abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31147328
Vervolg van Het grote kleine babietjestopic deel 61

Babietjes

24 november 2004: Benthe, dochter van Stiekemurd
30 november 2004: Stella, dochter van Anniebaby
6 december 2004: Noa Deborah, dochter van Suzanna
*** 17 december 2004: Tijmen Noah, zoon van Micha en Texelonia***
28 december 2004: Cas en Liz, zoon en dochter van Smirre
4 januari 2005: Maxim Diëgo, zoon van Martineke
4 januari 2005: Sanna Leonie, dochter van meneerdeman (papa)
7 januari 2005: Luuke, dochter van Lishe
9 januari 2005: Marisse, dochter van bietjuh
23 januari 2005: David, zoon van lily
25 januari 2005: Myrthe Esmée, dochter van Ladybos
26 januari 2005: Ela, dochter van Jdee
26 januari 2005: Dominique, dochter van Cavemania
1 februari 2005: Jordy, zoon van Githa en Spooky4u
02 februari 2005: Joep, zoon van Lentemeisje en Dop
07 februari 2005: Isis Maikina, dochter van Xanthe
*** 09 februari 2005: Anna, dochter van Bixister en GHaven***
17 februari 2005: Sanne Larissa dochter van edje34(papa)
19 februari 2005: Dylan, zoon van DaanBanaantje
20 februari 2005: Lars, zoon van Ma-Maatje
21 februari 2005: Arend, zoon van Bumbelbee
11 maart 2005: Noël Riley, zoon van Luisa
1 april 2005: Tomas, zoon van Tearsong
4 april 2005: Noor, dochter van Superted (papa)
11 april 2005: Julius, zoon van renzell
12 april 2005: Dione, dochter van wiseguy79
29 april 2005: Samiq Elijah, zoon van Yfke en Spiro
02 mei 2005: Yoram, zoon van melonovy
05 mei 2005: Querida, dochter van Roxie
10 mei 2005: Chantel Maria, dochter van lewis.de.boxer
11 mei 2005: Demi, dochter van Snakelady
16 mei 2005: Didier, zoon van Romek (papa)
22 juni 2005: Hannah Wende, dochter van Jonnetje
05 juli 2005: Henrik en Katrine, zoon en dochter van Fogel
07 juli 2005: Elize, dochter van Basset
11 juli 2005: Nicole, dochter van Snowww
06 augustus 2005: Raďsa Manou, dochter van Rekie en Roumysa
25 augustus 2005: Sara Runé Catharina, dochter van Fuente en Buurvrouw_Rietman (papa)
31 augustus 2005: Mila, dochter van Joolz (papa)
29 september 2005: Sterre, dochter van NT-T.BartMan (papa)
*** 14 oktober 2005: Kady Máire, dochter van Elegantly Wasted en Digger***
18 oktober 2005: Jort, zoon van Quinny en chocobo
18 oktober 2005: Amber Sophie, dochter van Vicky

*** vermeldingen zijn officiele fokbaby's***

[ Bericht 0% gewijzigd door Lois op 18-10-2005 19:46:29 ]
  maandag 3 oktober 2005 @ 16:02:58 #2
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_31147352
Dat is ook een fijne oplossing Githa, dat oma wil komen oppassen En hopelijk knapt Jordy gauw op!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_31148051
Bij ons is de cao net veranderd (01.07.2005) en toevallig wilde een werkneemster van ons ook vrij ivm zorg voor kind... helaas moet je kind/partner/ouder zowat doodgaan eer je dat onder zorgverlof wil noemen.
Maarre Githa wat moeten we toch zonder die oma's!!! En je kindje zijn eigen bedje is natuurlijk het fijnst
  † In Memoriam † maandag 3 oktober 2005 @ 16:31:03 #4
81992 Githa
pi_31148053
Sorry ik had niet gezien dat ik hem dichtgooide, Thnx Randa

Dat hoop ik ook Tex, zo zielig als ze zo ziek zijn.

En ook wel terecht stiekemurd, ik wil natuurlijk dolgraag bij Jordy zijn maar voel me toch ook wel verantwoordelijke jegens mijn werk, dubbel gevoel dus!
Als ik eerlijk ben is hij ook niet in zo'n staat dat ik niet bij hem weg zou kunnen of dat een ander niet voor hem zou kunnen zorgen.
Maar hulde aan de oma's

[ Bericht 44% gewijzigd door Githa op 03-10-2005 16:36:04 ]
  Hoofdredactie Fotografie maandag 3 oktober 2005 @ 19:32:41 #5
95752 crew  Chell
Kluns
pi_31152967
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 09:41 schreef Jo0Lz het volgende:
Er zijn trouwens niet eens zo heel veel foto's in dit fototopic.
Dan maar een extra bijdrage!

[...]
Psstt... het fototopic is een stukje verderop
Kids fototopic #59
pi_31155271
Isis is vandaag weer bij het CB geweest 70,5 cm en 8900 gram. Ze is te zwaar volgens het gemiddelde , maar dat horen we al vanaf haar geboorte en daar doen we dus ook niet moeilijk over.
Wel nog even navraag gedaan of ze haar heupjes nog wel in de gaten hielden en de arts heeft hier ook nog even naar gekeken. Ze heeft al vanaf haar geboorte een scheve bilspleet.
Nu dachten ze dat 1 van haar beentjes ook iets langer is en moet ze dus morgen even langs de huisarts en daarna waarschijnlijk voor een echo naar het ziekenhuis.
Morgen maar even vragen waar ze eigenlijk aan denken.
  † In Memoriam † maandag 3 oktober 2005 @ 21:00:21 #7
81992 Githa
pi_31155785
ohw, spannend dan Xanthe.
Hebben ze bij het CB ook helemaal niet verteld waar je aan zou kunnen denken?

en dat te zwaar komt straks best in orde, als ze gaan lopen enzo. Ik heb trouwens nog nooit van een gemiddeld kind gehoord
pi_31155941
Dat te zwaar maak ik me ook helemaal niet druk om. Zeker omdat we niet aan gemiddelde statistieken mee willen doen :p
Heb er eigenlijk niet eens aangedacht om te vragen waar ze aan dachten bij het CB , de arts die we hebben is van buitenlandse afkomst en praat nogal gebrekkig en binnensmonds Nederlands dus echt dingen aan haar vragen is nooit leuk
Maar morgen ben ik gewoon bij onze huisarts dus zal wel goed komen.
  † In Memoriam † maandag 3 oktober 2005 @ 21:13:01 #9
81992 Githa
pi_31156205
Maar Xanthe, hebben ze die scheve bilspleet nu pas ondekt? Ik vind het een beetje laat namelijk.
pi_31157070
Nee die hadden ze al bij het eerste CB ondekt. De keren daarop heb ik het zelf nog aan moeten geven dat ze het in de gaten zouden houden en ze keken er dan ook wel naar maar vergeleken met vandaag was dat vluchtig onderzoeken. De vorige keer waren er andere mensen en kreeg ik zoveel tegenstrijdige info dat ik er pas aandacht toen ik alweer thuis was. Vandaag dacht ik er dus nog wel aan en hebben ze me er bij de arts nog even tussendoor gegooid en nu bekeek ze allen grondig en dacht ze dat 1 van haar beentjes ook wat langer was dan de andere. Baalde ook wel een beetje dat ze er voor mijn gevoel wat laks mee omgaan , maar is ook meteen weer een les geweest , het CB in het vervolg niet meer afwachten maar gewoon meteen naar de huisarts.
  † In Memoriam † maandag 3 oktober 2005 @ 21:52:08 #11
81992 Githa
pi_31157690
Jah dat wel, maar het is en blijft toch ook een taak voor het CB om zulke dingen te signaleren en helemaal om verdere stappen te nemen wanneer ouders het zelf al aangeven.
Ik sta telkens weer versteld hoe er gewerkt wordt binnen een CB wat een uiteenlopende adviezen ze geven .....
Nou ik hoop voor Isis dat het allemaal mee gaat vallen. Laat je het wel even weten als je bij de huisarts bent geweest.
pi_31159839
Als het lukt laat ik het morgen meteen even weten. Ze heeft om 9.45 uur een afspraak , denk alleen dat er behalve een verwijskaart voor het ziekenhuis niet zoveel zal gebeuren. De vrouwelijke arts is er morgen weer (die had ze vorige week ook) en die is niet echt leuk met kinderen. Maar in de brief van het CB werd nog gevraagd om hun mening , waardoor ik dus niet direct een verwijskaart kon meekrijgen.

Maar inderdaad overal krijg je weer andere info , de een zegt dat de ander dat. Dat heb ik vandaag ook gemeld bij het CB dat de mensen die er in de vakantie waren heel andere dingen zeiden dan zij hadden gezegd. Dat werd ook beaamt dat ieder een andere kijk op de dingen heeft en dat er daardoor gewoon uitlopende adviezen gegeven worden. Lekker verwarrend voor de ouders dus.
Ben ondertussen wel zover dat ik vooral mijn eigen weg zoveel mogelijk volg en daarin de raad van het CB altijd in mijn achterhoofd zal houden.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 00:02:23 #13
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_31162301
Xanthe, Demi heeft ook een scheve bilspleet, elke keer zeggen ze dat ze het nog even aankijken, ben benieuwd hoelang.

Hopenlijk valt het allemaal mee.

Demi maakt ontzettend veel veranderingen door ineens, ze is bijna 5 maanden en kan ineens goed zelf om draaien, wil gaan zitten, (wat natuurlijk nog niet lukt)
En er begint een tandje door te komen, vrij vroeg dus en de kleine meid heeft er best wel last van helaas, ook een raar gezicht dat 1 wang nu vuurrood is en de anderen niet.

Ze krijgt nu elke dag een beetje fruit en dat vind ze heerlijk, als ze het potje ziet begint ze al met haar armen te zwaaien , erg leuk als je boodschappen doet.

Mijn kleine meid is ineens veel anders voor mijn gveol, kan ineens zoveel meer, geniet er ontzettend van.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_31166359
Dat zeiden ze in het begin dus ook bij Isis , we kijken het even aan maar houden het goed in de gaten. Als ik er nu zelf niet over begonnen was hadden ze er volgens mij niet eens meer naar gekeken.
Vervolgens moet de huisarts er nu dus nog naar gaan kijken , als ik dat van te voren had geweten was ik er dus al veel eerder heen gegaan.
Misschien ook iets voor jou? Even langs je huisarts gaan om het na te laten kijken?

Gisteren hadden ze er dus uitvoerig naar gekeken en zag ik zelf dus al dat 1 van haar knietjes hoger stond (maakten ze een omgekeerde V zeg maar met de beentjes) en toen vroeg ik al of haar ene been langer was dan de andere en dat werd dus ontkend en nu stond op het papier voor de huisarts dat dat wel zo was
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 10:35:48 #15
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_31168263
En wat zei de huisarts Xanthe?
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_31168568
Ben net terug , ze liepen nogal uit bij de huisarts.
Inderdaad zijn de heupjes wat scheef en kreeg een verwijsbrief mee voor een echo.
Thuis gekomen direct gebeld en nu blijkt dat de echo alleen tussen de 3 en 6 maanden kan. Ze krijgt nu een röntgen foto van de heupjes en ze kan vanmiddag al terecht.
Als de foto uitwijst dat er echt iets is dan moet ze in het gips of krijgt ze een spreidbroekje.
Als ik dit eerder had geweten was ik echt wel naar de huisarts al gegaan.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 10:57:19 #17
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_31168690
Jeetje wat stom dat ze er niet eerder iets mee hebben gedaan dan! Maar wel fijn dat het nu dan eindelijk wel serieus wordt genomen! Hopelijk valt de uitslag mee...
©Dumbo
  † In Memoriam † dinsdag 4 oktober 2005 @ 11:04:17 #18
43556 miss_dynastie
pi_31168824
He, wat raar Xanthe Sterkte in elk geval vanmiddag
pi_31168837
Ik hoop ook dat de uitslag mee gaat vallen. Zou het zo sneu vinden als ze nu nog in een spreidbroekje moet. Met een paar dagen is ze 8 maanden.
Vind het ook vervelend dat ze dus geen echo meer kan krijgen maar echt een foto gemaakt moet worden.
pi_31168847
Wat vind je raar miss_dynastie?
  † In Memoriam † dinsdag 4 oktober 2005 @ 11:10:34 #21
43556 miss_dynastie
pi_31168944
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 11:05 schreef Xanthe het volgende:
Wat vind je raar miss_dynastie?
Nou, dat ze zeggen dat ze erop terugkomen, en er waarschijnlijk helemaal niet op terug waren gekomen als jij niks gezegd had. Het consultatiebureau is volgens mij onder andere in het leven geroepen om dingen snel te kunnen signaleren bij routinecontroles, en daar doen ze dan helemaal niks mee. Ik vind dat gewoon raar en slordig, de gang van zaken dus.
pi_31169136
Ow op die manier. Dat ben ik dus ook met je eens. Als ik het niet had aangekaart denk ik dat ze er nooit meer naar hadden gekeken. Tja en als er dan wel wat aan de hand is heeft ze daar later de ellende van. Ook vind ik dat het consultatie bureau meer 1 lijn moet trekken met hun adviezen. Zo krijg ik de ene keer te horen wacht daar nog even mee , terwijl de ander dan weer zegt van goh je moet wel gaan beginnen hoor.... Je word er als beginnende ouder nogal onzeker van dan.

Voor nu hoop ik dat het mee gaat vallen en zit ik zenuwachtig te wachten tot ik weer de deur uit moet.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 13:03:44 #23
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_31172172
Mag Sterre ook in de lijst? (29 september, zie einde van deel 61)
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 13:08:25 #24
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_31172313
balen Xanthe, ik neem je advies aan en amak van de week een afspraak anders is ze dadelijk ook te oud.

hartelijk welkom NT-T.BartMan en sterre.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 13:56:54 #25
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_31173828
Xanthe, wat stom dat ze zo nalatig zijn geweest op het CB, of tenminste je vraag niet serieus hebben genomen. Wel fijn van het ziekenhuis dat je zo snel terrecht kon. Succes hoor!
Snake, ik zag Demi in het fototopic. Was een mooi meisje is het, zo'n lief fijn dametje! Fijn dat je zo geniet! (En nog, en nog, en nog wordt het elke dag leuker!!!)
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')