Wat een zelfkennisquote:Op maandag 24 oktober 2005 08:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
niemand reageerde en wou even niet als een rossi wannaB overkomenalhoewel ik dat wel ben ws
![]()
Klap op je tanden ken je krijgequote:Op maandag 24 oktober 2005 09:34 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Ga je ook nog je velgen polijsten en spinners eraan maken? en dan een dikke gouden ketting over je motor jaspimp daddy hicham
![]()
hou niet zo van chroom, misschien moet je een chopper kopen
een Bandit is toch al een verkapte chopper ?quote:Op maandag 24 oktober 2005 09:34 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Ga je ook nog je velgen polijsten en spinners eraan maken? en dan een dikke gouden ketting over je motor jaspimp daddy hicham
![]()
hou niet zo van chroom, misschien moet je een chopper kopen
Het is maandag, niet vrijdagquote:Op MAANDAG 24 oktober 2005 10:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
een Bandit is toch al een verkapte chopper ?![]()
heb je 'em er al afgeschroefd, of is dat wat er van je motor overbleef na het poetsenquote:Op maandag 24 oktober 2005 09:48 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat een zelfkennis![]()
[..]
Klap op je tanden ken je krijge [afbeelding]
[afbeelding]
Alles beter dan dit toch? [afbeelding]
Wat is het laatste gemotoriseerde voertuig geweest dat je kocht dat het wel deedquote:Op zondag 23 oktober 2005 23:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
In afwachting op een bieder, die zou er zijn zeiden ze 2 weken geleden.
Heb de prijs op 1250 euro voor een auto zonder motor neergelegd bij ze.
Volgens mij spelen ze nu hard to get met een radiostilte.![]()
Kan ook nog beslissen dat ze hem toch maar een blokrevisie geven.![]()
Maar ik wil er eigenlijk geen cent meer insteken.
[..]
Heb je al fotos van je nieuwe bike? Ik denk dat het heeeeeel cool is om hem zwart te maken, met hier en daar mat zwartquote:Op maandag 24 oktober 2005 11:24 schreef stinkie het volgende:
[..]
Wat is het laatste gemotoriseerde voertuig geweest dat je kocht dat het wel deed
Kreeg gisteren trouwens bezoek van een CR500, een van de blijkbaar zeer bijzondere die wel kunnen rijden
dan is het echt wel een RatBikequote:Op maandag 24 oktober 2005 11:44 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Heb je al fotos van je nieuwe bike? Ik denk dat het heeeeeel cool is om hem zwart te maken, met hier en daar mat zwart
De chef is terug, en ik heb ontslag genomen.quote:Op maandag 24 oktober 2005 10:33 schreef hicham het volgende:
Is pepijn keihard aan het werken of is ie Fok! zat
meen je dat nou dat je ontslag genomen heb ?quote:Op maandag 24 oktober 2005 12:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
De chef is terug, en ik heb ontslag genomen.![]()
Dus ik ben gewoon hard aan het werk om te staven hoe druk het wel niet geweest is.![]()
![]()
Ben ik nu gek? [afbeelding]
![]()
quote:Op maandag 24 oktober 2005 13:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
meen je dat nou dat je ontslag genomen heb ?![]()
wat ga je nu voor werk doen dan ?quote:Op maandag 24 oktober 2005 15:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Al een week geleden.
![]()
Maar ja vandaag is de dag can de comming out voor alle collega's nu de chef terug is.
Van de directeur hoefde ik gelijk al niet meer terug te komen.![]()
Er is verder niet gebeurt, maar ik vond het toch iets te retedruk, en het is eigenlijk vaak niet anders.
Kan mijn verantwoordelijkheid voor dit werk gewoon niet garanderen.
Andere collega's die zaken niet af hebben vanwege tijdsdruk hebben blijkbaar een gladdere rug.![]()
Het is natuurlijk ook niet echt mijn business dit werk, meer uit nood geboren om het werk te doen.
Dat werkt dus niet.![]()
Maar heb het toch 2 jaar geprobeert...
Ben vandaag ook gewoon goed bezig, maar echt eer van je werk heb je hier gewoon nooit.
Behalve dat wel lastig is het niet echt boeiend is komt dat er dus nog overheen.![]()
Ik kan nu mijn appeltje niet eens opeten, telefoon rinkelt constant.![]()
quote:Op maandag 24 oktober 2005 15:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
wat ga je nu voor werk doen dan ?![]()
Ik wil ook stoppen met zaterdagquote:Op maandag 24 oktober 2005 15:36 schreef hicham het volgende:
Popijn 4 president [afbeelding]
Dat is alles wat ik momenteel te zeggen heb
quote:Op maandag 24 oktober 2005 15:38 schreef worldpimber het volgende:
Waaaaah, was dat de reden van 'mindere tijden' die je laatst noemde? [afbeelding]![]()
Een schok, zo onverwacht
quote:Op maandag 24 oktober 2005 12:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
De chef is terug, en ik heb ontslag genomen.![]()
Dus ik ben gewoon hard aan het werk om te staven hoe druk het wel niet geweest is.![]()
![]()
Ben ik nu gek? [afbeelding]
![]()
Ik dach al van - die sollicitatie procedure als fotograaf is wel erg snel doorlopen.quote:Op maandag 24 oktober 2005 15:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Al een week geleden.
![]()
Maar ja vandaag is de dag can de comming out voor alle collega's nu de chef terug is.
Van de directeur hoefde ik gelijk al niet meer terug te komen.![]()
Er is verder niet gebeurt, maar ik vond het toch iets te retedruk, en het is eigenlijk vaak niet anders.
Kan mijn verantwoordelijkheid voor dit werk gewoon niet garanderen.
Andere collega's die zaken niet af hebben vanwege tijdsdruk hebben blijkbaar een gladdere rug.![]()
Het is natuurlijk ook niet echt mijn business dit werk, meer uit nood geboren om het werk te doen.
Dat werkt dus niet.![]()
Maar heb het toch 2 jaar geprobeert...
Ben vandaag ook gewoon goed bezig, maar echt eer van je werk heb je hier gewoon nooit.
Behalve dat wel lastig is het niet echt boeiend is komt dat er dus nog overheen.![]()
Ik kan nu mijn appeltje niet eens opeten, telefoon rinkelt constant.![]()
quote:Op maandag 24 oktober 2005 18:31 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Het ging mij erom dat mensen in de priveomgeving het niet eerder op Fok! moesten lezen dan dat ik het ze persoonlijk verteld had. Daarom hield ik het voor me.![]()
Verder geen groot nieuws ofzo, al begint het eerste buikje van een prille zwangerschap op te spelen, ik wordt niet de eerste man ter wereld die van een kind bevalt.![]()
Heb net wel 100 situps gedaan, dus ook daar wordt aan gewerkt om alle schijn terug te dringen.![]()
Nou ben ik wel in de war, want ik heb net 20 minuten spruitjes staan pellen.
En die vond ik toch altijd vies.![]()
![]()
Kan alleen niemand aanraden ze bij de Lidl te kopen, zit me daar een partij geel vergif op.
Je hoeft gelijk geen drugs meer te nemen voor een goed gevoel.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |