quote:
Wat voor werk doe je eigenlijkquote:Op zondag 23 oktober 2005 21:59 schreef richardgie het volgende:
[..]
1 koekblik heb ik genoeg aan.Wordt ook maar 1 keer in de week gebruikt.![]()
ben er hard mee bezigquote:Op zondag 23 oktober 2005 21:33 schreef hicham het volgende:
[..]
Ach, zo een instelling is alleen maar positief zeg ik maar. Ga je veel platter de bochten mee door
Totdat je een keer neergaat, dat is iets te platEn moet je de dagen erna de lef voor die instelling weer op zien te bouwen die je tot dan toe nog elke dag tot uitvoer bracht
Nachtwerkquote:Op zondag 23 oktober 2005 22:04 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je eigenlijkNachtwerk?
quote:Op zondag 23 oktober 2005 21:45 schreef hollander172 het volgende:
Eigenlijk niet te geloven, een compleet herschreven forum, nieuwe servers etc. maar nog steeds geen prestatieverbetering.Wel een enorme verslechtering, knap gedaan.
![]()
Ik had op een gegeven moment 5 voertuigen helemaal in mijn uppie.quote:Op zondag 23 oktober 2005 21:59 schreef richardgie het volgende:
1 koekblik heb ik genoeg aan.Wordt ook maar 1 keer in de week gebruikt.![]()
JA hoe is het met de fieroquote:Op zondag 23 oktober 2005 22:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik had op een gegeven moment 5 voertuigen helemaal in mijn uppie.![]()
![]()
Het koekblik is ook maar goed voor amper 5.000 kilometer.![]()
Staat/stond ook vaak gewoon een maand stil.
In afwachting op een bieder, die zou er zijn zeiden ze 2 weken geleden.quote:Op zondag 23 oktober 2005 22:57 schreef Makster het volgende:
Wat een bende dat fok zeg hee![]()
JA hoe is het met de fiero
Ik hoop ook iets bij te lezen hebben dan.quote:Ik lees morgen weer bij
Je moet weer het lef krijgen om volgas een auto in te halen? Of werden de bochten ook minderquote:
Ik dacht dat je af en toe wat meldde over een nacht doorhalen icm roosters e.d.quote:Op zondag 23 oktober 2005 22:15 schreef richardgie het volgende:
Nachtwerk.Nee joh,ik heb hobbies die in de nacht worden uitgevoerd,je dacht toch niet dat ik 's nachts nog ging werken he
.
Ik las in het regiotopic over iemand die om 8:00 naar bedje ging, nog even weltrusten postequote:Op zondag 23 oktober 2005 23:04 schreef worldpimber het volgende:
Nachtwerk betaald volgens mij goed, maar sociaal gezien kan je volgens mij niets meer plannen
niemand reageerde en wou even niet als een rossi wannaB overkomenquote:Op zondag 23 oktober 2005 22:01 schreef worldpimber het volgende:
elkaar worldpimber krijgt
Die eerste bocht bij de fotoshoot ressen was wel een goed voorbeeld trouwens, daar ging jij keihard doorheen terwijl ik er rechter dan Raus doorheen ging![]()
quote:Op maandag 24 oktober 2005 08:05 schreef bwt het volgende:
leuke Sig hicham
Viel nog wel mee, fok was gister retetraag dus het postsaantal lag laagquote:Op maandag 24 oktober 2005 08:45 schreef TR_Roadkill het volgende:
Mogguh,
ik mis wel een hoop in het weekend, nog effe een postje dan lijkt het nog wat
quote:
het ouderwetse knallen is er nog niet echt bijquote:Op zondag 23 oktober 2005 23:04 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je moet weer het lef krijgen om volgas een auto in te halen? Of werden de bochten ook minder?
[..]
Ik dacht dat je af en toe wat meldde over een nacht doorhalen icm roosters e.d.![]()
Nachtwerk betaald volgens mij goed, maar sociaal gezien kan je volgens mij niets meer plannen
Ga je ook nog je velgen polijsten en spinners eraan maken? en dan een dikke gouden ketting over je motor jasquote:Op maandag 24 oktober 2005 08:49 schreef hicham het volgende:
Radiator cover
[afbeelding]
Of een wat goedkopere
[afbeelding]
Voorlopig vind ik ze beide nog te duur
[..]
[afbeelding]
[..]
Viel nog wel mee, fok was gister retetraag dus het postsaantal lag laag
Een nacht doorhalen lukt wel,normaal begin ik 's middags pas met werken,maar als er afdelingsoverleg plaats moet vinden moet ik er om 7:30 al zijn.En dat zijn geen tijden voor mijquote:Op zondag 23 oktober 2005 23:04 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je moet weer het lef krijgen om volgas een auto in te halen? Of werden de bochten ook minder?
[..]
Ik dacht dat je af en toe wat meldde over een nacht doorhalen icm roosters e.d.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |