Wat bedoel je met die 'tijdseenheid'quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:26 schreef FunnyName het volgende:
[..]
Simpel gezegd:
Vermogen in W = Koppel in Nm x tijdseenheid=hoeksbelheid in rad/s
(bedankt voor de formule)
Hij heeft er een = teken tussen staan. dus ik denk dat hij bedoelt dat het hetzelfde is als de hoeksnelheid.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:55 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Wat bedoel je met die 'tijdseenheid'Vermogen = koppel x hoeksnelheid
The laws of physics!quote:
Beter laat dan nooit, maar ik vind je topics altijd wel leuk om te lezenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:28 schreef jacco het volgende:
hé ik zal nog eens een fatsoenlijk topic openen. Doe het dan in het vervolg zelf.
Thx, leuk om te horenquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:49 schreef Gisje het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit, maar ik vind je topics altijd wel leuk om te lezen![]()
veel interessanter was dat in dat artikel stond dat hij van 400 km/u binnen 10 (!!!) sec stilstaat.. vind ik vrij indrukwekkend. interieur is ook erg mooi trouwens!quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:08 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
wel aardig wat nieuws juist. Hij staat in Autovisie getest en je kan hem nu officieel bestellen bij de VW dealer. Prijs in Nederland is 1.8 miljoen euro incl btw en bpm.Goede nieuws is dat hij getest ruim 400 echte km/h rijdt.
weer een ander topic ineens trouwens
nee hoorquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat is volgens mij een gesoepte versie van een rode Bugatti.
dan regel je toch zelf een lening?quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:53 schreef DrXLTrouble het volgende:
Jammer genoeg hebben ze geen actie: Nu halen, in 2007 betalen!!
Kom je daar in je 10 jaar oude 2e handsje aanrijden.. "Hallo, ik heb interesse in een Bugatti Veyron, zou ik even een testritje kunnen maken?"quote:Op donderdag 3 november 2005 02:53 schreef StefanP het volgende:
Morgen even naar de dealer. Wel eerst een testrit, natuurlijk.
pers-kitjesquote:Op donderdag 3 november 2005 12:38 schreef Taxi het volgende:
VWVORTEX!!!![]()
Wat zijn die pics daar toch altijd van een prachtige kwaliteit!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |