quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:17 schreef stinkie het volgende:
Ik heb een TransAlp gekocht
Vrijdag ophalen
nu boodschapjes doen
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:20 schreef richardgie het volgende:
Gaaf he!!![]()
Ben trouwens wel eens compleet zoek gereden door een vrouw,zij op een ZZR 600,ik op toen nog mijn ZXR 750.Weliswaar een compleet onbekende omgeving voor mij dat Limburg(want daar was het),maar ik blijf het leuk vinden.Stak trouwens een zwart staartje onder d'r helm vandaan,hoeft dus niet perce blond te zijn.Gelukkig"hoorde we bij elkaar".
Vrijdag ophalen
nu boodschapjes doen
Volgend topic sta je erinquote:
Is wel makkelijk,als je de naam niet meer kan lezen is je remschijf aan vervanging toe.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Gewone wegbanden zijn ook niet echt normaal meer tegenwoordig.![]()
[..]
90% design.![]()
Maar ik heb zelfs eens over supersport bandjes gelezen dat het grootste deel marketing is qua ontwerp van het profiel.
Het is bij droog weer gewoon 100% de rubbercompound (mix van het rubber met bijvoorbeeld silica en andere ingredienten) die de eigenschappen bepalen.
[..]
Tuurlijk niet.![]()
![]()
Ik zag pas in de Kickstart een scooterband met vlammen als profiel.![]()
![]()
![]()
Japan only.![]()
![]()
Er zijn trouwens ook al remschijven gesignaleerd met de naam van je motor erin uitgelaserd.![]()
Dat doen ze dan wel alleen bij de achterremschijf.![]()
Vandaag toch in Schijndel gekocht? Details?!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:17 schreef stinkie het volgende:
Vrijdag ophalen
nu boodschapjes doen
Met frisse moed weer uit elkaar.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Feli met je nieuwe bike.
![]()
[..]
En hoe liep dit verhaal af.
![]()
![]()
als ik maar naar de startknop keek startte ie al, beter dan wat ik nu heb dusquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:31 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Vandaag toch in Schijndel gekocht? Details?!![]()
Maar voordat jullie uit elkaar gingen heb je haar nog wel even de URL van Fok!MC gegeven? R2D2 rijdt namelijk ook op een ZZR600quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:38 schreef richardgie het volgende:
[..]
Met frisse moed weer uit elkaar.![]()
quote:
Die is blond. Wel opletten he.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:40 schreef hicham het volgende:
Maar voordat jullie uit elkaar gingen heb je haar nog wel even de URL van Fok!MC gegeven? R2D2 rijdt namelijk ook op een ZZR600Weet alleen niet of d'r kleur haar overeen komt met jouw specificaties
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:40 schreef stinkie het volgende:
als ik maar naar de startknop keek startte ie al, beter dan wat ik nu heb dus
Profiel zag er goed uit, ketting gaat nog wel tijdje mee. Blokje was mooi droog en aangezien die achter uit het magazijn gesleept moest worden hebben ze dat niet ff snel opgepoets. Buiten dat wisten ze niet dat ik zou komen. Had alleen gebeld of ie er nog was. Bleek tijdens papier werk alleen een 89er te zijn ipv 92er, dus ging nog 200 van de prijs af.
ook nog ff 'offroad' meegeweest. leuk modderig pad, gegaan met het idee, als ik 'm koop weet ik of ie het kan, als ik 'm niet koop maakt het geen reet uit wat ermee gebeurt
Vrijdag ophalen
nu boodschapjes doen
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:17 schreef stinkie het volgende:
Vrijdag ophalen
nu boodschapjes doen
Teeeeeeeering zeg wat een gaaf dingquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:28 schreef hicham het volgende:
Kijk nou wat m'n oom in Marokko heeft gekocht
[afbeelding]
[..]
![]()
Pics?
[..]
Volgend topic sta je erin
Heb er niet URL van Fok!MC gegeven,wist toen nog niet eens van het bestaan van Fok!MC.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:40 schreef hicham het volgende:
[..]
Maar voordat jullie uit elkaar gingen heb je haar nog wel even de URL van Fok!MC gegeven? R2D2 rijdt namelijk ook op een ZZR600Weet alleen niet of d'r kleur haar overeen komt met jouw specificaties
dan had ie vast wel die 1200cc komplampen herkendquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:40 schreef hicham het volgende:
[..]
Zou het niet weten,heb de koplampen van R2D2 nog nooit mogen bewonderen.Het was trouwens Venlo,en niet Berkel /Rodenrijs.En ze hete ook geen Monique.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dan had ie vast wel die 1200cc komplampen herkend
Het lukt nog niet zo heel goed.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:19 schreef worldpimber het volgende:
stinkhond, feli met je bike![]()
En die twee gamers hierwat zijn jullie ook een stel he [afbeelding]
zit al op 2 miljoen dollarquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:19 schreef worldpimber het volgende:
stinkhond, feli met je bike![]()
En die twee gamers hierwat zijn jullie ook een stel he [afbeelding]
Vette vis,zoals paling en haring schijnt ook gezond te zijn,maar waardoor weet ik niet meer.Is me wel verteld,ooit.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Geen onwaarheden verkondigen he.![]()
Ben aan het koken, zalm stinkt.
Maar het is wel gezond.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:51 schreef richardgie het volgende:
Vette vis,zoals paling en haring schijnt ook gezond te zijn,maar waardoor weet ik niet meer.Is me wel verteld,ooit.
![]()
Is trouwens ook gewoon goed te eten.
Past ook vast niet in m'n pannetje.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vies.
Allles uit de zee is vieswant meerminnen bestaan niet.
![]()
Edit: Zei ik 2 uur geleden dat ik om 21:00 ging eten?![]()
![]()
`Nee, maar je hebt wel een leuk uitzicht van het beste deel.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:06 schreef richardgie het volgende:
Past ook vast niet in m'n pannetje.![]()
De walvis niet gelijk ingeruild?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:13 schreef stinkie het volgende:
Volgende week met twee fietsen in de OP
De walvis blijftquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
`Nee, maar je hebt wel een leuk uitzicht van het beste deel.Klik
[..]
De walvis niet gelijk ingeruild?![]()
Dat wordt een streetîghter projectje dus.![]()
Tering wat een toerentallen he.Mijn eerste motor,een GSX 400 X Impuls,draaide het onwaarschijnlijk hoge toerental van 13.000 Rpm.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:38 schreef Patrick281 het volgende:
Apie's kijkenwie zijn deze 2 motorcoureurs die er als een idioot naast hangen?
![]()
[[url=http://img416.imageshack.us/img416/3566/v8z05866cw.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img416.imageshack.us/img416/9406/v8z94871hw.th.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
Betreft overigens de nieuwe R6, met toerentallen tot 17.500 Rpm.![]()
Wat een lelijke apehquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:38 schreef Patrick281 het volgende:
Apie's kijkenwie zijn deze 2 motorcoureurs die er als een idioot naast hangen?
![]()
[[url=http://img416.imageshack.us/img416/3566/v8z05866cw.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img416.imageshack.us/img416/9406/v8z94871hw.th.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
Betreft overigens de nieuwe R6, met toerentallen tot 17.500 Rpm.![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:45 schreef richardgie het volgende:
Tering wat een toerentallen he.Mijn eerste motor,een GSX 400 X Impuls,draaide het onwaarschijnlijk hoge toerental van 13.000 Rpm.![]()
Die apen verdienen wel miljoenen met motorracen.quote:
Time goes on .. who's next.quote:Maar 17.500Ik dacht dat Kawa de unieke eigenschap van 16.000 (op de teller
) alleen had
![]()
nee, maar god weet wat voor wrak ik deze keer gekocht heb. Die walvis rijdt tenminstequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Waaromje leek er niet echt meer een band mee te hebben.
![]()
Alleen Kawasaki motorfietsen is relatief klein,want kawasaki havey industries is zo'n beetje de marktleider op het gebied van alles wat groot,zwaar en lomp moet wezen,zoals hijskranen,boortorens en scheepsmotoren.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Die apen verdienen wel miljoenen met motorracen.
Zo ga je Fullcrum toch anders bekijken.![]()
[..]
Time goes on .. who's next.![]()
Volgens Jan Witteveen (ex'racedirector bij Aprilia) heeft alleen Honda de financien om echt nieuwe dingen te ontwerpen.
Alleen de bedrijfsvisie is erg modaal.![]()
Kawa, Suzuki en Yamaha zijn relatief kleine fabrieken.![]()
als dat zo is snap ik niet waarom Honda dan niet met een nieuw baanbrekend model uitkomtquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Die apen verdienen wel miljoenen met motorracen.
Zo ga je Fullcrum toch anders bekijken.![]()
[..]
Time goes on .. who's next.![]()
Volgens Jan Witteveen (ex'racedirector bij Aprilia) heeft alleen Honda de financien om echt nieuwe dingen te ontwerpen.
Kawa, Suzuki en Yamaha zijn relatief kleine fabrieken.![]()
Heeft ie toch al in z'n reply gezet?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als dat zo is snap ik niet waarom Honda dan niet met een nieuw baanbrekend model uitkomt![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Honda heeft toch nog nooit een baanbrekend model op de markt gezet!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als dat zo is snap ik niet waarom Honda dan niet met een nieuw baanbrekend model uitkomt![]()
Wil je ff verbeteren.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Teeeeeeeering zeg wat een gaaf ding![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gepolijst alumininum ruleZ![]()
Claudia de Brey ging niet zuigen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:00 schreef richardgie het volgende:
Nou,d'r is hier verder ook geen moer te doen zeg,ga dan maar eens televisie kijken ofzo!
Weltrusten "allemaal".
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |