Meer van dit soort voorbeelden van foutief aanhalen van belangrijke werken/ personen?quote:Verstoring van het geheugen heeft consequenties: datgene wat men wil bestrijden leidt ertoe dat de privacy van de modale en goedwillende burger als in Kafka's 1984 ernstig onder vuur genomen wordt.
Ikzelf vind het niet geheel getuigen van historisch besef om de apostel Simon in de nieuwe vertaling van de rockopera 'Jesus Christ Superstar' iets tegen Jezus te laten roepen in de trant van 'leid ons met onze intifada'...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:44 schreef WouterB het volgende:
Meer van dit soort voorbeelden van foutief aanhalen van belangrijke werken/ personen?
ik vond hem zo pijnlijk dat ik hem maar even in mijn agenda overgeschreven hebquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben ook wel eens dit soort dingen tegengekomen, maar na een snuivende gniffel van mijn kant ben ik het weer vergeten.
Wat doet je denken dat het een vrouw is?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:51 schreef p-etr-a het volgende:
Dit doet echt pijn inderdaad, zo dom. WAT EEN SUFKUT!
Te vaak om sommige tijdschiften nog serieus te nemen. HP/de tijd is daar een voorbeeld van.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:44 schreef WouterB het volgende:
zat vandaag in de wachtkamer even het blaadje document@management magazine door te bladeren en vond de titel "De gevangene van het archief" van een column van ene Van Bussel wel interessant klinken.
Hoewel het hele stuk nogal pretentieus en oppervlakkig is, was er toch één zin die me in het bijzonder opviel:
[..]
Meer van dit soort voorbeelden van foutief aanhalen van belangrijke werken/ personen?
Vrouwen pronken graag met kennis die ze niet hebben?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:22 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wat doet je denken dat het een vrouw is?
het was een man...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:21 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Vrouwen pronken graag met kennis die ze niet hebben?
...
Volgens mij zijn het juist mannen die dat doen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:21 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
...
Ik denk dat vrouwen met alles pronken dat ze niet hebben.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:21 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |