Ik ben hooguit na 10 minuten spelen met mn "gameboy" wel klaar hoor.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 08:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lig je voor 12u in je bed, wat denk je, is het GameBoy spelletje zo verslavend dat het nog 2u is geworden
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 08:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ben hooguit na 10 minuten spelen met mn "gameboy" wel klaar hoor.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 08:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ben hooguit na 10 minuten spelen met mn "gameboy" wel klaar hoor.
*aanreiktquote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:07 schreef Quinny het volgende:
Jaaaa de duowagen is er
Zal straks even een foto van maken. Moet hem eerst nog even in elkaar zetten.
Nicequote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:22 schreef QueenR het volgende:
Goedemorgen gijsjes!!!!!!!!!!!!!!!!!
Allereerst: CHO EN QUINNY VAN HARTE!!!! nog niet alles doorgekeken dus weet niet of er meerdere fotoos opstaan, maar die ik heb gezien was superliefdus een mannetje erbij als ik het goed heb gezien.
![]()
Geniet er van want een tweede lijkt veel sneller groot te worden. Knuffels voor jullie!
Verder was hawaii gewoon absoluut fantastish, wat een paradijs. Ook veel leuke dingen gedaan, zoals zwemmen met dolfijnen (foto komt nog) met een duikboot mee kijken naar oa wrakstukken van pearl harbour en natuurlijk gewoon zwemmen duiken, zonnen en genieten.
Hier een paar fotootjes en dan ben ik weer eventjes naar de bank, want heb een behoorlijke jet lag![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
de vroege ochtend vanuit het balkon:
[afbeelding]
[afbeelding]
en de avond:
[afbeelding]
[afbeelding]
vliegtuig op de bodem van de oceaan:
[afbeelding]
Als iemand van jullie ooit eens naar een mooi paradijs wil, dit is werkelijk fantastisch!!!!
xxx
De tering wat een exotisch paradijs zeg... echt zoooo anders dan hierquote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:22 schreef QueenR het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en de avond:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Als iemand van jullie ooit eens naar een mooi paradijs wil, dit is werkelijk fantastisch!!!!
xxx
Moet dat nou?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:11 schreef Quinny het volgende:
[afbeelding]
Oke leef je uit met de fotoshop
wat ik kwijt was wil je niet weten geloof me,quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
NiceIk wil opzeker ook nog een keer naar Hawaï! Hoe lang is het vliegen? Hoeveel was je kwijt? Waar heb je geboekt? Etc?
Hilton en KLM ooookquote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:32 schreef QueenR het volgende:
[..]
wat ik kwijt was wil je niet weten geloof me,maar was het wel waard.
Het is een uur of 18 vliegen ongeveer. Wij vlogen via houston. (10 uur naar houston, 8 uur door naar honolulu) En we hebben rechtstreeks bij hilton en klm geboekt.![]()
Nee ze vond het geweldig! bij de dolfijnen was ze ietsjes gereserveerder, maar die was dan ook wel heeeeel groot. (de enige walfin op de wereld, papa was een walvisquote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
De tering wat een exotisch paradijs zeg... echt zoooo anders dan hier
Lijken wel allemaal postcards!!!
En je dochter is echt niet bang voor vogels he!?
Cool hoor.. ter ere van wat was deze trip eigenlijk als ik vragen mag?
En waarom sta jij nooit op foto's?
Zo 18 uur vliegen voor 1 week. Had je dan niet liever wat langer willen blijven?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:32 schreef QueenR het volgende:
[..]
wat ik kwijt was wil je niet weten geloof me,maar was het wel waard.
Het is een uur of 18 vliegen ongeveer. Wij vlogen via houston. (10 uur naar houston, 8 uur door naar honolulu) En we hebben rechtstreeks bij hilton en klm geboekt.![]()
767, lijkt er wel veel op geloof ik. Ieder eigen tvtje, kan je ook spelletjes op spelen, best relaxed. Maar al met al is zo lang vliegen altijd klote!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hilton en KLM ooook![]()
Dat kost wat ja
Toevallig met een 777 gevlogen? Die zijn de shizzle!
Ja tuurlijk, maar helaas kon robynn niet langer uit school blijven. En we wilde nu gewoon ff weg.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:36 schreef Quinny het volgende:
[..]
Zo 18 uur vliegen voor 1 week. Had je dan niet liever wat langer willen blijven?
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:22 schreef QueenR het volgende:
Goedemorgen gijsjes!!!!!!!!!!!!!!!!!
Allereerst: CHO EN QUINNY VAN HARTE!!!! nog niet alles doorgekeken dus weet niet of er meerdere fotoos opstaan, maar die ik heb gezien was superliefdus een mannetje erbij als ik het goed heb gezien.
![]()
Geniet er van want een tweede lijkt veel sneller groot te worden. Knuffels voor jullie!
Verder was hawaii gewoon absoluut fantastish, wat een paradijs. Ook veel leuke dingen gedaan, zoals zwemmen met dolfijnen (foto komt nog) met een duikboot mee kijken naar oa wrakstukken van pearl harbour en natuurlijk gewoon zwemmen duiken, zonnen en genieten.
Hier een paar fotootjes en dan ben ik weer eventjes naar de bank, want heb een behoorlijke jet lag![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en de avond:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
xxx
quote:
Ieder een eigen tv met heeeeel veeeeel films en muziek en spelletjes? => 777quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:37 schreef QueenR het volgende:
[..]
767, lijkt er wel veel op geloof ik. Ieder eigen tvtje, kan je ook spelletjes op spelen, best relaxed. Maar al met al is zo lang vliegen altijd klote!
Je weet toch...quote:
hihi, ja dat dacht ik eigenlijk ook.quote:
nee volgens mij echt 767, maar wel die opties verder ja.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ieder een eigen tv met heeeeel veeeeel films en muziek en spelletjes? => 777
erg he 18 uur, ja das het nadeel van dat we eerst boekte en toen pas echt kekenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:41 schreef Chocobo het volgende:
18 uur vliegenOMG !!
Prachtige foto's QueenRPlaaaatjes !
Is de duowagen er?Succes
ja man.... echt dopequote:
Eten zuigt altijdquote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:42 schreef QueenR het volgende:
[..]
nee volgens mij echt 767, maar wel die opties verder ja.eten suckte heel erg echter
Dat jij nu een ouwe saaie getrouwde neger bent die zijn roots vergeten isquote:
2-3-2quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eten zuigt altijd
Hoeveel stoelen waren er?
3 - 3 - 3
of
2 - 3 - 2
Shizzle my nizzle wigger!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat jij nu een ouwe saaie getrouwde neger bent die zijn roots vergeten is
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eten zuigt altijd
Hoeveel stoelen waren er?
3 - 3 - 3
of
2 - 3 - 2
ja.... jij ook abracadabraquote:
Ok. Jij gelijkquote:
gohquote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ok. Jij gelijk
Ik wist niet dat ze dat soort luxe ook in een 767 hadden
neeeeeeeeeeeee serieus!!!!!!!!!!! geef mij er zo een danquote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ok. Jij gelijk
Ik wist niet dat ze dat soort luxe ook in een 767 hadden
ook goedquote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Okay, okay, ik ben klaar over vliegtuigen. Zullen we het dan maar weer hebben over het kabinet en er met zn allen over gaan klagen?
Ik vind die Lubbers maar een eikel. Tuut tuut tuut, de groetjes van Ruud.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:56 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ook goed![]()
kut Kok met zijn beleid!
Misschien zien we Strol dan ook nog evenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Okay, okay, ik ben klaar over vliegtuigen. Zullen we het dan maar weer hebben over het kabinet en er met zn allen over gaan klagen?
Of over deze gozer die zich echt de TERING schrikt... .wel een baardje geloof ik voor een aantal hierquote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geen idee waar die isquote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:58 schreef Quinny het volgende:
[..]
Misschien zien we Strol dan ook nog even
Volgens mij nog in Maastricht....quote:
WHOEHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Of over deze gozer die zich echt de TERING schrikt... .wel een baardje geloof ik voor een aantal hier
http://www.dumpalink.com/media/1130223779
Zonder geluid was het niks inderdaadquote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:04 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
WHOEHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I shit on myself you fucker!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |