Tis ons huis nog nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:40 schreef Lishe het volgende:
Haha, Timboektoe... daar heb ik tot voor kort gewerkt Moussy. Ik denk echt dat je het zelf leuk en spannend moet makenVeel plezier!
En Clauwhee, ik word jaloers van je huis. Mooi!
We gaan met de hele familie van Peet, dus het spannende is er alquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:40 schreef Lishe het volgende:
Haha, Timboektoe... daar heb ik tot voor kort gewerkt Moussy. Ik denk echt dat je het zelf leuk en spannend moet makenVeel plezier!
En Clauwhee, ik word jaloers van je huis. Mooi!
Alles is al geregeld door 1 van mn schone zusters, we hoeven helemaal nergens voor te zorgen, alleen voor handdoeken en beddengoedquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:46 schreef Lishe het volgende:
O, leuk! Ik heb daar 's 13 Letse jongeren gestald voor een uitwisseling. Dat wordt ontbijt halen met de bolderkar
Ja hèquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:45 schreef easy-going het volgende:
Die prijzen daar bij jullie clauwheee, ongelooflijk dat dat zo kan verschillen in een land he
Ja maar dan ga ik in de tuin van spuuglokje wonenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:53 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja hèKomen jullie toch allemaal gezellig richting Groningen
![]()
![]()
Maandag gaan we pas kijkenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:55 schreef poemojn het volgende:
Erg mooi Clauwhee! 't Viel vandaag dus niet tegen?
(Met de foto's die jij geeft is wel het adres te achterhalen via de site van de makelaar; wil je dat?)
Fijne vakantie Moussy!
Nee joh, Jan is leukquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:37 schreef jessie het volgende:
Clauwhee een zwak voor JanTJE Smit dat meen je toch niet he? Ik vind het net een kleine nepGordon. Over t paard getild, vreselijk.
En dan ook nog de televizierring
Ja, 3 hoog achter in een griebusbuurt....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:45 schreef jessie het volgende:
Wat goedkoop![]()
![]()
Daar heb je in Rotterdam net een flatje voor
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 09:09 schreef Sugar het volgende:
Clauwheee, 't is die middelste toch? gezien het bord in de tuin Echt gaaf, hoor! En die prijs inderdaad, whoehaaahaaaaahaaaaa! Geweldig.![]()
Ik zei toch gisteren, komen jullie allemaal gezellig deze kant opquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:53 schreef Belana het volgende:
die prijs clauwheee!!daar koop je hier niks voor
d'r staat hier om de hoek een garagebox te koop, meer dan dat kun je hier niet kopen idd voor dat bedragquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:32 schreef Igraine het volgende:
[..]
Ja, 3 hoog achter in een griebusbuurt....
Onwijs leuk huis om te zien hoor Clauwhee!
Ik was volgende week al wel van plan om bij de Ajax shops te gaan kijken, maar ik betwijfelde eigenlijk of Ajax-fans wel eens zouden strijkenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:36 schreef Luchtbel het volgende:
Bij van die toeristen winkeltjes in Amsterdam hebben ze die volgens mij wel Tex.
quote:
Hee, lief dat je ernaar vraagtquote:Op maandag 24 oktober 2005 08:48 schreef Faja-Lobi het volgende:
Rewimo, hoe is het met je vader? En met jou???
als je zo gaat staan jompelen, ben je die 2 ons ook zo kwijtquote:Op maandag 24 oktober 2005 10:49 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hee, lief dat je ernaar vraagtMet mijn vader gaat het goed, zijn teen hoeft er toch niet af
en hij is inmiddels weer thuis. Met mij gaat het ook lekker (zie WLS-topic voor meer uitgebreid verslag), ik ben op 2 ons na 20 kilo kwijt
quote:Op maandag 24 oktober 2005 11:26 schreef Githa het volgende:
Beekse bergen, da's een leuke camping![]()
* Githa is daar vroeger heel vaak geweest
Okeequote:Op maandag 24 oktober 2005 11:42 schreef moussy het volgende:
Wij zijn er ook geweest, maar vonden het 3x niks
Ja ik heb het gezien. Beetje vreemd dat ze zelf niet op het idee was gekomen dat de kinderen daardoor weleens overleden zouden kunnen zijn vond ik. En heel onverantwoordelijk om met je tweeling in één bed te gaan slapen nadat je ben wezen stappen en drinken met je vriendin. Maar ja....Ze gaf wel aan dat het ook zo vermeld staat in veel informatie voor aanstaande moeders, dat het geen kwaad kan.quote:Op maandag 24 oktober 2005 11:49 schreef Zabb het volgende:
Ik weet niet goed waar ik dit moet zetten, daarom maar hier.
Heeft iemand toevallig gisterenavond Reportage op SBS6 gezien? Dat ging over een vrouw die al drie kleine kinderen was verloren. Ze gingen uitzoeken wat de oorzaak hiervan was. Dit was waarschijnlijk omdat de vrouw de kinderen altijd bij haar zelf in bed liet slapen. Echt erg! De vrouw had zelf geen flauw idee dat dat gevaarlijk was en dacht juist dat dat goed was voor de band met de kinderen.
Ik vond het ook vreemd dat ze dat niet zelf kon bedenken! Verder is het natuurlijk verschrikkelijk dat die drie kleine kinderen op die manier om het leven zijn gekomen.quote:Op maandag 24 oktober 2005 13:33 schreef Igraine het volgende:
[..]
Ja ik heb het gezien. Beetje vreemd dat ze zelf niet op het idee was gekomen dat de kinderen daardoor weleens overleden zouden kunnen zijn vond ik. En heel onverantwoordelijk om met je tweeling in één bed te gaan slapen nadat je ben wezen stappen en drinken met je vriendin. Maar ja....Ze gaf wel aan dat het ook zo vermeld staat in veel informatie voor aanstaande moeders, dat het geen kwaad kan.
Dat is niet zeker, maar de arts in de reportage vermoedde dat de vrouw over de kinderen was gerold in bed.quote:Op maandag 24 oktober 2005 15:22 schreef Luchtbel het volgende:
He? Waren die kinderen platgedrukt dan?
Nou, wat ik ervan begrepen heb was het een keer gebeurd met een tweeling en ook nog een andere keer met een meisje. Maar ik blijf het vreemd vinden.quote:Op maandag 24 oktober 2005 15:28 schreef Luchtbel het volgende:alledrie tegelijk of wat?
Jolie is ziek en sliep vannacht bovenop me, 12 kilo
De eerste keer was het haar dochtertje van 8 dagen. De 2e keer een tweeling waarvan ik even niet weet hoe oud ze waren, maar hooguit een maand of 3 volgens mij, toen had ze dus ook gedronken.quote:Op maandag 24 oktober 2005 15:31 schreef Zabb het volgende:
[..]
Nou, wat ik ervan begrepen heb was het een keer gebeurd met een tweeling en ook nog een andere keer met een meisje. Maar ik blijf het vreemd vinden.![]()
Haha Jolie, dan zal ze wel lekker geslapen hebben!![]()
Daar is het defensie voor, maar oke, dan mag en kan je uiteraard nog flink balen!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 09:39 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ja dat klopt maar defensie gooit ook leuk dingen om wanneer zij daar zin in hebben hoor.
Sja helaas, dat is ook zo. Dat is zo ongeveer het eerste wat ze horen op de KMA volgens mij.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:38 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ja hi is beroeps militair maar daarom baal ik wel enorm. Soms heb ik echt het idee dat gezinsleven van militairen maar moeten wijken wanneer hun (het leger) dat bepaald.
boek is niet echt handig in 't ziekenhuis is mijn ervaring. Daar kun je vaak je aandacht niet bijhouden. Ik heb wel een stapel tijdschriften gekochtquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:58 schreef Faja-Lobi het volgende:
ET een goed boek (als je van lezen houdt) en misschien iets van een gameboy ofzo (als je natuurlijk van gamen houdt).
Ik denk dat dat ook zo is, inderdaad met het idee: oorlog wacht ook niet. Maakt het natuurlijk niet minder vervelend voor jou, maar ik denk niet dat het je man heel erg verbazen zal.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:38 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ja hi is beroeps militair maar daarom baal ik wel enorm. Soms heb ik echt het idee dat gezinsleven van militairen maar moeten wijken wanneer hun (het leger) dat bepaald.
Jessie, je kunt morgen al beginnen!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:49 schreef jessie het volgende:
Ze krijgen beide ook zo'n expedit boekenkast Zon kast van 1.50 bij 1.50 met van die vierkante vakken. Die komt dan als afscheiding voor hun bedjes. Onderin kratten met speelgoed en bovenin mandjes met verzorgingsspullenIn mijn hoofd is het al helemaal ingedeeld. Nu nog beginnen
Ik kan die tweede kast niet vinden op de IKEA-site, zal wel een speciaal Woonsdagproduct zijn. Hij is alleen ietsje lager en minder breed dan de Expedit.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:47 schreef jessie het volgende:
Ja en die kast lijkt heel erg op de expedtit zie ik. Maar ja.
Hopelijk pulkt Noah die logo's er snel weer vanaf.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:38 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik was volgende week al wel van plan om bij de Ajax shops te gaan kijken, maar ik betwijfelde eigenlijk of Ajax-fans wel eens zouden strijken
quote:INFORMATIE OVER KINDERMIDDAGEN 2005 In 2005 worden er wederom meerdere kinder middagen gehouden, onderstaand de data met een korte omschrijving. Meer informatie volgt tzt via deze website.
05/10 Dans workshop
02/11 Workshop Circus
30/11 Sinterklaasintocht
Dat spul hebben wij dus ooit ook geprobeerd en dat werkte bij ons van geen kanten..quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:55 schreef jessie het volgende:
Megan ik heb speciaal spul gekocht om behang eraf te halen. Dat spuit je op je behang, 10 minuutjes intrekken. Met een gaatjesroll erover en dan steek je het er zo af. (het valt nog net niet vanzelf van je muur) Maar of het echt zo is laat ik wel ff weten als ik het gebruikt heb. Leuk dat je er ook mee bezig bent.
Echt?? Ik woon ook in Sneek.. Bij het centrum nog wel..quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:50 schreef Jonnetje het volgende:
Wij gaan waarschijnlijk naar de "échte" intocht.
Onze nieuw verworven familie woont in Sneek, drie keer raden waar die ouwe-met-baard [afbeelding] aankomt?
[Foppe-mode] Sjuust! [/Foppe-mode]
In Sneek..
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:38 schreef BubbleBabe het volgende:
[..]
Echt?? Ik woon ook in Sneek.. Bij het centrum nog wel..
Tjee de èchte sinterklaas![]()
Giulia voor de eerste keer Sinterklaas zien.. en dan meteen ook nog de echte...
Spannend!![]()
Niet om je blijdschap over de aankomst van de "echte" sint in Sneek de grond in te stampen. Maar ik vond de echte intocht toch niet zo leuk als de intocht die normaal gesproken altijd gehouden werd.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:50 schreef Jonnetje het volgende:
Wij gaan waarschijnlijk naar de "échte" intocht.
Onze nieuw verworven familie woont in Sneek, drie keer raden waar die ouwe-met-baard [afbeelding] aankomt?
[Foppe-mode] Sjuust! [/Foppe-mode]
In Sneek..
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:01 schreef moussy het volgende:
Op rtl 4 een vrouw met 5 kinderen die niet rond kan komen van 2860 euro per maand
Hij is mooi coolbabe
Jaquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:40 schreef Syrena het volgende:
[..]
Die met die vijf kinderen?!
![]()
Zo, nu F5-en voor Coolbeep
Ja dat zou je toch wel denken ja! Hoe komt ze trouwens aan zo'n bedrag?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:45 schreef moussy het volgende:
[..]
Jadaar moet je toch van rond kunnen komen, ook al heb je 5 kinderen. Ik heb even niet naar de 12.000 schuld gekeken
maar toch... 2850 euro
Misschien wil ze er plantjes in gaan zetten.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:47 schreef moussy het volgende:
Coolbeep krijgt gewoon een cooldochter
en nu &(**#(#*() gvd zeggen hoe of wat!!
1500 nog wat dr eigen inkomen als verpleegkundige, en voor de rest een deel kinderbijslag en andere toeslagen (en ook vast wel alimentatie)quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:48 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja dat zou je toch wel denken ja! Hoe komt ze trouwens aan zo'n bedrag?
Ik doe écht ergens ernstig iets verkeerd geloof ik![]()
Mên. Ik ga dit weekend toch maar weer wat harder aandringen op samenwonen geloof ikquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:49 schreef moussy het volgende:
[..]
1500 nog wat dr eigen inkomen als verpleegkundige, en voor de rest een deel kinderbijslag en andere toeslagen (en ook vast wel alimentatie)
voor kids maakt het helemaal niets uit of het IKEA is of een dure tent. De lol hebben ze hier om het feit dat er niet thuis aan tafel gegeten wordt en dat ze een flesje (of een glas) met een rietje krijgenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:16 schreef Luchtbel het volgende:
Nou ja uit eten, Ikea maar goed geen afwas is geen afwasmet één kind doe je dat toch sneller dan met twee of drie denk ik!
Same here, die boekjes zijn nooit vol te krijgen als alleenstaande ouderquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:17 schreef Genuivere het volgende:
Als er trouwens nog mensen zijn die C-1000 zegeltjes over hebben, dan wil ik ze graag nog wel hebben, ik ben hier ook zo halverwege de kaart aanbeland, maar ga ook niet verder komen :-(
Die karretjes zijn handig ja, kun je drie bladen op kwijt. Ikea is ideaal om uit eten te gaan met kinderen. Het is goedkoop, ze vinden het lekker, ze kunnen er spelen, er is geen hond die zich eraan stoort als het kind ondersteboven op zijn stoel hangt of eronder ligt. En het hoogtepunt is natuurlijk: zelf een ijsje tappenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:57 schreef jessie het volgende:
Karretjes? Wat goed nooit gezien. Maakt het vast een stuk makkelijker.
Jolie![]()
![]()
Lol Moussy ALS wij gaan gaan ze ook mee. Maar dat Als is eigenlijk meer een ooit ofzo
Wij hebben vroeger bij mn moeder ook zo'n ding gehad. Ik had nooit zin om hem leeg te scheppen en liet het water dan gewoon staanquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:46 schreef jessie het volgende:
Wij hebben sinds gisteren een zitbad (zon plastic ding waar we nog zelf een afvoertje in moeten maken) Volgens Geer is t voor watjes om zon ding met een emmer te legen. Dat kiep je toch gewoon om. Hij zit nu in de ziektewet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Perfect weer om een winterjas te passenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:25 schreef moussy het volgende:
Hier trouwens geen harde wind, maar een zwoel temperatuurtje.
Grappig, wij hebben sinds vorige week zaterdag ook zo'n badje zonder stopquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:46 schreef jessie het volgende:
Wij hebben sinds gisteren een zitbad (zon plastic ding waar we nog zelf een afvoertje in moeten maken) Volgens Geer is t voor watjes om zon ding met een emmer te legen. Dat kiep je toch gewoon om. Hij zit nu in de ziektewet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ik liep vanmiddag in de stad en ik dacht: waarom willen we eigenlijk ook weg...we doen het dan omdat de familie dan dichter bij zit, en we niet elke keer heen en weer hoeven reizen. Maar aan de andere kant, we werken allebei in de stad en zijn nogal trouwe supporter van FC Groningen, als die thuis spelen moeten we dan ook zes keer heen en weer..en het is zo gezellie hier, de best binnenstad van Nederland enzoquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:21 schreef danosa het volgende:
Lekker in de stad blijven Clau!!!
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:25 schreef clauwheee het volgende:
SjoegIk ben daarna niet eens meer op het bankje geweest volgens mij om verslag te doen, ben wat druk
Huisje was beneden helemaal mooi, maar boven moest er wat ons betreft nog teveel gebeuren en er was sowieso wat (teveel) achterstallig onderhoud. Plus dat we nu twijfelen om misschien toch hier in de stad te blijven, of niet, of welMaandag komt onze adviseur nog een keer langs en ik ga weer lekker huizen kijken op internet, hier in de stad en elders
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:52 schreef E.T. het volgende:
Denken jullie er trouwens wel aan dat de klok vannacht een uur terug gaat? En dat het nageslacht dan ipv 87 uur om 76 uur wakker is?
ik dacht er pas aan toen ze al in bed lag..quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:55 schreef texelonia het volgende:
Wij hebben Noah wat later naar bed gedaan dan normaalWe hebben nog niet zo'n strak schema en merken het tot nu toe wel als ie op tijd in bed ligt of juist wat later. Maar goed, we merken het wel
Ik heb mazzel hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:00 schreef E.T. het volgende:
[..]
EG das wel errug vroegen dan vind ik mezelf al te beklagen (vooral ook omdat de zondag mijn vroeg-opstaan dag is)
Ik heb een maand of 2 ook zo'n bad, echt geweldig, wil hem niet meer kwijt. En dat scheppen wen je aan, het is zo leeg. En de kinderen kunnen ook samen badderen en de grootste lol hebben ze dan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:21 schreef danosa het volgende:
[..]
Grappig, wij hebben sinds vorige week zaterdag ook zo'n badje zonder stop
Ik haal er met de Tummytub een paar emmers uit en dan kieper ik hem zo leeg. Ik laat het badje overigens niet helemaal vol lopen voor een kwartiertje spetteren. Maar leuk voor die 2 meiden Jessie, kunnen ze gezellig samen badderen!![]()
Lekker in de stad blijven Clau!!!
zoiets ofzo..quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:05 schreef Belana het volgende:
ja precies, wat ik vooral eerst wil is een andere baan met genoeg salaris en dan zien we wel verder. Op zich zal Nick alleen maar meer gaan verdienen, dus dat is wel lekker om te weten. Ik kan me zo voorstellen dat als we een half jaar verder zijn en ik heb wellicht een andere baan en het staat nog steeds te koop, dat we dan zeggen: weet je wat, we blijven hier wel. zal wel zo moeten zijn dan ofzo.
zow.. goedemorgen.. koekkoek..quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:31 schreef Belana het volgende:
we staan op vbo.nl ET, das van de andere makelaars
uhuh... maar we nogal behoorlijk kritisch..quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:35 schreef Belana het volgende:
zijn jullie ook op zoek dus?
steeds als ik bedenk dat ik een andere keuken wil bijvquote:
neequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:50 schreef moussy het volgende:
kan je dit huis niet kopen dan ET?
tuurlijk wel, alles kan...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:52 schreef Belana het volgende:
jullie kunnen er zelf geen keuken inzetten?
we zijn hier ook druk bezig met de zolderquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:08 schreef Belana het volgende:
bottomline, wij zitten hier ook nog wel ff en gaan maar gewoon verder met opknappen
(de nieuwe keuken hebben we gelukkig al)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |