relaxtemundo!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:38 schreef dragems het volgende:
zo galand
Als jouw kwak er zo uitziet zou ik maar eens een dokter opzoekenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:57 schreef Developersrus het volgende:
Leuke foto, wijgerde ze te slikken??
TT kan volgens mij beter: lieske's Fotoboek heten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:41 schreef Gert het volgende:
Ik begin Lieske steeds beter te pruimen trouwens.
Ondanks dat gezemel af en toe, brengt ze beslist iets verfrissends in de groep. En ze is naturel.
En fotogeniek, zoals hierboven weer te zien is.
Da's elke editie hetzelfde, met die verschillende houdbaarheid van de bewoners. Sommigen vlammen aan het begin maar zijn snel opgebrand, anderen starten impopulair maar kennen een gestage opmars.
Mee eensquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:49 schreef Isabeau het volgende:
Lieske is absoluut fotogeniek.
yes, dus als zij ooit deepthroat dan gaan dat met veel gespuug en geslobberquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:47 schreef BB5kijker het volgende:
(alleen jammer dat je met open mond eet)
jij denkt wel heel diep doorquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:17 schreef Herald het volgende:
[..]
yes, dus als zij ooit deepthroat dan gaan dat met veel gespuug en geslobber
Ik vind haar meer iets hebben van Sita, maar of dat zo positief isquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:59 schreef jessie het volgende:
Op die laatste fot is het net Maxima!
Ik vind Lieske een prachtige meid, de mooiste van het hele stel!
Die laatste vind ik ook mooi jaquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:59 schreef jessie het volgende:
Op die laatste fot is het net Maxima!
Ik vind Lieske een prachtige meid, de mooiste van het hele stel!
ik hoop het en denk het wel.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:13 schreef Toyota het volgende:
ik denk dat we na BB nog wel meer van haar zullen gaan zien....
met of zonder nietjes in haar buik?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:13 schreef Toyota het volgende:
ik denk dat we na BB nog wel meer van haar zullen gaan zien....
Maar dan moet ze niet haar mond open doen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:49 schreef Isabeau het volgende:
Lieske is absoluut fotogeniek.
Je hebt wel snel een vooroordeel over noord hollanders zeg? Niet dat ik daar vandaan komt maar is ook niet echt super om die mensen in die hoek te duwen!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:07 schreef BB5kijker het volgende:
En al helemaal niet eten. Dat doet ze namelijk met haar mond open. Nou doen meer mensen dat (vooral Noord-Hollanders is me de laatste jaren opgevallen) en een smakelijk gezicht is dat niet...
Gaan we alle brabanders weer over een kam scheren...Dan ben je toch erg kortzichtig bezigquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:04 schreef Olio het volgende:
Als we dan toch bezig zijn, breek me de bek niet open over brabanders
Lieske is trouwens een mooie dame. Ieder screenshot van haar is bijna goed, dat is best wel sterk.
oe la laquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:07 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
mooi hoor...quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:07 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze is echt heel lief jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:14 schreef Blackadder2 het volgende:
Lieske gaat Liefke worden hoor...Terwijl Naat nog steeds Natte Lie is, en Didoos ècht beter kan, maar het maar niet wil laten zíen. Liefke
![]()
dat is lieske die een fijn nieuw standje oefent en menno die er bijstaat en er naar kijkt en even een poosje niet normaal kan lopen.quote:
jaaaaaa ze sliktquote:
Graag gedaan. Er zullen er nog wel meer volgenquote:
Ik vind haar nog steeds even leuk hoorquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:46 schreef scanman01 het volgende:
Slechte uitzending voor Lieske trouwens vananvond. Hopelijk wordt dat de komende dagen wat beter. Ze hebben ook wel echt alles laten zien trouwens.
Schurfie.....of Schimpiequote:Op woensdag 2 november 2005 00:44 schreef knerpie het volgende:
Lieske kan alleen maar puberaal huilen,zeiken en kniezen !
Ik noem haar dan ook KNIESKE !!!!!!!!!!!!
Daarom heet je ook KNERPIE zeker?quote:Op woensdag 2 november 2005 00:44 schreef knerpie het volgende:
Lieske kan alleen maar puberaal huilen,zeiken en kniezen !
Ik noem haar dan ook KNIESKE !!!!!!!!!!!!
Ik vind eigenlijk de hele dag duimen op je 27e een grotere dwangneurose dan Lieske laat zien hoor. (en okay.... het tandenpoetsen is misschien "wat" overdreven)quote:Op woensdag 2 november 2005 08:58 schreef crazymamma het volgende:
...
Heb het helemaal gehad met die dwangneuroses van haar
...
Er wordt zoveel over geschreven omdat ze zo irritant is en daarom moet ze wegquote:Op woensdag 2 november 2005 09:03 schreef Isabeau het volgende:
Vooral iemand wegsturen waar het meest over wordt geschreven. Slim. Vooral de saaaaaaaaaaie *gaaaap* bewoners in dat huis houden. Leuk programma krijg je dan.
Ik vind haar een verschrikkelijk kinderachtige irritante kleuter, en ze mag van mij zeker niet winnen, maar:quote:Op woensdag 2 november 2005 09:13 schreef Oldbie het volgende:
Er wordt zoveel over geschreven omdat ze zo irritant is en daarom moet ze weg
Ze staat anders ruim aan kop in de fok poll hoor. Dus de enige ben ik zeker nietquote:Op woensdag 2 november 2005 12:51 schreef itsme het volgende:
Huh sinds wanneer wordt er over Lieske veel geschreven? was helemaal vergeten dat baby er nog in zat.![]()
Veel geschreven wordt er over Menno,Chantal ,Rob,Dido Joost en Roel.
Lieske isen die mis je echt niet als ze weg moet.
![]()
OK behalve scanman.![]()
Het zal d'r toch wel een goed gevoel geven dat ze weer niet genomineerd is.quote:
Stoer johquote:Op donderdag 3 november 2005 23:55 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Zo'n sjaaltje kan je erg leuk tegen het plafond spijkeren met Lieske erin natuurlijk![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:19 schreef bloodymary het volgende:
Toch hoop ik niet dat Lieske wint hoor. Ik vind haar veel te rebels.....![]()
als ze wint ga ik eenquote:Op vrijdag 4 november 2005 09:19 schreef bloodymary het volgende:
Toch hoop ik niet dat Lieske wint hoor. Ik vind haar veel te rebels.....![]()
O gaan we nu beginnen over mijn inlognaam ?quote:Op woensdag 2 november 2005 08:55 schreef kluivie het volgende:
[..]
Daarom heet je ook KNERPIE zeker?![]()
Lieske gaat gewoon winnen, en daar krijgen de mensen dan een hekel aan, wie moet er dan winnen in jou ogen?![]()
![]()
Jij bent natuurlijk de perfectionist in nederlands? Pffff lekker belangrijk hoorquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:06 schreef knerpie het volgende:
[..]
O gaan we nu beginnen over mijn inlognaam ?
Dan weet ik er ook nog wel eentje over jouw inlognaam.
Maar dat is wel heel goedkoop.........
Enne.................... jou ogen is met een W![]()
Een 1 eiige tweeling Lieske!quote:
Dat maak jij ervan.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:59 schreef kluivie het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk de perfectionist in nederlands? Pffff lekker belangrijk hoor![]()
vermoede dat ze niks onder de badjas aanhad.quote:
schitterende foto!!!!!!!quote:
Hou dat maar mooi voor ons in de gatenquote:Op zondag 6 november 2005 00:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
vermoede dat ze niks onder de badjas aanhad.
Dus ik zat op scherm de regie was een tiende seconden te laat
daar zit ik nog op de wachten.quote:Op zondag 6 november 2005 14:54 schreef Fokyou2 het volgende:
[..]
Hou dat maar mooi voor ons in de gaten![]()
Mocht de regie nou weer eens te laat zijn als ze helemaal naakt is![]()
houden we ons aanbevolen![]()
Ja..die glipt en glijdt gewoon overal tussenquote:Op zondag 6 november 2005 16:51 schreef sportvlek het volgende:
regeworm is goed bezig!!!!
Ik hoop nog een keer op een mooi vooraanzichtquote:Op zondag 6 november 2005 22:00 schreef scanman01 het volgende:
Nog een capture van een filmpje:
[afbeelding]
Deze van Rams3s is toch vrij goed ?quote:Op maandag 7 november 2005 02:16 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik hoop nog een keer op een mooi vooraanzicht![]()
nou wat je zegt ze had toch in het begin van die appeltietjes? ook toen vond ik haar al leuk maar ze word steeds mooier en mooier!!! goed cap weer!!quote:Op maandag 7 november 2005 08:43 schreef mighty_myte het volgende:
tering! ze wordt steeds lekkerder... hnngggaaa!.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
perfecte jetsers!
[afbeelding]
Tja volgens mij is dat al gebeurd hoor, maar denk niet dat ze met de camera erin gaan hoor en wat zie je dan klein streepje??? Maar al bij al.....ze blijft er nog steeds heerlijk uit zien, naakt het mooist van alle vrouwen!quote:Op maandag 7 november 2005 13:20 schreef Fokyou2 het volgende:
Als nou nog iemand het voormekaar krijgt om haar poesje te kieken![]()
Ze is geen slagersprodukt.quote:Op maandag 7 november 2005 17:31 schreef Fokyou2 het volgende:
Ja...die Lieske is wel een geil studentje..zo lekker in bad![]()
Hou dat zachte ronde vlees maar lekker mals hoor![]()
Wie zit er nu met bikini in bad? Pfff dat snap ik nou niet hoor LIESKE naakt en zij weer met bikini.....quote:
oke, maar wie is er wel rebels dan in dat huis?quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:11 schreef bloodymary het volgende:
Wat was ze toch weer rebels, zoals ze in bed Dido nadeed en dan nog heel stoer haar middelvinger daarna opsteken tegen iemand die het niet ziet.
Echt rebels, het is maar goed dat ze in dat huis zit nu, anders stond ze denk ik allang in Frankrijk op de barricaden.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:28 schreef doka het volgende:
[..]
oke, maar wie is er wel rebels dan in dat huis?
Sommige vrouwen zijn net als keurslagers.quote:
quote:Op maandag 7 november 2005 22:09 schreef avonne het volgende:
Lieske verteld een verhaal over de klap van Enschede, een rijke en een arme wijk, de hockeyclub, hockeyrokjes, prinses Wilhelmina, .....
"Lieske, schiet toch eens op !!!"
"Je hoeft toch niet de bus te halen? Dan kan ik net zo goed alle details vertellen"
![]()
![]()
als ik slager was zou ik ook wel aan lieske vragen of ze een lekker stukje worst wil...quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:01 schreef Fokyou2 het volgende:
[..]
Sommige vrouwen zijn net als keurslagers.
Beide hebben lekker zacht, mals vlees![]()
You're missing the point..dudequote:Op dinsdag 8 november 2005 17:16 schreef sportvlek het volgende:
[..]
als ik slager was zou ik ook wel aan lieske vragen of ze een lekker stukje worst wil...
ligt het aan mij of zien die benen er een beetje raar uitquote:
kijk jij snapt hetquote:Op woensdag 9 november 2005 16:01 schreef giofree het volgende:
probeert pseudo-interessant mee te lullen, maar elk verhaal van haar verzandt in dom gelul en onwaarschijnlijke verhalen waar de onnozelheid vanaf druipt, ze heeft af en toe irritante afzichtelijke vlekken en pukkels, maar is blond en wel lekkur, dus misschien een mooi wijf -soms dan-. I.i.g. beter dan de rest van die nitwitterige, afzichtelijke wijven. Dus Lieske, bek houden en gewoon mooi zijn in de camera!!!!!
Mmmm zwartquote:Op woensdag 9 november 2005 12:31 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Ja! Heeft iemand daar captures van? kthnx!quote:Op donderdag 10 november 2005 20:07 schreef dragems het volgende:
net i uitzending dat rokje lekkuuuuuuuh
Ik maak filmpjequote:Op donderdag 10 november 2005 21:10 schreef dragems het volgende:
iemand cap van haar met hoofdbandtje ?
(nu op tv?)
quote:Op donderdag 10 november 2005 20:25 schreef MiRRoRMaN het volgende:![]()
![]()
GOFFERDOMME!!!!
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]JEEMIG.
![]()
![]()
![]()
![]()
Doos tissues paktquote:Op donderdag 10 november 2005 22:33 schreef Zw0rld het volgende:
http://rapidshare.de/files/7455829/serveersterLieske.mpg![]()
![]()
Echt een hele geile kont, eerst was er niet zoveel maar nu ze er een paar kilootjes aan heeft.... DAMN.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:05 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Jezus fucking christ!!!!
![]()
Ik word hier helemaal stil van.
Ik denk dat ik ook ff een rotzooi ga maken die zij mag komen opruimen.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:53 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
jaquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:29 schreef JohnDope het volgende:
De kleine lieske blijkt toch ondanks het grote leeftijdsverschil de sterkste te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |