond het wel een beetje lang duren. Dus daarom maar via MSN!quote:
Ik had je wel willen helpen maar ik volg geen voetbalquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:45 schreef _moder8or_ het volgende:
Hoeft al niet meer. SpeedyGJ doet het al.
Hartelijk dank jullie
Ik heb zijn nummer ook genoteerd. Gheghe...quote:
Ophangen.quote:
Geen probleem! Maar toch bedankt dat jij wel aan mij denktquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:47 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik had je wel willen helpen maar ik volg geen voetbal![]()
![]()
quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:47 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb zijn nummer ook genoteerd. Gheghe...![]()
Ow je mag me ook wel zo bellen hoorquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:47 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik had je wel willen helpen maar ik volg geen voetbal![]()
![]()
Er worden toch geen anonieme bellers opgenomenquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:47 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb zijn nummer ook genoteerd. Gheghe...![]()
Ik bel ook nooit anoniem.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:48 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Er worden toch geen anonieme bellers opgenomen
Jij leest slowchat terugquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:49 schreef Quatertemper het volgende:
Waar de hel hebben jullie het over?
Ik heb al 3 pagina's terug gelezen maar ik snap er nog steeds geen bal van.
Ik heb nog niet gebeld.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:50 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Mijn telefoon kent jou als 'anonieme beller'
het was een kleine aanduiding in een post van de modquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:49 schreef Quatertemper het volgende:
Nergens over, in het begin snapte ik dat ook niet maar na een half jaar lurken besloot ik gewoon mee te lullen hier op Fok! en toen snapte ik t wel!quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:49 schreef Quatertemper het volgende:
1-2quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:51 schreef Dribbel_ het volgende:
hoeveel van die slowchats gaan er wel niet op een dag dooheen hier in pub![]()
nee.. ben te lui om annoniem te bellenquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:49 schreef Jaguarized het volgende:
En toen ik spenky belde, belde ik ook niet anoniem.
Ja want als ik er om vraag word mij toegesnauwt dat ik terug moet lezen.quote:
ja t gaat nergens overquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:51 schreef Eix het volgende:
[..]
Nergens over, in het begin snapte ik dat ook niet maar na een half jaar lurken besloot ik gewoon mee te lullen hier op Fok! en toen snapte ik t wel!![]()
ik zou zoiets nooit zeggen.. gewoon mee praten ook al weet je niet waar het over gaatquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:52 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Ja want als ik er om vraag word mij toegesnauwt dat ik terug moet lezen.
Preventief dus.
Ga jij je poep eens ophoudenquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:49 schreef Quatertemper het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |