quote:
Jep in Grun'n verhuuz'n is mij teveel wark...quote:Op donderdag 10 november 2005 13:47 schreef SpoilerMan het volgende:
[..]
Mooi man! In grunn neem ik aan?
Ben bezig met stage!
nou en hoe ver ben jij gekomen ?quote:
quote:
ja erg leuk ... kanalen in plaatjes veranderen ... mp3's versnellen ..quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:39 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
dat zijn heulegaar geen leuke puzzels... Beetje url's veranderen enz..
Niet leuk...quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja erg leuk ... kanalen in plaatjes veranderen ... mp3's versnellen ..leuke puzzels
wel leukquote:
erm nee !quote:Op maandag 14 november 2005 13:31 schreef SpoilerMan het volgende:
Hee beetle!
Hebben jullie daar nog een protocolletje voor N-glycosidase F liggen?
Als dat zo is dan wil ik wel graag een kopietje!![]()
N-glycosidase F is dan ook troepquote:Op maandag 14 november 2005 13:31 schreef SpoilerMan het volgende:
Hee beetle!
Hebben jullie daar nog een protocolletje voor N-glycosidase F liggen?
Als dat zo is dan wil ik wel graag een kopietje!![]()
heb jij daar nog een protocolletje van?quote:Op maandag 14 november 2005 14:02 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
N-glycosidase F is dan ook troep
Nee, wel die van de bepaling van calcium op HHSNNAquote:Op maandag 14 november 2005 14:15 schreef SpoilerMan het volgende:
[..]
heb jij daar nog een protocolletje van?
Nou, die bewaar eerst maar evenquote:Op maandag 14 november 2005 14:18 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Nee, wel die van de bepaling van calcium op HHSNNA
Hij zit in de map:quote:Op maandag 14 november 2005 14:32 schreef SpoilerMan het volgende:
[..]
Nou, die bewaar eerst maar even
Ik kwam Frits BosHenk vorige week nog tegen op het BCquote:
Ik ook!quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:05 schreef Nouk het volgende:
PP, ik zag je nog in de EP!
quote:Op maandag 14 november 2005 23:05 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik kwam Frits BosHenk vorige week nog tegen op het BC![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |