Is Chantal nou boos weggelopen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:06 schreef Isabeau het volgende:
Chantal kan lekker huichelen zeg en iedereen maar denken dat ze het allemaal meent.
No problem, heb ik ook wat te doen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:07 schreef Wickedangel het volgende:
We moeten het openen beter gaan coördineren...
Excuus voor de overlast
Ja ze zegt dat ze zo ruimdenkend is, maar brrrrrrrrrrrrr hier word je toch niet goed vanquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:02 schreef CartWOman het volgende:
Hoe krijgt ze het toch voor elkaar zichzelf wederom in een slachtofferrol te praten zonder te zeggen dat ze het Dido best gunt.
Zelden zo'n afgunst gezien.
Chantal & nicotinegebrek is gewoon een goede zet van BBquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:09 schreef cuall het volgende:
Ja ze zegt dat ze zo ruimdenkend is, maar brrrrrrrrrrrrr hier word je toch niet goed van![]()
![]()
Chantal heeft nu wel echt laten zien hoe ze in elkaar steekt. Alles eerst voorzichzelf dan gunt ze iedereen ALLES![]()
![]()
....ik zie niets nieuws hoor. Zo hebben we Chantal al heel BB bezig gezien, nu alleen een beetje duidelijker, maar niets nieuws onder de zon. Ik hoop alleen dat sommige bewoners het nu ook gaan inzien.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:09 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ze zegt dat ze zo ruimdenkend is, maar brrrrrrrrrrrrr hier word je toch niet goed van![]()
![]()
Chantal heeft nu wel echt laten zien hoe ze in elkaar steekt. Alles eerst voorzichzelf dan gunt ze iedereen ALLES![]()
![]()
LOL, same here...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:10 schreef flugeltje het volgende:
BB heeft het goed voor elkaar.... Is weer de eerste keer deze week dat ik het naar bed gaan aan het uitstellen ben.
Chantal is nog nooit mijn heldin geweestquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:11 schreef Showtime het volgende:
Gisteren was Chantal de grote heldin hier en nu wordt ze ineens weer volledig afgebrand. Blijft lachen hier op FOK!![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:11 schreef CartWOman het volgende:
Ook in dit topic wil ik het een keer zeggen: Chantal volgende keer op de bank!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |