Dat is het meest ergerlijke ja. Dido leek net niet eens te snappen dat Lieske zo baalt van de situatie van Tanja. Heel vreemd allemaal.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En niemand die erop reageert omdat ze zich niet durven uit te spreken over dingen.
Ik weet dat Lieske voornamelijk kwaad is op BB en niet zozeer op Tanja. En ze is ook flink gefrustreerd dat ze die kamer niet in mag en de baby niet mag zien. Wat ik bij haar tegen vind vallen is dat ze zulke stoere praat eruit flapt (met haar ik trek haar aan de haren uit de kamer). En dat doet ze dus wel om indruk te maken op de groep.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vooral op BB ja, maar ze baalt ook dat Tanja die kamer niet uitkomt. Ze heeft dat trouwens ook al een paar keer gezegd tegen Tanja, maar die heeft geen zin meer om lekker bij de groep te gaan zitten.
Joh schei toch eens uit, ze zit achter de rug van tanja om te verkondigen dat ze haar wel ff de kamer uit zou slaan/trekkenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze moeten ALLEMAAL zeggen 'FUCK IT'. Alleen Lieske doet dat tot nu toe helaas.
Lieske kan zich niet inhouden. Dat vertelt ze net ook. Na dat gedonder met Chantal en Tanja heeft ze dat even geprobeerd, maar dat lukt dus niet. Ze is het type dat moet zeggen wat ze vindt. Zo ben ik zelf ook, dus ik kan het heel goed begrijpen.
Dido gaf aan dat ze het nog niet van die kant had bekeken en dat het voor haar anders was omdat zij WEL in de babykamer mocht komenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is het meest ergerlijke ja. Dido leek net niet eens te snappen dat Lieske zo baalt van de situatie van Tanja. Heel vreemd allemaal.
Mooi plaatje he?quote:
Ik bepaal zelf wel wat ik schrijf, dank je wel. En gelukkig zijn het meer mensen eens dat meer bewoners zich gewoon moeten uitspreken over dingen die zich niet aanstaan. Go Lieskequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:03 schreef clauwheee het volgende:
Scanman je verdedigingsdrang voor Lieske neemt echt irritante vormen aan. Nu weten we het wel. En als iemand anders liever naar Dido en Roel luistert, so what? BB is meer dan Lieske alleen. Gelukkig
ik zou ook zeuren denk ikquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:08 schreef Jane het volgende:
Ben ik nu de enige die een dagje niet eten echt een piece of cake vindt?Ik vind echt dat ze zeuren hoor.
Misschien ben ik te vaak op dieet geweest .
Waarschijnlijk is dit de look die hij wil. Hij gaf Joost net ook al advies over hoe hij zijn haar moest doen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:10 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij naar de kapper was geweest![]()
![]()
Klopt. Op zich toch raar dat je je dan niet even in de situatie van anderen verplaatst hebt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:10 schreef cuall het volgende:
[..]
Dido gaf aan dat ze het nog niet van die kant had bekeken en dat het voor haar anders was omdat zij WEL in de babykamer mocht komen
de dweil is korterquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:10 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij naar de kapper was geweest![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:08 schreef Jane het volgende:
Ben ik nu de enige die een dagje niet eten echt een piece of cake vindt?Ik vind echt dat ze zeuren hoor.
Dat heb ik echt nooit. Zal wel aan mijn verbranding liggen dan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik zou ook zeuren denk ik
Als ik voor 12:00u niet eet gaat het bij mij duizelen
Nathalie is er 1 vanquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:13 schreef scanman01 het volgende:
Allemachtig,,, er wordt weer gesmakt.
Ik heb het gisteren nog ondervonden, mijn collega's op het werk vanochtend geloofde het niet maar toen ze zagen hoe snel ik een broodje naar binnen kegelde werd alles duidelijk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:08 schreef Jane het volgende:
ze hebben gister ook geen avondeten gehad, dus ik denk dat ze nu al 24 uur geen volledige maaltijd hebben gehad.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:08 schreef Jane het volgende:
en geflotenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:13 schreef scanman01 het volgende:
Allemachtig,,, er wordt weer gesmakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |