De slaapkamer!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:32 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Wie, wat, waar verklaar je nader! Welke stream & personen![]()
Drie.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ze vergeten allemaal dat ze nog maar 4 dagen geleden bevallen is
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:32 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dilemma: Je mag niet roddelen maar wel roken/Je mag roddelen maar niet roken.
Welke wordt het?
Gevaarlijke plek hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:16 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga toch maar slapen nu
Morgen weer vroeg op om mezelf te laten verregenen in de Efteling....
Ik vind al die zelfgeknutselde woorden van Lieske 'n beetje vervelend.. Dan heeft ze 'n uitdrukking en die moet dan per se 10 keer langskomen in 3 mninuten.. 'sfeerbepalend'..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:34 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Drie.
Het is nogal dubbel; ze klagen terecht over het afstand nemen van Tanja.
Maar het klagen over het eten is niet terecht.
Ja en dan een cominatie van liegen over iets en iets aannemen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:30 schreef Utwodublin het volgende:
Ik hoop dat BB snel een dilemma voor Chantal bedenkt, dan wil ik wel eens zien hoe ze reageert, ze weet iedere keer een ander te vertellen dat ze het fout doen.
De eerste lijkt me wel wat, wat zal ze stil zijn.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:32 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dilemma: Je mag niet roddelen maar wel roken/Je mag roddelen maar niet roken.
Welke wordt het?
Kijk je geen BB of zo? Ze mogen daar niet komen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
mogen de anderen daar niet komen? of willen ze niet? [hihi]
hoi trouwens... nog 1 weekje
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och, ze heeft een boek van daphne en een lieve baby om naar te staren. Daarbij heeft ze nu gewoon even rust nodig zo vlak na een bevalling. En ik moet zeggen dat ik me ook wel even fijn zou willen terugtrekken in een kutgroep die je domweg negeert en niets gunt.
Ze nemen het Tanja zelfs kwalijk dat die baby op de kamer moet blijven. Vergeten dat Tanja het jankend kwam vertellen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:34 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Drie.
Okee, als je op die toer wilt gaan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou goed, laat maar dan. Ik denk dat het voor vrijwel iedereen wel duidelijk is hier dat het gewoon niet fair is om Dido juist dát te verwijten, maar toegeven is niet je sterkste kant.
oke maar als je zo'n kleinetje hebt en zeker de eerste dagen wil je er toch de hele tijd bij zijn lijkt mij.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:34 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Drie.
Ze gaat vast geen beton storten op 4 meter hoogtequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:35 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gevaarlijke plek hoorGebeuren wel is ongelukken
![]()
Leuke avatar krib.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:35 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gevaarlijke plek hoorGebeuren wel is ongelukken
![]()
Ze geven Tanja absoluut niet de kans om haar andere kant te laten zien. Ze kan gewoon niets meer goed doen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:36 schreef Rica het volgende:
[..]
Ze nemen het Tanja zelfs kwalijk dat die baby op de kamer moet blijven. Vergeten dat Tanja het jankend kwam vertellen.
ik kijk geen streams, en heb deze week minder tv gekekenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:36 schreef Isabeau het volgende:
Kijk je geen BB of zo? Ze mogen daar niet komen.
Helemaal mee eens. Tanja is eigenlijk al exit, ze hoeft alleen nog maar de deur uit te lopen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:34 schreef CartWOman het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |