abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31626887
Het grote kleine babietjestopic deel 62

Babietjes

24 november 2004: Benthe, dochter van Stiekemurd
30 november 2004: Stella, dochter van Anniebaby
6 december 2004: Noa Deborah, dochter van Suzanna
*** 17 december 2004: Tijmen Noah, zoon van Micha en Texelonia***
28 december 2004: Cas en Liz, zoon en dochter van Smirre
4 januari 2005: Maxim Diëgo, zoon van Martineke
4 januari 2005: Sanna Leonie, dochter van meneerdeman (papa)
7 januari 2005: Luuke, dochter van Lishe
9 januari 2005: Marisse, dochter van bietjuh
23 januari 2005: David, zoon van lily
25 januari 2005: Myrthe Esmée, dochter van Ladybos
26 januari 2005: Ela, dochter van Jdee
26 januari 2005: Dominique, dochter van Cavemania
1 februari 2005: Jordy, zoon van Githa en Spooky4u
02 februari 2005: Joep, zoon van Lentemeisje en Dop
07 februari 2005: Isis Maikina, dochter van Xanthe
*** 09 februari 2005: Anna, dochter van Bixister en GHaven***
17 februari 2005: Sanne Larissa dochter van edje34(papa)
19 februari 2005: Dylan, zoon van DaanBanaantje
20 februari 2005: Lars, zoon van Ma-Maatje
21 februari 2005: Arend, zoon van Bumbelbee
11 maart 2005: Noël Riley, zoon van Luisa
1 april 2005: Tomas, zoon van Tearsong
4 april 2005: Noor, dochter van Superted (papa)
11 april 2005: Julius, zoon van renzell
12 april 2005: Dione, dochter van wiseguy79
29 april 2005: Samiq Elijah, zoon van Yfke en Spiro
02 mei 2005: Yoram, zoon van melonovy
05 mei 2005: Querida, dochter van Roxie
10 mei 2005: Chantel Maria, dochter van lewis.de.boxer
11 mei 2005: Demi, dochter van Snakelady
16 mei 2005: Didier, zoon van Romek (papa)
22 juni 2005: Hannah Wende, dochter van Jonnetje
05 juli 2005: Henrik en Katrine, zoon en dochter van Fogel
07 juli 2005: Elize, dochter van Basset
11 juli 2005: Nicole, dochter van Snowww
06 augustus 2005: Raïsa Manou, dochter van Rekkie en Roumysa
25 augustus 2005: Sara Runé Catharina, dochter van Fuente en Buurvrouw_Rietman (papa)
31 augustus 2005: Mila, dochter van Joolz (papa)
29 september 2005: Sterre, dochter van NT-T.BartMan (papa)
*** 14 oktober 2005: Kady Máire, dochter van Elegantly Wasted en Digger***
18 oktober 2005: Jort, zoon van Quinny en chocobo
18 oktober 2005: Amber Sophie, dochter van Vicky
21 oktober 2005: Amber, dochter van Biebz en Xlarge
27 oktober 2005: Tobias, zoon van Saffier en Lautie
28 oktober 2005: Robin Thomas, zoon van Wennie
28 oktober 2005: Emma Sophie, dochter van Jelief en Mike Air

*** vermeldingen zijn officiele fokbaby's***

[ Bericht 0% gewijzigd door Lois op 29-10-2005 21:15:01 ]
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_31626902
Laatste posts:
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 14:07 schreef Githa het volgende:
VicKy, wat fijn dat het beter gaat!

Julius je bent een nieuwsgierig mannetje hoor ik wel

Jordy is gister mee uit eten geweest en het ging harstikke goed We gingen met de hele familie naar een wokrestaurant, dus aandacht genoeg voor hem, maar als optie was er nog een grote speelkamer met zithoek, grote TV, playstation en een duplo bak ohw en de vijver met waterval trekt ook wel zijn aandacht

Ging dus gewoon geweldig, Jordy kon lekker meehappen van boontjes, broccoli en al dat soort spul We hebben hem niet gehoord.
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 14:26 schreef texelonia het volgende:
Githa wat leuk!
Zoiets is voor ons misschien ook wel een idee. Ik zit er al een tijdje over te denken om rond Noah's eerste verjaardag mn oudersmee uit eten te nemen als soort bedankje voor alle hulp enzow. Maar zit steeds te piekeren of ik nou wel of niet Noah mee zou nemen... Hij is op zich wel makkelijk, maar de hele tijd braaf op een stoel zitten zie ik nou ook weer niet gebeuren..

Was dit een speciaal op kinderen gericht restaurant, vanwege de duplo en playstation enzow?
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  † In Memoriam † zaterdag 22 oktober 2005 @ 16:38:45 #3
81992 Githa
pi_31630041
Jah, erg op kinderen gericht Het personeel was ook erg leuk met Jordy en hebben zo nu en dan een rondje met hem gewandeld
Het makkelijke van Wokken is dat je gewoon zelf kunt kijken wat je Noah wil geven om te eten en hoeveel.
Hier in de buurt zijn wel meer restaurants met een aparte speelkamer waarin de kinderen zich lekker kunnen uitleven. Misschien gewoon eens rond vragen Tex.
pi_31634013
Knap van Jordy, Githa.. . Ik durf dat nog niet. Een avond uit eten met kind. Lunchen is ook leuk . En voor mijn verjaardag hebben we van vrienden een superdeluxe dinerbon gekregen. Incl. een bon voor betrouwbare oppas. Zooo lief!
Nu het minder leuke.. Luuke wilde daarstraks gaan kruipen. Flots, viel ze op haar gezichtje. Met als gevolg een bloedneus. O,o,o, ze is te klein voor zoiets!! Gelukkig was held papa thuis, die hield mij rustig . Luuke was verder zo weer stil, gelukkig.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  † In Memoriam † zaterdag 22 oktober 2005 @ 21:10:40 #5
81992 Githa
pi_31636259
Agossie Luuke toch! een hele dikke zoen voor jou

Lishe een dinnerbon, wat leuk! en een etentje zonder kindjes is ook wel eens erg lekker.
Ik heb ook erg getwijfeld maarja, het was met de hele familie en de voorwaarden waren goed dus hebben we de poging gewaagd.
pi_31636462
Weet je wat het natuurlijk ook is met de hele familie? juist.. de hele familie . Even hier zitten, even bij die op schoot. Dan moet er nogal wat gebeuren voor ze het op een krijsen zetten, toch?
Ik zal de zoen doorgeven. Madam ligt prinsheerlijk op haar zij te dutten. (O, weeeetje wat ze kan??? Dada zeggen terwijl ze zwaait ... Wonderkind )

Hoe is het met Amber, Vicky?
pi_31639061
Ach Luuke wat zielig! Wel knap dat dada bij het zwaaien
©Dumbo
pi_31648624
Uit eten met zo'n kleintje vond ik ook erg leuk. Toen we in center parcs waren deden we dat ook wel met Isis. Viel me altijd weer mee. En ze vond het zelf ook erg leuk.
pi_31653130
Even een vraagje van mijn kant.
Ik krijg morgen een paar uur de dochter van vrienden op bezoek en het meisje is dus een maand of 9 oud. Maar wat kan ik allemaal gaan doen met zo'n kleine?? Ze kruipt nog niet (dat is wel redelijk handig, hoef ik niet alle cd's op te ruimen die voor het grijpen liggen ) en ik heb geen idee wat kinderen van 9 maanden doen naast slapen!
Help mij!
  zondag 23 oktober 2005 @ 16:40:35 #10
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_31653290
Ha ha, nou, die van mij is 6 maanden, maar wat kindjes volgens mij altijd wel leuk vinden is zingen, dansen, of fysieke spelletjes doen. Vooral het liedje "klap eens in je handjes" is hier favoriet en dan natuurlijk met alle bewegingen erbij.... Verder vindt ie kiekeboe heel leuk doekje op z'n hoofd leggen en heel verbaasd vragen: he, waar is Julius nou? Hij trekt het doekje dan zelf weg... In de nek zitten en dansen is ook te gek en verder gewoon een beetje rondlopen met het kindje op je arm. lekker kletsen en een beetje vertellen over de dingetjes die die ziet. Echt, het hoeft niet zo ingewikkeld te zijn. Een simpel speeltje is even interessant als een waanzinnig plastic speelkasteel. Veel plezier.

Luuketje; wat zielig!
En dada wat
  zondag 23 oktober 2005 @ 16:43:47 #11
105888 renzell
pi_31653316
Het niet inbakeren is vandaag trouwens weer eens mislukt...
pi_31653495
Tnx Renzell!
Het komt ook vast allemaal wel goed, maar mijn huis is niet echt kindvriendelijk ingericht!
En je kunt wel heel goed merken dat ik zelf geen kinderen heb, want pas liet ik een van de dochters van andere vrienden in het winkelwagentje zitten terwijl ik de groente afdeling rondrende! Dat mocht niet, want ze kon wel omvallen.

Ach, ik krijg vast eerst een kwartier instructie van de overbezorgde ouders voordat ze haar bij me achter laten!
pi_31653623
renzell heeft al vanalles genoemd, verder dacht ik nog aan een eindje wandelen (als ze de wandelwagen meegeven) en wat hier ook goed werkt is kind op de buik op de grond leggen met een simpel speeltje (blokje of zacht boekje bijv), dan kan ze zich een tijdje alleen vermaken.
lekker samen op de grond zitten (kind tussen je benen laten zitten zodat ze niet pijnlijk om kan vallen) is hier ook een favoriete activiteit. en liedjes zingen inderdaad. veel plezier!
pi_31658352
Luuke, dada zeggen als je zwaait, goed joh!

Liejannuh, veel plezier vandaag!

Renzell, jammer dat het niet gelukt is, hoe is het de andere dagen gegaan? En valt Julius niet goed in slaap of slaapt hij niet goed door?

Sara is vandaag wennen op het KDV, 3 uurtjes. Ze vond het geloof wel leuk want ze lag lachend in de box toen ik wegging, maar ik vind het nog wel eng hoor! Het fototoestel hebben ze bij de hand zodat ze Sara's eerste ochtend foto's kunnen maken. Over 2,5 week moet ik weer aan het werk, en dan gaat Sara 2 middagen naar het kdv.

En verder sliep ze vannacht ook weer gewoon door, ze werd een paar nachten om 4 uur wakker en moest dan erg huilen, half in haar slaap enz, maar vannacht dus niet .
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 24 oktober 2005 @ 09:47:04 #15
105888 renzell
pi_31658508
Fijn Fuente! dat ze weer doorslaapt. en lekker snel ook al zeg!

Bij Juul is het steeds verschillend. Soms slaapt ie oningebakerd wel goed in, maar wordt gewoon snel weer wakker en soms valt ie niet eens in slaap, maar blijft liggen mekkeren. Nou moet ik zeggen dat we toch ook niet heel intensief bezig zijn er verandering in te brengen, dus misschien moeten we het over een paar weken maar in 1 keer wat rigoreuzer aanpakken. Vooralsnog hebben we besloten dat 1slaapje per dag wel voldoende is om te wennen.

Overigens slaapt Juul zo heerlijk door 's nachts! Het wordt 's ochtends gewoon steeds later. vanochtend werd meneer pas om kwart voor negen wakker! Heerlijk, mag zo blijven van mij.

Liejannuh; veel plezier vandaag!
pi_31658578
Renz, doorslapen doet ze al sinds ze 4,5 weken is, maar de laatste 4 nachten ineens niet meer, nu weer wel gelukkig .

Jammer dat het uitbakeren niet zo makkelijk gaat, je hoort vaker dat dat moeizaam verloopt. Maar zolang je er zelf inderdaad geen stressboel van maakt, komt het wel goed, this ook wenne natuurlijk voor je mannetje! Succes hoor
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_31658676
Probleem heeft zichzelf al opgelost!
De kleine gaat alsnog naar opa en oma, want die waren toch wel thuis!
Scheelt ook weer een logistiek probleempje, want opa en oma hebben alles in huis en ik helemaal niets!
Ter compensatie komen moeder en dochter nog wel even een kopje thee drinken ofzo!
pi_31658696
Wat fijn van die doorslapertjes!!
Volgens mij wist Benthe dat ze vanochtend weer een prikje zou krijgen bij het CB, want tot 3 uur was ze ieder uur wakker.

Vanmorgen dus geweest, mevrouw is nu 74 cm lang en weegt 9605 gram. Ik had nog even aangekaard over die extra boterham, die mag ze gewoon hebben, want het is ook gewoon gezond. Ik geef meestal eerst een droge boterham in de hand en daarna in stukjes met beleg (boterhammenworst valt erg in de smaak).
Ik kan zo snel mogelijk beginnen met mee laten eten met de pot en beginnen met halfvolle melk te laten drinken (beetje oefenen).
Op zich wel "gek" dat je nu in ene helemaal los kan gaan met eten. Eerst heb je maanden restricties en nu mag ze echt alles!
  maandag 24 oktober 2005 @ 10:05:14 #19
105888 renzell
pi_31658737
Doorslapen al sinds 4,5 week! Mazzel joh! Juultje sliep ook erg snel door, maar toch niet met 4 weken al. Ik stel me soms voor hoe het is om een kndje te hebben dat 's nachts vaak wakker wordt, en prijs me dan altijd heel, heel gelukkig dat dat hier niet het geval is.

En inderdaad; het is totaal geen stressboel hier qua niet inbakeren. Eerder zijn we misschien iets te laconiek. Behalve het feit dat Juul de 6 maanden grens is gepasseerd, zien we namelijk nog niet echt de dringende noodzaak om het niet meer in te bakeren. Behalve het omrollen dan, dat begint ie wel steeds vaker en fanatieker te doen. Vooralsnog rolt ie echter niet als ie ingebakerd is, dus zijn we echt vooral bezig 'voor de nabije toekomst'. het lijkt me namelijk helemaal vervelend als je er in eens achter komt dat ie wel omrolt en je dan heel abrupt moet stoppen.
  maandag 24 oktober 2005 @ 10:10:21 #20
105888 renzell
pi_31658790
Da's inderdaad een beetje vreemd Stiekemurd! Ik kan me voorstellen dat je toch gewoon stap voor stap en heel rustig verder gaat met het introduceren van nieuw voedsel etc. Tja, een grens betekent ergens een heel abrupte overgang. Logisch, maar ook gek ja, alsof er plotseling met de eerste verjaardag van je kind van alles in dat lijfje veranderd...
pi_31659277
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 10:10 schreef renzell het volgende:
Da's inderdaad een beetje vreemd Stiekemurd! Ik kan me voorstellen dat je toch gewoon stap voor stap en heel rustig verder gaat met het introduceren van nieuw voedsel etc. Tja, een grens betekent ergens een heel abrupte overgang. Logisch, maar ook gek ja, alsof er plotseling met de eerste verjaardag van je kind van alles in dat lijfje veranderd...
Idd! Ik vroeg of ze ook bami en zo mocht.. ja dat mag, ook als het pittig is.....
  maandag 24 oktober 2005 @ 10:51:26 #22
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_31659367
OE da's goed nieuws Stiekemurd, dan mag Noah dat over een paar weken ook

Maar goed, je moet ergens die grens leggen natuurlijk. Het lijfje zal niet van de ene op de andere dag veranderen, en het zal vast ook per kindje verschillen. Maar dat weet je natuurlijk nooit echt precies.
Noah heeft gisteren boerenkool meegegeten en las daarna dat ze daar darmkrampjes van kunnen krijgen Nog niks gemerkt gelukkig

Noah heeft ook weer iets vaags trouwens. Hij eet al weken zo niet maanden eten met stukjes erin, en vandaag spuugt ie opeens halverwege zn fruithap alle stukjes weer uit Raar kind
©Dumbo
pi_31659639
Neej eerst ff uitproberen/oefenen. Net als het eerste hapje introduceren.
Ik ga sowieso doen op dagen dat we thuis zijn. Ik vind een potje warmen errug makkelijk op een werkdag. Benthe is een hongerlap en kan dan echt niet wachten totdat moeders een prakkie in elkaar geflanst heeft en ik ook geen zin heb in een jengelend kind. Overigens heeft ze al een paar keer meegegeten omdat de potjes erg schaars werden in de schappen bij de supermarkt.

Ik ga denk ook boerenkool proberen vandaag.
  maandag 24 oktober 2005 @ 11:18:54 #24
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_31659761
Hmm, lekker, boerenkool. Raar is dat he, die grens. Ik snap daar ook niet zoveel van. Misschien vanwege de ontwikkeling van darmpjes enzo? Sommige mensen hebben een duidelijke grens nodig als houvast. Maar een keertje boerenkool zoals Noah, volgens mij kan dat geen kwaad, toch?
Julius de uitslaper... Ik zou er jaloers van worden. Op werkdagen is madam om half 7 alive and kicking. In het weekend om 7 uur. Vriend en ik zaten zaterdagochtend verdwaasd op de bank te verzuchten dat ons leven toch wel erg veranderd is. Dolblij met 'uitslapen' tot 7 uur. Wie had dat ooit kunnen denken. Nou kleine man, uitbaker ze hoor!
Luuke heeft aan de bovenkant in haar mond een behoorlijke verdikking. Ik neem aan dat er weer ne tand aankomt. Hihaaa, we wachten af. Gelukkig is ze erg vrolijk. Van moeders niet te zeggen, die lag vanochtend bijna gestrekt in de keuken. Meteen naar de dokter geweest vanochtend, ik vermoed dat het iets met mn hormoonhuishouding is.
  † In Memoriam † maandag 24 oktober 2005 @ 11:19:05 #25
81992 Githa
pi_31659763
Jordy heeft hier ook al een keer boerenkool op en ik wist eigenlijk ook niet dat ze daar darmkrampjes van konden krijgen Hij heeft er gelukkig geen last van gehad en vind het heerlijk!

Stiekemurd, idd wel vreemd voor je gevoel he. Je moet met alles oppassen en dan ineens mag alles. Zal voor Benthe ook zeker wennen zijn, succes

Fuente dat gaat snel zeg, over 2,5 week al weer werken. Zie je er tegen op ?
En wat goed dat Sara het naar haar zn heeft gehad scheelt weer een beetje

Renzell, met stressen gaat het ook niet beter lukken dus het gaat toch goed. Julius wil het gewoon graag langzaam aan afbouwen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')