Den Ouden scoort altijd tegen mijquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:30 schreef MrDoegewoon het volgende:
Damn houd je PSV uit en Feyenoord thuis op gelijkspel ga je je op je bek tegen Grunn en ADO
Ik ben ook coach van NL elftal. Heb me zojuist zeer makkelijk geplaatst voor het EK. Trouwens als je spelers laat debuteren, sta je meteen bij hun favorietenquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:44 schreef mordradead het volgende:
Zo, in de zomer werd san marco ontslagen bij oranje, ik heb gesolliciteerd en ben aangenomende JC Schaal heb ik gewonnen door Ajax met 2-1 te verslaan. VD Laak scoorde en Heitenga deed hetzelfde in z'n eigen goal, in de 90e minuut wist Sneijder nog het net te vinden.
Uhm nee niet echt. Ik heb sowieso Timmer/Huntelaar/Van Dommelen/Redan/Zuiverloon/Maxwell/Sergio en Van Beukering laten debuteren.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:53 schreef mordradead het volgende:
Scout jij ook nog spelers voro het nationale elftal? zo ja, hoe?
Kijk es naar Tevez (Corinthians) of Pazzini (Atalanta), ook Gilardino (Parma) zou niet misstaan volgens mij.quote:Op maandag 31 oktober 2005 08:47 schreef sr_firewire het volgende:
[...]
Het seizoen verloopt nu dus nog steeds redelijk, ben alleen opzoek naar een goede spits. Tips ??
http://www.sortitoutsi.net/index.php?page=downloads&area=file&fileid=4663quote:Op maandag 31 oktober 2005 08:48 schreef sr_firewire het volgende:
Oreo ! Waar heb je die screen vandaan, ik bedoel de achtergrond en opmaak ????
Ik zit nu met Milan op 15 MIljoen Euro.... Erg weinig, maar dat kwam door de financiele problemen zei het bestuur.....quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:10 schreef OreO het volgende:
[..]
http://www.sortitoutsi.net/index.php?page=downloads&area=file&fileid=4663
en fire wire,wat is je budget voor die spits?
Nee helaasquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:38 schreef Zwoerd het volgende:
zijn er ook play-offs in fm2006??
ja want dat is het enige wat ik erop heb gezet,ik snap niet echt wat je bedoeld met *instaleert ie zich vanzelf* maar het staat allemaal in de readme.quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:03 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Ik zit nu met Milan op 15 MIljoen Euro.... Erg weinig, maar dat kwam door de financiele problemen zei het bestuur.....
Oreo, nog een vraag: Als ik dat screenprogramma installeer, krijg ik dan ook die foto's van stadions etc. op de achtergrond ? En installeert ie zich vanzelf ???
iaquinta, idd ! Die lul scoorde 2x tegen mij. Gelukkig was Shevtshenko toen ook in vorm en scoorde die 3xquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:02 schreef OreO het volgende:
[..]
ja want dat is het enige wat ik erop heb gezet,ik snap niet echt wat je bedoeld met *instaleert ie zich vanzelf* maar het staat allemaal in de readme.
iaquinta van udinese is een goede,anelka is ook goed maar kan niet echt koppen
www.footballmanager2006.netquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Weet iemand al een site met tactieken en traingsschema's?
als de transfer window bijna sluit word die meestal op de transferlijst gezet en dan kan je em meestal voor 8 mil ofzo krijgen..(van het eerst seizoen)quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:13 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
iaquinta, idd ! Die lul scoorde 2x tegen mij. Gelukkig was Shevtshenko toen ook in vorm en scoorde die 3x. Ik ga straks eens zijn stats bekijken en eens bieden ! ( mits hij goed genoeg is )
Ik gebruik nu een zelfgemaakte 5-3-2 tactiek en laat heel andere spelers spelen (wel leuk om te zien hoe iedereen er zijn eigen invulling aan geeft).quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:24 schreef Martin_Jager het volgende:
Ik ben opnieuw begonnen met Feyenoord. Dat oefenen met de Graafschap was wel nuttig, daar heb ik een tactiek ontwikkeld die ik nu met Feyenoord gebruik. Een 4-4-2 diamnond attacking formatie. De verdedigers hebben geen creatieve vrijheid en spelen verdedigend. De rest van mijn team speelt aanvallend.
Ik heb sklechts 1 speler aangetrokken, Mokoena. Voor de rest nog niemand verkocht en ik heb de winterstop net gehad, wel veel spelers verhuurd inmiddels. Waaronder mijn jeugdkeeper die in het eerste van Lazio staat!
Dit is mijn basisteam
Onder tactiek staat bij 'team instructions' een schuifbalkje 'time wasting' / 'tijdrekken'.quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:09 schreef methodmich het volgende:
Hoe kan je tijdrekken? Heb de optie nog niet gezien.
heb je die lening van man u gezien..quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:31 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Ik heb met John Obi Mikel zo'n future transfer, maar dit bedrag (ruim 5 mln) wordt niet van mijn transferbudget afgeschreven gek genoeg. Dus op zich maakt dat niet uit, deze bedragen zijn al meegenomen in 't budget. Alleen zit je met 'n speler die je misschien niet wil..
Fuck a duck ja, dat zie ik nu pas.. Ze hebben die shitzooi van dhr Glazer meegenomen in 't spelquote:
als je cm 03-04 regelmatig verloor ..dan zou ik dit spel al helemaal niet kopen. het schijnt moeilijker dan ooit te zijn en veel gespeel met tactiek te vereisen. maar het is wel beter en mooier.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:25 schreef Jurrio het volgende:
Men, deze verhalen doen me echt hunkeren naar dit spel, heb eerder cm 03/04 gespeeld, niet lang genoeg denk ik want ik verloor regelmatig en dan ben ik snel op een spel uitgekeken (beeetje dom)...maar ben nu toch wel weer benieuwd. Omdat ik 49,95 toch eerst wat te duur vind (als ik het nog niet zeker weet)...ben ik nu ff de Strawberry Gold aan het downloaden..Wat zijn daar trouwens de beperkingen van? Niet alle competities neem ik aan maar welke zijn dat dan? En welke spelfuncties?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |