Mijn eerste en tweede wijk sluiten qua voorbereiding precies aan... dus die tweede gaat volledig in steunpuntzakkenquote:Op zondag 11 december 2005 23:05 schreef TheSorrow het volgende:
Voor mijn wijken is fietsen ook klote vind ik.. wijk ingooien + voorbereiden, 10 minuten heen, wijk lopen, 10 minuten terug, wijk ingooien + voorbereiden, 10 minuten heen, wijk lopen, 10 minuten terug ..... ik was op de helft van de 2e wijk altijd al helemaal kapot
Kon je niet alles ineens voorbereiden en de tweede wijk in bundelzakken wegsturen?quote:Op zondag 11 december 2005 23:05 schreef TheSorrow het volgende:
Fietsen doe ik niet meer aan, altijd met de auto.... word de mijne gerepareerd of is er iets mee > paps autoHad eerst een normale fiets, daarna een lichtgewicht fiets met versnellingen + extra verstevigende ophanging voor de tassen....viel er een x op weg naar de wijk een bundel af, dus ik stap af, schiet zo die fiets de lucht in, op het achterwiel
Iedereen lachen, niemand helpen...
![]()
Voor mijn wijken is fietsen ook klote vind ik.. wijk ingooien + voorbereiden, 10 minuten heen, wijk lopen, 10 minuten terug, wijk ingooien + voorbereiden, 10 minuten heen, wijk lopen, 10 minuten terug ..... ik was op de helft van de 2e wijk altijd al helemaal kapot
Zoiets heb ik ook al eens geprobeerd, maar ben tot de conclusie gekomen dat ik beter een extra x kan terugfietsen en binnen in de vestiging ff lekker een bakkie pleur en wat te eten kan nemen onderwijl pauzerend, dan dat ik 4,5 a 5 uur achter mekaar op straat loop.quote:Op maandag 12 december 2005 09:40 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Kon je niet alles ineens voorbereiden en de tweede wijk in bundelzakken wegsturen?
Dan pak je het niet goed aan. Ik heb zo rond kerst altijd een klein voorhoofdlampje op zak. Daarmee zie je genoeg, ik leg in het donker amper tijd toe.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:04 schreef Carport het volgende:
Het probleem met een late bestelling tijdens de kerst is het feit dat je niks meer ziet buiten. Je moet onder een lantaarnpaal je post alvast gaan sorteren en tussen je vingers klemmen. Op goed geluk sta je dan te klooien bij de brievenbus. Het werkt uiterst onpraktisch, je gaat jezelf alleen maar meer ergeren en je doet er dan ook nog eens langer over.
Ik had inderdaad wel eens gelezen dat je dat deed.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:20 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Dan pak je het niet goed aan. Ik heb zo rond kerst altijd een klein voorhoofdlampje op zak. Daarmee zie je genoeg, ik leg in het donker amper tijd toe.
Ach ja, pauzeren doe ik meestal thuis, zeker in de kerstperiode wil ik de hoeveelheid sky radio(kerstmuziek!quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:24 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook al eens geprobeerd, maar ben tot de conclusie gekomen dat ik beter een extra x kan terugfietsen en binnen in de vestiging ff lekker een bakkie pleur en wat te eten kan nemen onderwijl pauzerend, dan dat ik 4,5 a 5 uur achter mekaar op straat loop.
Die chauffeurs moeten niet zeiken, zij zitten in een warme auto.quote:Bovendien moet in dat geval wel alle post tegelijk binnen zijn, als de post voor wijk 1 om 7.30 binnen is en voor wijk 2 pas om 11.00 uur wordt het lastig. En niet te vergeten dat chauffeurs ongeduldig worden omdat een hele wijk in zakjes stoppen langer duurt dan een halve, en ze bovendien ineens een hele hoop zakken krijgen!
Ik moet ook eten etc tussendoor...quote:Op maandag 12 december 2005 09:40 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Kon je niet alles ineens voorbereiden en de tweede wijk in bundelzakken wegsturen?
Ah. Jullie hebben ook lucht radio?quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:04 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Ach ja, pauzeren doe ik meestal thuis, zeker in de kerstperiode wil ik de hoeveelheid sky radio(kerstmuziek!en nee, sky radio verdient geen hoofdletters) die ik aan moet horen minimaliseren.
Als chauffeur moet ik hier natuurlijk even op reagerenquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:04 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Die chauffeurs moeten niet zeiken, zij zitten in een warme auto.Maar als de post op verschillende tijden komt wordt het erg lastig, ja.
Op de zaal Q-music, maarja, daar kom ik dus bijna nooitquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:21 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ah. Jullie hebben ook lucht radio?
Hou op. Ik vind het echt mensonterend. Waarom moet er toch overal muziek zijn, ik vind het echt heerlijk als ik in stilte kan werken.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:21 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ah. Jullie hebben ook lucht radio?
Een beetje radio is wel lekker hoor.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:17 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Hou op. Ik vind het echt mensonterend. Waarom moet er toch overal muziek zijn, ik vind het echt heerlijk als ik in stilte kan werken.
Leuk kerstpakket idd.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:02 schreef texelonia het volgende:
Nou mijn sinaasappels zijn niet beschimmeld
Wel best leuk kerstpakketDie citruspers is echt super, die had ik ook nog niet. En ons fruit ligt altijd maar los op de keukentafel dus die fruitschaal kwam ook wel van pas.
Ik vond het ook een geslaagd kerstpakket dit jaar. Vooral die citruspers ziet er strak uit. Heb net even op Internet gekeken en in de gemiddelde winkel kost íe toch wel tegen de 30 Euro. Niet dat het gaat om het geld natuurlijk, het gaat om het gebaar, hoewel veel van mijn fulltime collega's daar anders over denken. Leuke fruitschaal ook, en koffie ben ik ook altijd blij mee.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:02 schreef texelonia het volgende:
Nou mijn sinaasappels zijn niet beschimmeld
Wel best leuk kerstpakketDie citruspers is echt super, die had ik ook nog niet. En ons fruit ligt altijd maar los op de keukentafel dus die fruitschaal kwam ook wel van pas.
Vandaag lekker geen HAH! Godzijdank, want het was aardig veel met de intermediair en de KampioenEn dinsdag en woensdag was ook leuk, met van die zware irritante Djoser boeken ofzow.
Ja, zaterdag verwacht ik ook topdrukte. Maar daar hoef je bij ons geen helderziende voor te zijn, want op onze vestiging heb je maar 2 soorten zaterdagen: drukke + idioot drukke. Vorige week zaterdag was het veel drukker dan verwacht (er ging hier iemand met z'n Roodrunner de ochtendwijk in, het deksel kon amper nog dicht, en toch moest íe nog nabrengzakjes maken). Maar overmorgen ben ik op 1 middagwijkje na vrijgemaakt van de bestelling en is mijn taak om binnen te ondersteunen en de boel in de gaten te houden (de leiding is er nml al vanaf 5.45 uur, en die willen op een gegeven moment ook naar huis). Ik hoef gelukkig niet zo vroeg te komenquote:Op donderdag 15 december 2005 21:45 schreef MadGuy het volgende:
Wacht maar op zaterdag. Ik heb zo'n oranje-bruin vermoeden dat het dan losbarts...
Ik moet mijn kerstpakket nog krijgen...
Vorig jaar was ie 16 euro.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:41 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Weet er iemand of we nog een kerstgratificatie krijgen dit jaar, en zo ja hoeveel?![]()
Grappig om te zien dat mijn collega's met precies het zelfde verhaal komenquote:Op donderdag 15 december 2005 21:41 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Weinig post hier vandaag, sowieso vrij slappe KNJ tot nu toe.Afgelopen zaterdag was stervensdruk maar dat kwam niet door de kerstpost, dinsdag was het naar KNJ begrippen vrij rustig, gisteren was het dan ineens wel weer druk, en vandaag weer rustig. Ik had gerekend op gigantisch veel overuren, maar ipv mijn 26 contracturen maak ik er hooguit 33 deze week. Hopelijk trekt het volgende week wat bij.
Ja, die krijgen we. De hoogte is afhankelijk van je contract, maar je krijgt minstens 20 euro (zie IntranetMail Thuis)quote:Op donderdag 15 december 2005 21:41 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Weet er iemand of we nog een kerstgratificatie krijgen dit jaar, en zo ja hoeveel?![]()
Inderdaad, ik verwacht dat het zaterdag echt megadruk gaat worden. Veel mensen gaan nu de kerstkaartjes versturen en die komen dan aan. Waarschijnlijk zullen we dan ook nog wat Zorgverzekering en Belastingdienst restjes krijgenquote:Op donderdag 15 december 2005 21:45 schreef MadGuy het volgende:
Wacht maar op zaterdag. Ik heb zo'n oranje-bruin vermoeden dat het dan losbarts...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |