abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31624247
Vorige deeltje: De kunst van het loslaten van een ex. (#27)

Sterkte iedereen
pi_31624347
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 12:15 schreef Woessssj het volgende:

[..]
Waarom wil je je gevoel uitschakelen? Het belangrijkste volgens mij is dat je even rust vind, met hoe je je voelt.. niet het willen veranderen.

Ja, je voelt je waanzinnig kut hé Kiwi? Dat gaat over hoor.. misschien niet nu, maar het is ook hartstikke logisch hoe je je nu voelt. Gewoon laten gaan.. probeer je ding te doen en ga nu niet alles proberen te analyseren.. het veranderd er niet door!

Ik weet niet wie het zei, maar het is eerder gezegd: probeer een beetje lief voor jezelf te zijn en niks moet, laat staan van jezelf!

Rustig aan meissie..
Dank je voor je lieve reactie

Voel me vandaag al iets rustiger als gister.. gister kwam het gewoon ff zo hard aan weer. Geloofde gewoon niet dat het zo moest lopen, dat er zo omgegaan moest worden met mij. En dat terwijl hij als de beste weet hoe moeilijk ik het heb allemaal.. en dan doel ik niet alleen op deze situatie. Kijk, ik heb er vrede mee dat het over is (eigenlijk ook wel weer niet.. ik blijf echt een zwak voor hem houden) maar gister had ik gewoon echt het gevoel dat ik een trap na kreeg.

Uiteindelijk hebben we gister nog eventjes gebeld.. en daardoor ben ik iets rustiger geworden. Maar als ik hem dan weer hoor blijf ik eraan denken. Heb dan ook een korte nacht gehad.

Ach, je hebt ook wel gelijk. Maar ik heb er altijd al wat moeite mee gehad om lief voor mezelf te zijn
pi_31624384
Gister mijn ex voor het eerst zien kussen met een andere jongen.
Ik liep langs en zag haar staan. Zij zag mij toen ook nadat ik voorbij was en ik keek daarna nog 2x om en ze stond nog steeds naar mij te kijken.

Ik vond het k*t, maar het was het eind van de avond dus mijn avond is er niet door verpest.
Ik heb er vanochtend nog ff aan gedacht en het doet me eigenlijk (bijna) helemaal niks meer.
Nu vind ik het alleen maar jammer dat ze niet ff naar mij is toegekomen om een praatje te maken.

Maar nu weet ik het wel, vriendschap zit er ook niet in! Dag ex
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_31624396
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 12:15 schreef Slaapje het volgende:
Tsja daar sta je dan.

Na 19 maanden komt er een abrupt eind aan mijn relatie.

Gister avond flink lopen janken, pijn in mijn buik, niet wetende hoe verder te gaan.
Het is niet mijn eerste relatie, maar ik merk wel dat het steeds meer pijn doet.
100% is het nog niet uit, maar na de afgelopen 2 weken elkaar eigenlijk maar 1 keer te hebben gezien en na een smsje van gisteravond waarin stond dat ze me vandaga toch maar niet wilde zien omdat ze teveel twijfels heeft denk ik wel dat het definitief is.

Ik weet niet goed waarom ik dit hier post, misschien omdat ik nog niet toe ben om het er met bekenden over te hebben...

ik voel me ziek...
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_31624456
Ja slaapje.. veel sterkte ermee. Weet niet zo goed wat ik anders moet zeggen.
Het is lastig om het te accepteren.
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 12:36:48 #6
57819 Woessssj
Benbits&Dubbellicious
pi_31624550
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 12:26 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

Dank je voor je lieve reactie

Voel me vandaag al iets rustiger als gister.. gister kwam het gewoon ff zo hard aan weer. Geloofde gewoon niet dat het zo moest lopen, dat er zo omgegaan moest worden met mij. En dat terwijl hij als de beste weet hoe moeilijk ik het heb allemaal.. en dan doel ik niet alleen op deze situatie. Kijk, ik heb er vrede mee dat het over is (eigenlijk ook wel weer niet.. ik blijf echt een zwak voor hem houden) maar gister had ik gewoon echt het gevoel dat ik een trap na kreeg.

Uiteindelijk hebben we gister nog eventjes gebeld.. en daardoor ben ik iets rustiger geworden. Maar als ik hem dan weer hoor blijf ik eraan denken. Heb dan ook een korte nacht gehad.

Ach, je hebt ook wel gelijk. Maar ik heb er altijd al wat moeite mee gehad om lief voor mezelf te zijn
Dát is het dus.. aan de ene kant ben je rustiger omdat je de controle had over je gevoelens, en over die van hem ( omdat je hem hebt gehoord) Maar aan de andere kant laat het je niet los omdát je hem hebt gesproken. Lief zijn tegen jezelf betekend dat je het moet loslaten. Denk aan je eigen gevoelens. Probeer gewoon begrip voor jezelf te hebben, dat is lief zijn voor jezelf.. en probeer dan niet te blijven 'steken' bij hem. Bij jezelf blijven hoor!

pi_31624553
Slaapje, het is moeilijk om te begrijpen, maar je moet er eens, eerlijk naar jezelf en haar toe, over nadenken of het toch niet beter is om zonder haar verder te gaan.
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 12:40:58 #8
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_31624633
Sterkte slaapje
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 12:41:18 #9
57819 Woessssj
Benbits&Dubbellicious
pi_31624640
Ik vind het verhaal van Slaapje helemaal nog niet definitief... eigenlijk. Maar het kan aan mij liggen.
Ik zou in dat geval niet me laten lijden door wat ik zelf denk. Dat ze je niet wil zien omdat ze twijfelt is gebasseerd op angst... niet dat ze het uit wil maken. Anders stond er iets heel anders in dat smsje. Ik zou d'r even met rust laten, desnoods een lief smsje terugsturen dat je het begrijpt. Probeer geen 'waarheden' van je eigen gedachtes te maken, hoor!
pi_31624660
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 12:36 schreef partyyboyy het volgende:
Slaapje, het is moeilijk om te begrijpen, maar je moet er eens, eerlijk naar jezelf en haar toe, over nadenken of het toch niet beter is om zonder haar verder te gaan.
Ja dat is waar, gelukkig hoeft dat dus niet meer... heb haar net gesproken en het is definitief voorbij.

Nu komt de periode van janken, pijn hebben en door proberen te gaan..

JEZUS waarom moet het toch zo'n pijn doen?

Some vraag je je wel eens af waarom je ooit nog verliefd zou willen worden. (naja ik weet wel waarom maargoed)

Bedankt alvast, ben bang dat ik hier de aankomende tijd veel van mij af moet schrijven.

zaterdag 22 oktober 2005 @ 12:43:03 #11
57819 Woessssj
Benbits&Dubbellicious
pi_31624680
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 12:28 schreef partyyboyy het volgende:
Gister mijn ex voor het eerst zien kussen met een andere jongen.
Ik liep langs en zag haar staan. Zij zag mij toen ook nadat ik voorbij was en ik keek daarna nog 2x om en ze stond nog steeds naar mij te kijken.

Ik vond het k*t, maar het was het eind van de avond dus mijn avond is er niet door verpest.
Ik heb er vanochtend nog ff aan gedacht en het doet me eigenlijk (bijna) helemaal niks meer.
Nu vind ik het alleen maar jammer dat ze niet ff naar mij is toegekomen om een praatje te maken.

Maar nu weet ik het wel, vriendschap zit er ook niet in! Dag ex

Jammer he? Dat het zo moet gaan..
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 12:45:25 #12
57819 Woessssj
Benbits&Dubbellicious
pi_31624722
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 12:42 schreef Slaapje het volgende:

[..]

Ja dat is waar, gelukkig hoeft dat dus niet meer... heb haar net gesproken en het is definitief voorbij.

Nu komt de periode van janken, pijn hebben en door proberen te gaan..

JEZUS waarom moet het toch zo'n pijn doen?

Some vraag je je wel eens af waarom je ooit nog verliefd zou willen worden. (naja ik weet wel waarom maargoed)

Bedankt alvast, ben bang dat ik hier de aankomende tijd veel van mij af moet schrijven.

How, sorry dan voor mijn mening.. maar dan vraag ik me meteen af waarom je haar gesproken hebt, heb je haar zelf gebeld?
pi_31624774
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 12:43 schreef Woessssj het volgende:

[..]

Jammer he? Dat het zo moet gaan..
Inderdaad, terwijl zij nog wel degene die was die zei: "we blijven wel goede vrienden".
Ik heb toen gezegd dat we wel zien hoe het loopt.

Het is gewoon raar ja, iemand waar je zoveel om hebt gegeven en zoveel mee hebt gedeeld. En nu lijkt het of het helemaal niets betekend heeft. Jammer
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 12:53:23 #14
57819 Woessssj
Benbits&Dubbellicious
pi_31624868
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 12:48 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Inderdaad, terwijl zij nog wel degene die was die zei: "we blijven wel goede vrienden".
Ik heb toen gezegd dat we wel zien hoe het loopt.

Het is gewoon raar ja, iemand waar je zoveel om hebt gegeven en zoveel mee hebt gedeeld. En nu lijkt het of het helemaal niets betekend heeft. Jammer
Het is al een poosje over tussen jullie he? Dan moet je proberen tóch te denken dat het toen wél wat betekende. Mensen doen uitspraken op basis van gevoelens van dát moment, en toen meende ze dat ze vrienden wilde blijven en misschien wil ze dat nogsteeds, maar zit het er toch niet in..

Had je nog hoop?
pi_31624961
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 12:45 schreef Woessssj het volgende:

[..]

How, sorry dan voor mijn mening.. maar dan vraag ik me meteen af waarom je haar gesproken hebt, heb je haar zelf gebeld?
Ze heeft mij gebeld, met de vraag of ik haar wilde zien, ik heb gezegd dat ik liever heb dat ze het me zo zegt en dat we verder wel zien.

Nou ja toen kwam er met veel gejank het hoge woord uit...

Dus op die manier.

En voor die opmerking hoef je geen excuses te maken, ik snap het wel...
pi_31625004
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 12:53 schreef Woessssj het volgende:

[..]

Het is al een poosje over tussen jullie he? Dan moet je proberen tóch te denken dat het toen wél wat betekende. Mensen doen uitspraken op basis van gevoelens van dát moment, en toen meende ze dat ze vrienden wilde blijven en misschien wil ze dat nogsteeds, maar zit het er toch niet in..

Had je nog hoop?
Ja het is nu 8 weken over, na een relatie van 3 jaar.

Ik had wel stiekem nog een heel klein beetje hoop. En nog eigenlijk wel een beetje dat het ooit weer goed komt, hoewel ze toch niet echt bij me past ben ik achter gekomen. Ik krijg dat maar niet uit m'n hoofd.

Ik weet ook niet wat ze op het moment dacht dat ze maar naar mij bleef kijken en of ze wel naar me toe had willen komen. Graag zou ik het willen vragen, maar ik denk dat de eerste stap naar vriendschap toch van haar kant moet komen.
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 13:01:18 #17
57819 Woessssj
Benbits&Dubbellicious
pi_31625031
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 12:57 schreef Slaapje het volgende:

[..]

Ze heeft mij gebeld, met de vraag of ik haar wilde zien, ik heb gezegd dat ik liever heb dat ze het me zo zegt en dat we verder wel zien.

Dus op die manier.

Okay, ik wilde je behoeden om eventueel het er zelf op aan te sturen.. vandaar dat ik je ook vroeg of je zelf had gebeld. Schijnbaar heb je het toch goed aangevoeld

Waarom wilde ze niet verder? Echt klote voor je joh!
pi_31625043
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 12:57 schreef Slaapje het volgende:

[..]

Dus op die manier.

Sterkte de komende tijd ermee.

Is ook wel een beetje jammer dat het over de telefoon is gegaan toch? Of vind je dat niet?
pi_31625054
Ex heeft zowaar 'lief' gereageerd op mijn "liever-geen-contact-meer" smsbericht. .

Zucht. Misschien proberen we het nog eens in een ander leven. . .
pi_31625073
En sterkte iedereen. Ik ga naar mijn afleiding toe. .
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 13:07:31 #21
57819 Woessssj
Benbits&Dubbellicious
pi_31625165
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 13:00 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Ja het is nu 8 weken over, na een relatie van 3 jaar.

Ik had wel stiekem nog een heel klein beetje hoop. En nog eigenlijk wel een beetje dat het ooit weer goed komt, hoewel ze toch niet echt bij me past ben ik achter gekomen. Ik krijg dat maar niet uit m'n hoofd.

Ik weet ook niet wat ze op het moment dacht dat ze maar naar mij bleef kijken en of ze wel naar me toe had willen komen. Graag zou ik het willen vragen, maar ik denk dat de eerste stap naar vriendschap toch van haar kant moet komen.
Grappig dat dan jij komt met het advies aan Slaapje om zich misschien te bedenken dat het misschien beter is zo, zonder haar.. terwijl je dat advies zelf ook niet helemaal in acht neemt.

Verscheurd ben je eigenlijk, aan de éne kant dit en aan de andere kant dát.. en ik denk ook dat dat voor je ex gold op het moment dat ze je zag. Ookal gaat haar leven verder, zelfs met andere heren, ze had wrs hetzelfde verscheurde gevoel. Dat moet jij niet willen weten/horen van haar... dat ís zo. Laat haar maar knoeien met haar gevoelens.. meer kun je niet.
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 13:08:29 #22
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_31625185
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 13:02 schreef Viperdesign het volgende:
Ex heeft zowaar 'lief' gereageerd op mijn "liever-geen-contact-meer" smsbericht. .

Zucht. Misschien proberen we het nog eens in een ander leven. . .
Nee, gewoon nooit meer proberen. Zelfs niet als jullie in je volgende leven allebei als strontvlieg terug komen.
Gebed zonder einde zo, helemaal als jij blijkbaar nog steeds hoop blijft houden en de problemen blijft nuanceren (daar istie weer).

Ik snap de valkuil wel hoor, maar probeer er nou es omheen te lopen.
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 13:10:03 #23
57819 Woessssj
Benbits&Dubbellicious
pi_31625222
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 13:03 schreef Viperdesign het volgende:
En sterkte iedereen. Ik ga naar mijn afleiding toe. .
Jij ook, en bedenk je goed, dat nu jij je grens aangeeft, dit vreemd voor haar is. Dáár reageert ze lief op, want.. stel je voor dat je het meent..
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 13:11:54 #24
57819 Woessssj
Benbits&Dubbellicious
pi_31625255
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 13:08 schreef VaLkyRie het volgende:

[..]

Nee, gewoon nooit meer proberen. Zelfs niet als jullie in je volgende leven allebei als strontvlieg terug komen.
Gebed zonder einde zo, helemaal als jij blijkbaar nog steeds hoop blijft houden en de problemen blijft nuanceren (daar istie weer).

Ik snap de valkuil wel hoor, maar probeer er nou es omheen te lopen.
Juist! Valkuilen.......

Hoe is het met jou ValkyRie?
pi_31625269
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 13:07 schreef Woessssj het volgende:

[..]

Grappig dat dan jij komt met het advies aan Slaapje om zich misschien te bedenken dat het misschien beter is zo, zonder haar.. terwijl je dat advies zelf ook niet helemaal in acht neemt.

Verscheurd ben je eigenlijk, aan de éne kant dit en aan de andere kant dát.. en ik denk ook dat dat voor je ex gold op het moment dat ze je zag. Ookal gaat haar leven verder, zelfs met andere heren, ze had wrs hetzelfde verscheurde gevoel. Dat moet jij niet willen weten/horen van haar... dat ís zo. Laat haar maar knoeien met haar gevoelens.. meer kun je niet.
Ja inderdaad beetje raar dat ik met het advies kom. Maar ik luister zelf ook niet altijd naar de dingen die het beste voor me zijn.

Ik zag ook aan haar dat ze een k*t gevoel kreeg. Ook een vriend van me die toen bij me liep zei het tegen me. En dat ze met andere mannen verder gaat vind ik ook helemaal niet erg. Ik doe precies hetzelfde.

Maar ik vind het echt heel jammer voor onze (mogelijke) vriendschap en ik weet niet hoe ik hier nu mee om moet gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')