Ugly kid Joe had toch ook een nummer dat zo heet?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:54 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Bekendste nummer is (I hate) everything about you.
Imelda Marcosquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:13 schreef pino.in.disguise het volgende:
Daar snapte ik niks van eigenlijk. Mevrouw Marcos ya know......die schoenenfetisjist.
Ja, maar dat klonk iets andersquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:12 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ugly kid Joe had toch ook een nummer dat zo heet?
tom_tom +1quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
The Vines?
Niet bij mij dan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, die ja. Nou, ze zit in een band die behoorlijk populair is op het moment.
Nou, ze is het wel dus.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:49 schreef Charmian het volgende:
Enige link die ik kan leggen tussen muziek en een engelse prinses is fergie van de Black eyed peas (ja Diana as in Diana Ross maar deze dame is blank). Maar dan weet ik niet wat voor metamorfose ze ondergaan heeft want ze lijkt echt niet op die foto.
Ja, idd, echt maf.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:04 schreef Charmian het volgende:
2001 hoort er echt niet tussen het zou zomaar iemand anders kunnen zijn (vind ik)
Mensen die van de zomer TROS muziekfeest hebben gevolgd moeten het weten. Het werd volgens mij elke keer door deze mannen afgesloten (althans ik zapte er 2 keer langs en 2 keer zag ik hunnies en de aftiteling).quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:26 schreef pino.in.disguise het volgende:
Opgezocht.......nooit van gehoord![]()
ik hoor bij groep 2quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:52 schreef pino.in.disguise het volgende:
Of het is heel rustig, of niemand weet het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |