Nou zegquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:57 schreef Maikuuul het volgende:
Ey gek ik zal jullie eens een mooi verhaal vertellen in de C1000.
Ja gek ik was druiven aant bijvullen in een best smal pad, een man wachtte op zijn vrouw bij me met zin kar, er was dus weinig plaats. Komt er opeens een man van : snel snel schuif enzo
Pakt die man die bij me stond hem bij zijn kraag en zegt : Ben je nou echt zo achterlijk om te begrijpen dat dat niet past ?
Ja gek dat was me het verhaal
Ziet eruit dat het gaat regenen bij jouquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:56 schreef Jaguarized het volgende:
Het wordt donker hiero enzo...
[afbeelding]
Je noemt dat donker?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:56 schreef Jaguarized het volgende:
[afbeelding]
Even raam dichtdoen, het begint de regenen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:59 schreef Eix het volgende:
[..]
Je noemt dat donker?
Hier is t zwart.![]()
Hopelijk straks lekker onweer enzo.![]()
hier ook zwartquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:59 schreef Eix het volgende:
[..]
Je noemt dat donker?
Hier is t zwart.![]()
Ik wacht op een grote herfststorm. Altijd leuk om mensen te zien die zowat van hun fiets geblazen worden, of die als een gek naar huis proberen te komenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:59 schreef Eix het volgende:
[..]
Je noemt dat donker?
Hier is t zwart.![]()
Het regent al de godganse dag hier.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Even raam dichtdoen, het begint de regenen.![]()
Leuk hoor, moeilijke woorden gebruikenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:59 schreef cerror het volgende:
Giz, je hebt stijl.
Zusjes tormenteren ist krieg.
Dus de huizen van die mensen mogen wel nat worden maar die van jou niet?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:01 schreef Imberr het volgende:
[..]
hier ook zwartis ook niet zo raar, maar goed
als t hier gaat onweren straks heb ik er niks aan. Dat t maar gaat onweren in Aachen![]()
Ben je kakker, of woon je gewoon in een flat?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:56 schreef Jaguarized het volgende:
[afbeelding]
Dank, jij doet zeker hetzelfde (mits je een zus hebt).quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:59 schreef cerror het volgende:
Giz, je hebt stijl.
Zusjes tormenteren ist krieg.
Dure buitenwijk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:02 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ben je kakker, of woon je gewoon in een flat?
Homo kakker !!! fear my sjieke kampketting !!!quote:
Nee. Ik wil t onweer zien maar ik zit straks in Aachen. Snap je?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dus de huizen van die mensen mogen wel nat worden maar die van jou niet?
Dat is me hendig bewolkt gek, bij ons begint het alweer wat klaarder te wodenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:04 schreef Gizmore het volgende:
[afbeelding]
Het is hier bij nader inzien toch ook best al wel donker
Dat is mijn straat!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:04 schreef Gizmore het volgende:
[afbeelding]
Het is hier bij nader inzien toch ook best al wel donker
Waarom is bewolking handig danquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:05 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat is me hendig bewolkt gek, bij ons begint het alweer wat klaarder te woden
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:04 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Homo kakker !!! fear my sjieke kampketting !!!
cerror heeft ook een zusje van 15quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:03 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dank, jij doet zeker hetzelfde (mits je een zus hebt).
Hendig = veel, hendig veelquote:
Doe dat, dan zetten we ze straks bij elkaar in 1 postquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:07 schreef Palau het volgende:
Hier ist niet echt superdonker maar wel mooie donkere wolk..kzal zo ns foto maken denk...
De gave lucht is weggetrokken hier.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:07 schreef Palau het volgende:
Hier ist niet echt superdonker maar wel mooie donkere wolk..kzal zo ns foto maken denk...
Je bedoelt : dat is me hendig een kutwoord ?quote:
Is dat limburgs ofzo?quote:
Geweldig he... kzal ns ff uppenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:09 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Doe dat, dan zetten we ze straks bij elkaar in 1 post
Het ligt eraan hoe je de zin bedoelt, als je een Hendig klaagbaak topic opent kan ik het uitleggen, anders blijf ik het uitleggen aan andere n00bsquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:10 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je dan dat iets veel veel is?![]()
![]()
Nee.quote:
okquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:12 schreef Eix het volgende:
[..]
Nee.![]()
![]()
Dat is Vinkenslags, niet Limburgs.
Geen zin in, is het me niet waard allemaalquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:11 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Het ligt eraan hoe je de zin bedoelt, als je een Hendig klaagbaak topic opent kan ik het uitleggen, anders blijf ik het uitleggen aan andere n00bs
In Maastricht gebruiken ze dat woord ook gewoon hoor zoals : Dee blomkuul is hendig deur !quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:12 schreef Eix het volgende:
[..]
Nee.![]()
![]()
Dat is Vinkenslags, niet Limburgs.
Geleens is veel beter dan Maastrichtsquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:15 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
In Maastricht gebruiken ze dat woord ook gewoon hoor zoals : Dee blomkuul is hendig deur !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |