Daar gebruiken ze : sjiek woa ? das nogal noob dus Maastrichts blijft harder pwnen + wij hebben de beste stad en de sjiekste slip !quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:17 schreef Imberr het volgende:
[..]
Geleens is veel beter dan Maastrichts![]()
Het gaat wel heel traag jaquote:
Nu valt het wel weer mee. Hopelijk blijft het een beetje normaal voor de rest van de dagquote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:22 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Daar gebruiken ze : sjiek woa ? das nogal noob dus Maastrichts blijft harder pwnen + wij hebben de beste stad en de sjiekste slip !
Dat is landgraafs.quote:
Nee hoor. Dat doen alleen duitsersquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:26 schreef Maikuuul het volgende:
Daarnet gek, ik wist niet wat ik moest doen. Fok ging me hendig langzaam. Was niet normaal
Woa of wah , ofzoiets achter elke zin die ze zeggen.
En inge unblock me eens op msn als je wilt.
Dat doet peter ook constantquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:29 schreef Eix het volgende:
[..]
Dat is landgraafs.
Daar zeggen ze wha/woa overal.
Leuk wha. Schön wha.![]()
Ein pils wha.
Jij bent gaar, kamperdquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:30 schreef Maikuuul het volgende:
Ja gek, zo gaar is dat !
Gewoon bitchslapenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:32 schreef Imberr het volgende:
[..]
Dat doet peter ook constantZoooo irritant. En nou heeft men moeder dat gewha ook nog overgenomen
![]()
Leukquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:32 schreef Imberr het volgende:
[..]
Dat doet peter ook constantZoooo irritant. En nou heeft men moeder dat gewha ook nog overgenomen
![]()
Eensch. Schiet jij eens op met die foto van je? Ik moet m in de OP gooien van het volgende topic en deze gaat vrij hard nu dus: tempo!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:32 schreef Palau het volgende:
[..]
Jij bent gaar, kamperdMet je aparte woorden als sjiek en zo
Met deze woorden krijg ik wel respect van me homeboysquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:32 schreef Palau het volgende:
[..]
Jij bent gaar, kamperdMet je aparte woorden als sjiek en zo
Hier in de Achterhook zeggen we ook wel eens wha achter een zin, maar niet altijdquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:29 schreef Eix het volgende:
[..]
Dat is landgraafs.
Daar zeggen ze wha/woa overal.
Leuk wha. Schön wha.![]()
Ein pils wha.
je homies van het kamp? Fantastisch hoorquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:34 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Met deze woorden krijg ik wel respect van me homeboys
Ja dat mag niet voor mijn moeder, 334 is mijn favoriete nummerquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:35 schreef Gizmore het volgende:
[..]
nee want ik heb m al een tijdje staan, jij doet die daarna maar.
doe jij maar (1)337quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:37 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja dat mag niet voor mijn moeder, 334 is mijn favoriete nummer
holdie de bakkes nou ens eem ove slippenn enzo.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:22 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Daar gebruiken ze : sjiek woa ? das nogal noob dus Maastrichts blijft harder pwnen + wij hebben de beste stad en de sjiekste slip !
Whahaha , retard. Doe niet noob !!!1111!!!111! roflolquote:
Das een scherpe gekquote:
Af en toe ben ik wel scherpquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:40 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Das een scherpe gekjaja dat vond Maikuuul wel een scherpe, maarja gek ik weet niet of dat topic vanavond al komt want ik ben vanavond op stap dus kan ik hem niet openen !
Je bedoelt zo scherp als een : ALLAH HAKBAR !!! ALLAH HAKBAR !!!quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:42 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Je bedoelt zo scherp als een : ALLAH HAKBAR !!! ALLAH HAKBAR !!!
Verdomme, fout gegokt dan :/quote:
Eetse imberr, maar dat zal vast wel lukken in een restaurantquote:
Je bedoeld: Allah akhbar. Het betekend "God is groot" en wordt elke kerkdienst, moskeedienst en synagogedienst uitgesproken, zei het in andere talen dan het Arabisch.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:42 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Je bedoelt zo scherp als een : ALLAH HAKBAR !!! ALLAH HAKBAR !!!
De Hakkenbar zit hier in de stad.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:37 schreef Maikuuul het volgende:
Ja gek maar ik wist niet precies, of het Hakbar was of Akhbar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |