Van de talpa site.
Lieske legt uit waarom ze Roel net Lassie vindt, de bekende televisiehond uit vroegere tijden. "Als jij wegloopt om een shagje te roken, gaat hij ook. Soms denk ik: schat, doe nou niet zo dom. Als jij niet als Lassie gaat likken en een beetje 'hard-to-get' speelt, kom je een stuk verder." Daar geeft Dido haar gelijk in. Tegelijkertijd moet ze toegeven dat ze toch niks meer met hem wil: "Ik vind het wel leuk eigenlijk om nu zo met hem om te gaan. Hij is uiteindelijk toch niets voor mij, dus geef ik het ook geen kans meer." Lieske ziet nog een opening: "Missschien later?" Dido: "Lies, het is toch geen jongen voor mij. De types jongen die jij omschrijft, daar val ik op. Een beetje een nette jongen."
Haar jonge mede-Bewoonster weet precies wat Dido bedoelt. "Een man met een goede baan, die het allemaal op een rijtje heeft.
Die zijn eigen leven leeft en waar jij je prima naast kan handhaven." Precies. Dido: "Zo'n eentje moet ik er hebben. En jij ook." Lieske heeft wel nog wat extra eisen: "Ik moet zijn 'only' en zijn 'number one' zijn. Jij bent vergevensgezinder dan ik. Ik heb veel bevestiging nodig."
Dido weet wat ze voelt: "Ik ook! Vroeger niet, nu wel. Ze moeten echt mijn vertrouwen weer winnen hoor Lies. Ik wil dat iemand het gevoel bij me heeft dat ik de enige voor hem ben en alles voor hem beteken. Ik moet gewoon weten dat diegene er voor mij is. En dat ik zijn alles ben."
Ze maakt zich niet veel zorgen: "Ik kom mijn droomprins echt nog wel tegen. En anders kom ik naar jou in Groningen, daar lopen er vast nog wel een paar rond."
Lieske: "Een lekker studentje."