OK, even heen en weer gezapt. Dido heeft het er even over gehad, waarbij ze haar gevoel uitdrukte, zonder iets aan te dikken, en daarna ging het gesprek over op de schoonheidssalon.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:26 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Nu wel even opletten of Dido ook gaat roddelen over Chantal buiten! Dit is de roddel test!![]()
Dilemma: Je mag niet roddelen maar wel roken/Je mag roddelen maar niet roken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:30 schreef Utwodublin het volgende:
Ik hoop dat BB snel een dilemma voor Chantal bedenkt, dan wil ik wel eens zien hoe ze reageert, ze weet iedere keer een ander te vertellen dat ze het fout doen.
mooi kan er eindelijk geneukt wordenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:31 schreef Cuaderno het volgende:
dido zoekt troost bij roel. hij begrijpt tenminste wel dat zij dat pakje heeft aangepakt
En als Chantal eerlijk is, beseft ze dat ze zelf dat pakje óók had aangepakt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:31 schreef Cuaderno het volgende:
dido zoekt troost bij roel. hij begrijpt tenminste wel dat zij dat pakje heeft aangepakt
mogen de anderen daar niet komen? of willen ze niet? [hihi]quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:30 schreef Wup het volgende:
wat zal ze zich daar helemaal rotvervelen in dat kleine hok.
Nou goed, laat maar dan. Ik denk dat het voor vrijwel iedereen wel duidelijk is hier dat het gewoon niet fair is om Dido juist dát te verwijten, maar toegeven is niet je sterkste kant.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieske doet het ook ja, hoewel heel weinig. Ik ga ook niet roepen dat ze dat niet doet. Daar kom je in dat huis niet onderuit. Maar ga het dan niet ander verwijten als je het zelf ook doet.
De slaapkamer!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:32 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Wie, wat, waar verklaar je nader! Welke stream & personen![]()
Drie.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ze vergeten allemaal dat ze nog maar 4 dagen geleden bevallen is
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:32 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dilemma: Je mag niet roddelen maar wel roken/Je mag roddelen maar niet roken.
Welke wordt het?
Gevaarlijke plek hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:16 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga toch maar slapen nu
Morgen weer vroeg op om mezelf te laten verregenen in de Efteling....
Ik vind al die zelfgeknutselde woorden van Lieske 'n beetje vervelend.. Dan heeft ze 'n uitdrukking en die moet dan per se 10 keer langskomen in 3 mninuten.. 'sfeerbepalend'..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:34 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Drie.
Het is nogal dubbel; ze klagen terecht over het afstand nemen van Tanja.
Maar het klagen over het eten is niet terecht.
Ja en dan een cominatie van liegen over iets en iets aannemen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:30 schreef Utwodublin het volgende:
Ik hoop dat BB snel een dilemma voor Chantal bedenkt, dan wil ik wel eens zien hoe ze reageert, ze weet iedere keer een ander te vertellen dat ze het fout doen.
De eerste lijkt me wel wat, wat zal ze stil zijn.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:32 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dilemma: Je mag niet roddelen maar wel roken/Je mag roddelen maar niet roken.
Welke wordt het?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |