abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32983463
koop een kronan...

Fijne, stevige fietsen met brede banden... Die trappen echt niet te licht (maar als je eenmaal op snelheid bent, wil het prima... en door de brede banden kan je veel post vervoeren zonder dat je fiets gekke dingen gaat doen)

(ze roesten je wel 'n beetje onder je kont vandaan... M'n achterspatbord wordt enkel nog door elastiekjes op z'n plaats gehouden)

'k heb deze nou al ruim twee jaar... normaalgesproken was een fiets na driekwart jaar echt helemaal af... En deze rijdt nog...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  FOK!Fotograaf zondag 11 december 2005 @ 01:13:15 #252
73911 ultra_ivo
pi_32984959
Ik gebruik gewoon fietsen die ik van de sloop red, of ik koop een 2e handsje. Twee jaar terug een andere postfiets moeten kopen, 95 Euro inclusief voordrager bij een officiële fietsenzaak. Doet 't nog steeds prima, alleen de bagagedrager is een keer of twee vervangen.
pi_32985044
Nee, ik heb niet gedoneerd.
Ik vond dat ik dit jaar wel een kerstpakketje verdiend had

Er zit ook een citruspers bij, wel leuk, want die had ik nog niet.
Verder nog sinaasappel/wiskeyjam, fruitschaaltje voor de sinaasappels, en sinaasappelservetjes.
Beetje jammer dat ik geen geen sinaasappels lust, in wat voor vorm dan ook...
Maar de kaneelkoekjes smaken lekker.
pi_32987322
Of je plaatst even spoilertags voor de mensen die het wel geinig vinden als het een verrassing blijft wat er in het kerstpakket zit...

[ Bericht 0% gewijzigd door Jordy-B op 11-12-2005 14:49:58 (verrassing, ipv het tot as vergaan...) ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zondag 11 december 2005 @ 14:30:46 #255
1037 Kaos
see you in 2017
pi_32988200
4 jaar geleden was het wel een mooie kerstpakket met die sporttas. Ik gebruik hem nog steeds.
pi_32989367
Wij hadden hier ook kruidnoten van het Stoepje. Er bleef een hoop over, dus uiteindelijk heb ik 4 zakken meegenomen. We kregen ook een chocoladeletter met een leuk gedicht erbij van de vestigingsmanager.

Enkele regels uit dit gedicht wil ik jullie niet onthouden:

"Zeker ook volgend jaar neemt onze concurrentie nog meer serieuze vormen aan.
Ook Sandd en SelektMail gaan er ook steeds merkbaarder en harder tegenaan.
In dit licht en teven met het oog op de verkeersdalingen sta je regelmatig paf.
Dus uitstroom realiseren is noodzakelijk en we willen dus niet zomaar van je af."

Dat laatste moeten we dus kennelijk interpreteren als "we willen wel van je af, maar niet zomaar: we hebben er reden toe"

Nog eentje dan:

"Uit de Integrale Walking Around bleek dat we rond onze ondernomen acties beter met elkaar moeten communiceren.
En ook uit de sociale barometer komt dat we daarin nog genoeg kunnen leren."

En dat gaat zo 10 coupletten door. Ik ben benieuwd wat voor Sinterklaasgedichten zijn kinderen thuis krijgen"
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_32991471
Ik heb gister ook een zak kruitnoten gehad,aangezien ik er vorige week niet was Bij ons staan de kerstpakketten al in de hal zeg maar, er staat ook op: "Op een zo koud mogelijke plek bewaren" ....
† The 3 Kings †
  zondag 11 december 2005 @ 17:18:45 #258
51390 Dagguzz
Computer says no...
pi_32991700
Bij ons staan er ook al knaloranje! dozen in de hal.. Ik ga er van uit dat dit de kerstpaketten zijn
Schudden voor gebruik
pi_32991821
Dat van die kruidnoten zal dan wel weer aan onze vestiging liggen... Meerdere collega's hadden niks gekregen

Het kerstpakket zal ik nooit aan dat stomme WFP-project afstaan. Ik werk hard genoeg daar bij de tent en de waardering daarvoor krijg ik niet echt, heb ik zo het idee. Daarbij vind ik dat TPG zich helemaal niet hoeft in te gaan zetten voor projecten zoals het WFP.

Het gedicht van de VM van Kramerica is ook een voorbeeld van je medewerkers motiveren Bedank je medewerkers dan voor de kwaliteit, de inzet en wens ze veel succes in de KNJ-periode en wens ze een prettig kerstfeest met de familie... Maarja, volgens liggen het management en ik niet op één lijn...
pi_32997947
o sorry jordy, ik dacht dat het niet zo spectaculair was
pi_32999785
Ik werk gewoon mijn oude, vertrouwde fiets die ik sinds de brugklas al heb af...

Het kerstpakket klinkt wel leuk.
pi_33002150
Fietsen doe ik niet meer aan, altijd met de auto.... word de mijne gerepareerd of is er iets mee > paps auto Had eerst een normale fiets, daarna een lichtgewicht fiets met versnellingen + extra verstevigende ophanging voor de tassen....viel er een x op weg naar de wijk een bundel af, dus ik stap af, schiet zo die fiets de lucht in, op het achterwiel Iedereen lachen, niemand helpen...

Voor mijn wijken is fietsen ook klote vind ik.. wijk ingooien + voorbereiden, 10 minuten heen, wijk lopen, 10 minuten terug, wijk ingooien + voorbereiden, 10 minuten heen, wijk lopen, 10 minuten terug ..... ik was op de helft van de 2e wijk altijd al helemaal kapot
† The 3 Kings †
pi_33003129
tien minuten maar?

Mijn wijk is twintig minuten fietsen, maar dat krijg je betaald, dus het is geen probleem...
  zondag 11 december 2005 @ 23:59:49 #264
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_33003753
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:05 schreef TheSorrow het volgende:
Voor mijn wijken is fietsen ook klote vind ik.. wijk ingooien + voorbereiden, 10 minuten heen, wijk lopen, 10 minuten terug, wijk ingooien + voorbereiden, 10 minuten heen, wijk lopen, 10 minuten terug ..... ik was op de helft van de 2e wijk altijd al helemaal kapot
Mijn eerste en tweede wijk sluiten qua voorbereiding precies aan... dus die tweede gaat volledig in steunpuntzakken
  maandag 12 december 2005 @ 09:40:21 #265
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_33007584
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:05 schreef TheSorrow het volgende:
Fietsen doe ik niet meer aan, altijd met de auto.... word de mijne gerepareerd of is er iets mee > paps auto Had eerst een normale fiets, daarna een lichtgewicht fiets met versnellingen + extra verstevigende ophanging voor de tassen....viel er een x op weg naar de wijk een bundel af, dus ik stap af, schiet zo die fiets de lucht in, op het achterwiel Iedereen lachen, niemand helpen...

Kon je niet alles ineens voorbereiden en de tweede wijk in bundelzakken wegsturen?
Nicht ärgern, nur wundern!
pi_33052521
quote:
Op maandag 12 december 2005 09:40 schreef Hooghoudt het volgende:

[..]

Kon je niet alles ineens voorbereiden en de tweede wijk in bundelzakken wegsturen?
Zoiets heb ik ook al eens geprobeerd, maar ben tot de conclusie gekomen dat ik beter een extra x kan terugfietsen en binnen in de vestiging ff lekker een bakkie pleur en wat te eten kan nemen onderwijl pauzerend, dan dat ik 4,5 a 5 uur achter mekaar op straat loop.

Bovendien moet in dat geval wel alle post tegelijk binnen zijn, als de post voor wijk 1 om 7.30 binnen is en voor wijk 2 pas om 11.00 uur wordt het lastig. En niet te vergeten dat chauffeurs ongeduldig worden omdat een hele wijk in zakjes stoppen langer duurt dan een halve, en ze bovendien ineens een hele hoop zakken krijgen!
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
pi_33052794
Ik stuur altijd een hele wijk op en bereid dan de andere twee wijken voor die ik op de zaterdag heb. Soms loopt het wel eens spaak...
pi_33052818
Gister kwam ik op kantoor en mijn collega's van de Goba hadden een zak kruidnoten en een kerstkaart voor me achtergehouden. Heb ik toch nog kruidnootjes
pi_33052872
Kerstperiode ....

Aangezien we enorm krap in ons personeel zitten is de kerst dit jaar weer een complete hel, vandaag waren de meesten bij ons al niet voor 5 uur klaar... En donderdag en vrijdag liggen er nog 2 wijken open, ik heb zo'n donkerbruin vermoeden wie die weg moet brengen . Ach, dan maar tot half acht op straat lopen ...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_33053023
We hadden vandaag drie keer HAH (Blokker, Gamma, AH) en ik was gewoon om 13:39u klaar IK werk extra doordeweeks, maar al loopt het elke dag zo, is de kerstperiode nog nooit zo glad verlopen.

Maar ik hou mijn hart vast. Morgen om 10:00u beginnen.
pi_33053090
Ik ga morgen al over mijn contracturen heen deze week, ik denk dat ik wel rond de 45 kom deze week, vrij veel voor iemand met een 20 uur contract...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 13 december 2005 @ 20:45:36 #272
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_33053291
vrijdag werken.. maar pas om 11 uur beginnen..
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_33053378
En dan te bedenken dat de hoeveelheid kerstpost nog steeds onder de prognose zit. Hopelijk gaat de hoeveelheid niet in een keer explosief stijgen.. Alhoewel, dat maakt het ook wel weer leuk eigenlijk Lekker stressen met z'n allen

Mocht het overigens erg uit de hand gaan lopen: uiterlijk 18:00 uur stop ik de laatste brief in de bus. Alle post die dan nog over is, komt de volgende keer wel. Het is niet te doen om dan nog post te bezorgen. Ik werk dan veel te lang op een dag, adressen zijn niet leesbaar meer, je krijgt honger... (ja, ik heb wel eens 's avonds laat nog post moeten bezorgen...)

Achja, donderdagmiddag even een extra kerstbuslichtingsritje rijden
pi_33053518
Ik voel me altijd veels te verplicht om alle post te bestellen. Kun je dat wel maken dan?
pi_33053961
Het is hier een paar keer echt goed uit de hand gelopen. Laat ik het zo zeggen, sommige mensen sliepen al... Hoe het een en ander precies gegaan is zal ik niet op Fok! posten, maar er is van ons uit behoorlijk wat commentaar geweest. Daarover hebben we toen een gesprek gehad waarin een uiterlijke tijd is afgesproken.
Het probleem met een late bestelling tijdens de kerst is het feit dat je niks meer ziet buiten. Je moet onder een lantaarnpaal je post alvast gaan sorteren en tussen je vingers klemmen. Op goed geluk sta je dan te klooien bij de brievenbus. Het werkt uiterst onpraktisch, je gaat jezelf alleen maar meer ergeren en je doet er dan ook nog eens langer over.
Ik kap er mee als het 18 uur is geweest, ook omdat ik dan graag naar huis wil. Heel officieel kunnen ze me dan ontslaan voor werkweigering geloof ik, maar dat zullen ze nooit (kunnen) doen, iig niet bij mij. En ja, vroegâh voelde ik me verplicht om alle post te bestellen, maar dat is in die 3 jaar dat ik er werk toch echt wel veranderd.
  FOK!Fotograaf dinsdag 13 december 2005 @ 21:20:45 #276
73911 ultra_ivo
pi_33054602
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 21:04 schreef Carport het volgende:

Het probleem met een late bestelling tijdens de kerst is het feit dat je niks meer ziet buiten. Je moet onder een lantaarnpaal je post alvast gaan sorteren en tussen je vingers klemmen. Op goed geluk sta je dan te klooien bij de brievenbus. Het werkt uiterst onpraktisch, je gaat jezelf alleen maar meer ergeren en je doet er dan ook nog eens langer over.
Dan pak je het niet goed aan. Ik heb zo rond kerst altijd een klein voorhoofdlampje op zak. Daarmee zie je genoeg, ik leg in het donker amper tijd toe.
pi_33054989
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 21:20 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

Dan pak je het niet goed aan. Ik heb zo rond kerst altijd een klein voorhoofdlampje op zak. Daarmee zie je genoeg, ik leg in het donker amper tijd toe.
Ik had inderdaad wel eens gelezen dat je dat deed.
Maar onze vestiging heeft die lampjes niet (ja, toevallig weet ik dat ze er wel zijn voor de buslichtingen, maar niemand gebruikt die dingen en ze liggen inmiddels in het magazijn). Maar kom je om een uur of 3 vragen naar zo'n lampje omdat je vermoedt dat het laat wordt, is er niemand van de leiding meer. Sleutels en dergelijke zijn dan vrij lastig te bemachtigen.
Plus dat ik het sowieso onnodig vind om op dat tijdstip nog buiten te moeten gaan klooien.
  FOK!Fotograaf dinsdag 13 december 2005 @ 21:38:01 #278
73911 ultra_ivo
pi_33055193
Ik heb zo'n lampje gewoon zelf, is erg handig bij het kamperen.
Dit jaar heb ik het 2 keer nodig gehad. Meer niet, nu zit ik in de nachtdienst.
  dinsdag 13 december 2005 @ 22:04:50 #279
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_33056061
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 20:24 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Zoiets heb ik ook al eens geprobeerd, maar ben tot de conclusie gekomen dat ik beter een extra x kan terugfietsen en binnen in de vestiging ff lekker een bakkie pleur en wat te eten kan nemen onderwijl pauzerend, dan dat ik 4,5 a 5 uur achter mekaar op straat loop.
Ach ja, pauzeren doe ik meestal thuis, zeker in de kerstperiode wil ik de hoeveelheid sky radio(kerstmuziek! en nee, sky radio verdient geen hoofdletters) die ik aan moet horen minimaliseren. Ik geloof alleen niet dat het mag, m'n beladen fiets hier beneden in de hal parkeren (achter de voordeur van mn kleine flatje), maar daar kraait toch geen haan naar.
quote:
Bovendien moet in dat geval wel alle post tegelijk binnen zijn, als de post voor wijk 1 om 7.30 binnen is en voor wijk 2 pas om 11.00 uur wordt het lastig. En niet te vergeten dat chauffeurs ongeduldig worden omdat een hele wijk in zakjes stoppen langer duurt dan een halve, en ze bovendien ineens een hele hoop zakken krijgen!
Die chauffeurs moeten niet zeiken, zij zitten in een warme auto. Maar als de post op verschillende tijden komt wordt het erg lastig, ja.
pi_33056592
quote:
Op maandag 12 december 2005 09:40 schreef Hooghoudt het volgende:

[..]

Ik moet ook eten etc tussendoor... + Er zit iemand voor mijn 2e wijk dus ik kan daar niet bij
† The 3 Kings †
pi_33056644
Het laatste wat het voor mij ooit is geworden trouwens is rond 5 uur 's middags, toen ik nog n00b postbode was En degene die mn wijk voorbereid had het absoluut niet kon, heb iedere straat 5x gelopen ofzo
† The 3 Kings †
pi_33056651
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 22:04 schreef Hooghoudt het volgende:

[..]

Ach ja, pauzeren doe ik meestal thuis, zeker in de kerstperiode wil ik de hoeveelheid sky radio(kerstmuziek! en nee, sky radio verdient geen hoofdletters) die ik aan moet horen minimaliseren.
Ah. Jullie hebben ook lucht radio?
pi_33056796
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 22:04 schreef Hooghoudt het volgende:

[..]

Die chauffeurs moeten niet zeiken, zij zitten in een warme auto. Maar als de post op verschillende tijden komt wordt het erg lastig, ja.
Als chauffeur moet ik hier natuurlijk even op reageren
Ja, we zitten in een warme auto ja, dat wel. Maar die diensten zijn zeker niet superrelaxt.
Je hebt te maken met verschillende tijden waarop de post klaar is, verschillende tijden waarop de nabrengzakken nodig zijn, je eigen wijken die je nog moet bestellen. Als het dan lekker druk op de weg is en iedereen vraagt of je nog even 1 minuutje kan wachten ga je problemen krijgen. Het wordt natuurlijk helemaal leuk als er dan ook nog wordt gebeld of je iemand met een lekke band kan ophalen, even een brommertje kan wegbrengen of nog even snel dit of dat kan doen.
Ja, ik vind dat dan weer leuk
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 22:21 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Op de zaal Q-music, maarja, daar kom ik dus bijna nooit
pi_33056852
ff een dom vraagje....
Ik heb vanmiddag een zooi kerstkaarten in de bus gedaan, komen die morgen al aan? Ze zijn voor 5'en erin gegooid
† The 3 Kings †
pi_33057004
Daar kan echt niemand iets over zeggen, The Sorrow
De brievenbussen worden met kerst ook midden op de dag geleegd en afgevoerd naar het sorteercentrum. Die kunnen dan al het een en ander voorsorteren. Kerstpost heeft overigens wel een lagere prioriteit dan normale post.
Ik heb een keer meegemaakt dat kerstkaartjes gewoon de volgende bezorgd werden (terwijl ze ook nog eens in de verkeerde gleuf waren gegooid ), maar ook wel eens dat het 3 dagen duurde ofzo...
pi_33057167
Ah ok... naja ik merk het vanzelf wel Thanks!
† The 3 Kings †
  woensdag 14 december 2005 @ 00:17:03 #287
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_33060596
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 22:21 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Hou op. Ik vind het echt mensonterend. Waarom moet er toch overal muziek zijn, ik vind het echt heerlijk als ik in stilte kan werken.
pi_33060724
Om 7.15 gaan we weer een wijkje zetten .

Nu snel naar bed dus .
  FOK!Fotograaf woensdag 14 december 2005 @ 06:52:45 #289
73911 ultra_ivo
pi_33064084
Goeienavond. De tweede nachtdienst aan de HSM is voorbij. Is af en toe rennen en vliegen als meerdere stapelaars tegelijk vollopen...
pi_33108484
Vandaag weer zo'n zeikwijf............ Gelijk begon ze te tieren over of ik soms blind was, en meer van dat soort fraais. Nu had ik natuurlijk gelijk tegen haar moeten zeggen dat ik een dergelijke onbeschofte toon niet accepteer, maar tegen beter weten in toch gevraagd wat er aan de hand was. Deze brief is verkeerd bezorgd, en met een triomfantelijke grijns duwt ze een kerstkaart onder mijn neus. Deze brief was namelijk bestemd voor het Adolf Hitlerplein nummer 17, en zij woonde aan de Adolf Hitlerlaan 17. Maar dat was ook precies het adres wat op de brief stond. Nu verwachtte mevrouw kennelijk van mij dat ik aan de postcode had kunnen zien dat de brief toch voor het plein was, ondanks dat er laan op stond. Dus ik maar netjes uitgelegd dat ik geen machine ben die bij het zien van een postcode gelijk kan reproduceren welk deel van een straat daarbij hoort. Sommige mensen verdienen een lange en pijnlijke dood...................
pi_33108536
quote:
Op woensdag 14 december 2005 00:17 schreef Hooghoudt het volgende:

[..]

Hou op. Ik vind het echt mensonterend. Waarom moet er toch overal muziek zijn, ik vind het echt heerlijk als ik in stilte kan werken.
Een beetje radio is wel lekker hoor. Bij ons kon ie niet hard genoeg staan.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_33109501
Nou mijn sinaasappels zijn niet beschimmeld
Wel best leuk kerstpakket Die citruspers is echt super, die had ik ook nog niet. En ons fruit ligt altijd maar los op de keukentafel dus die fruitschaal kwam ook wel van pas.

Vandaag lekker geen HAH! Godzijdank, want het was aardig veel met de intermediair en de Kampioen En dinsdag en woensdag was ook leuk, met van die zware irritante Djoser boeken ofzow.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_33113251
quote:
Op donderdag 15 december 2005 19:02 schreef texelonia het volgende:
Wel best leuk kerstpakket Die citruspers is echt super, die had ik ook nog niet. En ons fruit ligt altijd maar los op de keukentafel dus die fruitschaal kwam ook wel van pas.
Leuk kerstpakket idd.
Vandaag heb ik 'm even meegenomen toen ik er toch was. Alles in 't oranje

Ben benieuwd hoeveel ik er zaterdag moet thuisbrengen bij m'n collega's
pi_33115058
quote:
Op donderdag 15 december 2005 19:02 schreef texelonia het volgende:

Vandaag lekker geen HAH! Godzijdank, want het was aardig veel met de intermediair en de Kampioen En dinsdag en woensdag was ook leuk, met van die zware irritante Djoser boeken ofzow.
Ik vond het ook een geslaagd kerstpakket dit jaar. Vooral die citruspers ziet er strak uit. Heb net even op Internet gekeken en in de gemiddelde winkel kost íe toch wel tegen de 30 Euro. Niet dat het gaat om het geld natuurlijk, het gaat om het gebaar, hoewel veel van mijn fulltime collega's daar anders over denken. Leuke fruitschaal ook, en koffie ben ik ook altijd blij mee.

Weinig post hier vandaag, sowieso vrij slappe KNJ tot nu toe. Afgelopen zaterdag was stervensdruk maar dat kwam niet door de kerstpost, dinsdag was het naar KNJ begrippen vrij rustig, gisteren was het dan ineens wel weer druk, en vandaag weer rustig. Ik had gerekend op gigantisch veel overuren, maar ipv mijn 26 contracturen maak ik er hooguit 33 deze week. Hopelijk trekt het volgende week wat bij.

Weet er iemand of we nog een kerstgratificatie krijgen dit jaar, en zo ja hoeveel?
pi_33115220
Wacht maar op zaterdag. Ik heb zo'n oranje-bruin vermoeden dat het dan losbarts...

Ik moet mijn kerstpakket nog krijgen...
pi_33115643
quote:
Op donderdag 15 december 2005 21:45 schreef MadGuy het volgende:
Wacht maar op zaterdag. Ik heb zo'n oranje-bruin vermoeden dat het dan losbarts...

Ik moet mijn kerstpakket nog krijgen...
Ja, zaterdag verwacht ik ook topdrukte. Maar daar hoef je bij ons geen helderziende voor te zijn, want op onze vestiging heb je maar 2 soorten zaterdagen: drukke + idioot drukke. Vorige week zaterdag was het veel drukker dan verwacht (er ging hier iemand met z'n Roodrunner de ochtendwijk in, het deksel kon amper nog dicht, en toch moest íe nog nabrengzakjes maken). Maar overmorgen ben ik op 1 middagwijkje na vrijgemaakt van de bestelling en is mijn taak om binnen te ondersteunen en de boel in de gaten te houden (de leiding is er nml al vanaf 5.45 uur, en die willen op een gegeven moment ook naar huis). Ik hoef gelukkig niet zo vroeg te komen , maar ik denk niet voor 17.00 uur weg te zijn.
pi_33115772
quote:
Op donderdag 15 december 2005 21:41 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Weet er iemand of we nog een kerstgratificatie krijgen dit jaar, en zo ja hoeveel?
Vorig jaar was ie 16 euro.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_33116054
quote:
Weinig post hier vandaag, sowieso vrij slappe KNJ tot nu toe. Afgelopen zaterdag was stervensdruk maar dat kwam niet door de kerstpost, dinsdag was het naar KNJ begrippen vrij rustig, gisteren was het dan ineens wel weer druk, en vandaag weer rustig. Ik had gerekend op gigantisch veel overuren, maar ipv mijn 26 contracturen maak ik er hooguit 33 deze week. Hopelijk trekt het volgende week wat bij.
Grappig om te zien dat mijn collega's met precies het zelfde verhaal komen Dinsdag rustig, gisteren erg druk en vandaag inderdaad weer rustig.
quote:
Ja, die krijgen we. De hoogte is afhankelijk van je contract, maar je krijgt minstens 20 euro (zie IntranetMail Thuis)
quote:
Op donderdag 15 december 2005 21:45 schreef MadGuy het volgende:
Inderdaad, ik verwacht dat het zaterdag echt megadruk gaat worden. Veel mensen gaan nu de kerstkaartjes versturen en die komen dan aan. Waarschijnlijk zullen we dan ook nog wat Zorgverzekering en Belastingdienst restjes krijgen

Overigens zit het percentage bestelde KNJ post heel deze week al zo'n 15-20% onder de prognose. Niet te hopen dat al die miljoenen (!) kaartjes dan alsnog op één dag gaan komen
pi_33119726
Zaterdag ben ik vrij

In ons week-overzicht-dingetje stond trouwens dat ze voor zaterdag 17 en 24 wel extra mensen hebben ingezet
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_33120370
Stel dat al die kerstkaarten op één dag komen, is toch mooi! Bij elk adres moet je maar denken: zo weer tien minder.

Oja, vandaag, morgen en zaterdag lekker geen HaH
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')