En bij studentes zeker dubbel zo goed?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:53 schreef scanman01 het volgende:
Zodra het woord 'studenten' valt werkt het filter ook
Great !quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zodra het woord 'studenten' valt werkt het filter ook
Das waar 1 fan heeft Nathalie iig.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:51 schreef cuall het volgende:
[..]
Geniet er tenminste nog iemand van haar stemmetje
en jij van die kleine
![]()
o? wie gaat er weg dan?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:57 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid: "Er gaat een sterke weg"![]()
![]()
Ze hebben echt géén idee
Ja, als ze nu uit verveling ook even de pot aan nader onderzoek willen onderwerpen....quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:57 schreef cuall het volgende:
Ik vind de plek die ze nu hebben gekozen wel goed, lekker dichtbij de "Roel-pot"![]()
Ben benieuwd of ze het vinden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:57 schreef cuall het volgende:
Ik vind de plek die ze nu hebben gekozen wel goed, lekker dichtbij de "Roel-pot"![]()
Deze was 15:53. Die andere 15:54quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:57 schreef Jappie het volgende:
Lullig dit...deeezz was veel later en iedereen gaat gewoon hier zitten posten...
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wordt alleen maar leuk omdat ze misschien dezelfde verstopplekjes verzinnen(hey, hier ligt al geld
)
Ze denken dat iedereen die nu genomineerd staat heel populair is bij de kijkersquote:
Ik kijk altijd naar de topicnummers. Dit eindigt op 475, die ander op 476quote:
nee hoor, kijk maar naar het nummer... Dit topic nummer eindigt op 75 en andere op 76.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:57 schreef Jappie het volgende:
Lullig dit...deeezz was veel later en iedereen gaat gewoon hier zitten posten...
Owquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Deze was 15:53. Die andere 15:54
Schijt, de ander is gesloten, ik had ook gezegt dat iedereen naar deze moest gaanquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:01 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
nee hoor, kijk maar naar het nummer... Dit topic nummer eindigt op 75 en andere op 76.
En t warme water wegquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:14 schreef Jappie het volgende:
Zou de BB redactie hier hebben meegelezen en tegemoet zijn gekomen aan de wens dat er meer "back to basics" zou moeten zijn ? Zo ja dan zouden ze eik ook al het zitmeubilair moeten weghalen.....vroeger (heeel vroeger) hadden mensen immers helemaal geen stoelen.
Wordt ontvoerd door Shurendyquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:17 schreef Bep het volgende:
Blijft Tanja nu de hele dag weg ofzo?
Jahoor Tanja, word weer zwanger gemaakt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:19 schreef Bep het volgende:
Is die daar nu dan?
klopt joost is inderdaad de persoon om deze actie te leiden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:19 schreef Jappie het volgende:
Hmm...Joost lijkt degene in de groep te zijn met genoeg overtuigingskracht om het idee van niet praten op de anderen over te brengen ...zou hij zijn "redenaarskunsten" kunnen aanwenden om de groep te doen ophouden met praten?
zo hee wat een grapquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:21 schreef newsman het volgende:
[..]
Jahoor Tanja, word weer zwanger gemaakt.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:24 schreef Cuaderno het volgende:
kunnen ze weer allemaal gaan slapen.... please....
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:24 schreef Cuaderno het volgende:
kunnen ze weer allemaal gaan slapen.... please....
haha ,idd ja het is schandalig, niet gaan breien als ze aan het bevallen is.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:25 schreef Cuaderno het volgende:
tanja heeft ook haar breiwerk neergelegd, netzoals wij, zegt chantal... snik
hahahahaahahahahquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:25 schreef Cuaderno het volgende:
tanja heeft ook haar breiwerk neergelegd, netzoals wij, zegt chantal... snik
ik word schijtziek van dat gezeik. hoor ik liever nietsquote:
hahaha, a zo, snapte hem al niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:27 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
ik word schijtziek van dat gezeik. hoor ik liever niets
en ik ben te verslaafd om zelf de streams uit te zetten
LOL ze heeft tijdens de weeen snachts gewoon doorgebreid alleen toen ze bevallen was niet meer ...gek hequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:26 schreef snakelady het volgende:
[..]
haha ,idd ja het is schandalig, niet gaan breien als ze aan het bevallen is.
Maar tanja is gewoon weg super ongezond bezig voor die kleine, ze kan veel beter op flesvoeding overstappen.
lijkt mij heel erg leuk een boze ADHDerquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:22 schreef snakelady het volgende:
och jee, joost komt dadelijk nog flink in opstand.
niet helemaal, ze kunnen er niet tegen dat ze allemaal lekkers aan het bestellen is, kan ik ze geen ongelijk in geven.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:27 schreef Magics het volgende:
Hahaha grappig, de bewoners kunnen er niet tegen dat Tanja eten krijgt
echt een zeikwijf dat een beurt krijgen van een olifantquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:25 schreef Bep het volgende:
Chantal wordt jaloers om een stroopwafel![]()
hahaha, ach, Chantal schijnt het wel gek te vinden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:28 schreef Knurkie het volgende:
[..]
LOL ze heeft tijdens de weeen snachts gewoon doorgebreid alleen toen ze bevallen was niet meer ...gek he![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:29 schreef Jappie het volgende:
Het zou wel een strakke actie zijn van BB om Tanja nu ook op "rantsoen" te zetten...dus idd de luxe artikelen eruit...geen chocola...geen sigaretten, maar alleen gezond voer.
En dan de mededeling daarbij doen dat ze tot die actie overgaan omdat de rest van de bewoners over haar geklaagd hebben.
Ze zouden ook kunnen denken, klote dat wij dat niet krijgen, maar leuk voor haar... Maar dat is denk ik teveel niet-egocentrisch denken gevraagdquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:29 schreef snakelady het volgende:
[..]
niet helemaal, ze kunnen er niet tegen dat ze allemaal lekkers aan het bestellen is, kan ik ze geen ongelijk in geven.
Ik vind dat BB Tanja ook op rantsoen moet zetten met gezond voedsel.
dat zegt alles over haar toch, ben benieuwd hoe het zwanger zijn of beter het bevallen haar ooit zal vergaanquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:30 schreef snakelady het volgende:
[..]
hahaha, ach, Chantal schijnt het wel gek te vinden.
er wordt selectief meegelezen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:31 schreef witste het volgende:
Helemaal eens! En ik weet dat ze meelezen!
Links Joost, rechts Tanja.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:29 schreef newsman het volgende:
idd Joost heeft gelijk Tanja is in en in slecht.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:32 schreef snakelady het volgende:
[..]
Links Joost, rechts Tanja.
[afbeelding]
?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:33 schreef Xalopalyps het volgende:
Nu moeten we een standaardbrief opstellen op een pagina waar je ook je naam in kan vullen zodat die brief telkens naar Big Brother wordt verstuurd, dan krijgen we pas actie als ze horen dat de kijkers BB vinden zuigen
ik moet zeggen, ik denk ook meer aan de baby dan aan de bewoners.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:32 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
Ze zouden ook kunnen denken, klote dat wij dat niet krijgen, maar leuk voor haar... Maar dat is denk ik teveel niet-egocentrisch denken gevraagd
Nou kijkquote:
en niet eens een slecht idee.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:36 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Nou kijk
We maken een webpagina aan, met een standaard kwade brief of iets dergelijks.
Als jij dan je naam invult wordt die brief met jouw naam naar Big Brother gestuurd
Kijken wat ze dan doen
Just a idea
Ik ook, maar als BB wordt opgefokt krijg je nog meet amusementquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:37 schreef Bep het volgende:
Ik vind bb helemaal niet zuigen , ik amuseer me kostelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |