Tis ons huis nog nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:40 schreef Lishe het volgende:
Haha, Timboektoe... daar heb ik tot voor kort gewerkt Moussy. Ik denk echt dat je het zelf leuk en spannend moet makenVeel plezier!
En Clauwhee, ik word jaloers van je huis. Mooi!
We gaan met de hele familie van Peet, dus het spannende is er alquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:40 schreef Lishe het volgende:
Haha, Timboektoe... daar heb ik tot voor kort gewerkt Moussy. Ik denk echt dat je het zelf leuk en spannend moet makenVeel plezier!
En Clauwhee, ik word jaloers van je huis. Mooi!
Alles is al geregeld door 1 van mn schone zusters, we hoeven helemaal nergens voor te zorgen, alleen voor handdoeken en beddengoedquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:46 schreef Lishe het volgende:
O, leuk! Ik heb daar 's 13 Letse jongeren gestald voor een uitwisseling. Dat wordt ontbijt halen met de bolderkar
Ja hèquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:45 schreef easy-going het volgende:
Die prijzen daar bij jullie clauwheee, ongelooflijk dat dat zo kan verschillen in een land he
Ja maar dan ga ik in de tuin van spuuglokje wonenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:53 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja hèKomen jullie toch allemaal gezellig richting Groningen
![]()
![]()
Maandag gaan we pas kijkenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:55 schreef poemojn het volgende:
Erg mooi Clauwhee! 't Viel vandaag dus niet tegen?
(Met de foto's die jij geeft is wel het adres te achterhalen via de site van de makelaar; wil je dat?)
Fijne vakantie Moussy!
Nee joh, Jan is leukquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:37 schreef jessie het volgende:
Clauwhee een zwak voor JanTJE Smit dat meen je toch niet he? Ik vind het net een kleine nepGordon. Over t paard getild, vreselijk.
En dan ook nog de televizierring
Ja, 3 hoog achter in een griebusbuurt....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:45 schreef jessie het volgende:
Wat goedkoop![]()
![]()
Daar heb je in Rotterdam net een flatje voor
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 09:09 schreef Sugar het volgende:
Clauwheee, 't is die middelste toch? gezien het bord in de tuin Echt gaaf, hoor! En die prijs inderdaad, whoehaaahaaaaahaaaaa! Geweldig.![]()
Ik zei toch gisteren, komen jullie allemaal gezellig deze kant opquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:53 schreef Belana het volgende:
die prijs clauwheee!!daar koop je hier niks voor
d'r staat hier om de hoek een garagebox te koop, meer dan dat kun je hier niet kopen idd voor dat bedragquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:32 schreef Igraine het volgende:
[..]
Ja, 3 hoog achter in een griebusbuurt....
Onwijs leuk huis om te zien hoor Clauwhee!
Ik was volgende week al wel van plan om bij de Ajax shops te gaan kijken, maar ik betwijfelde eigenlijk of Ajax-fans wel eens zouden strijkenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:36 schreef Luchtbel het volgende:
Bij van die toeristen winkeltjes in Amsterdam hebben ze die volgens mij wel Tex.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |