Je moet ook nooooooooooooooooooooooooit van te voren betalen op internet.. Als ik iets koop van Marktplaats wil ik heb gewoon eerst in mn handen hebben en dan pas betalen, ik spreek altijd ergens af.. Nooit van te voren overmaken ofzo....quote:Op zondag 26 februari 2006 19:56 schreef Lief-visje het volgende:
Het is altijd maar de vraag bij marktplaats of je ze wel krijgt.
Ken veel verhalen waar men wel had betaald nooit iets had gekregen
Ik doe het niet mijn collega is het vaak genoeg overkomen maarja ze is ook niet echt slimquote:Op zondag 26 februari 2006 20:01 schreef Even het volgende:
[..]
Je moet ook nooooooooooooooooooooooooit van te voren betalen op internet.. Als ik iets koop van Marktplaats wil ik heb gewoon eerst in mn handen hebben en dan pas betalen, ik spreek altijd ergens af.. Nooit van te voren overmaken ofzo....
Dan is het goedquote:Op zondag 26 februari 2006 20:16 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Ik doe het niet mijn collega is het vaak genoeg overkomen maarja ze is ook niet echt slim
Echt niet doen hoor, tenzij je het geld er echt voor over hebt.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:16 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Ik doe het niet mijn collega is het vaak genoeg overkomen maarja ze is ook niet echt slim
Ja!quote:Op zondag 5 maart 2006 17:34 schreef JeroenV het volgende:
Zijn de vorige albums net zo aan te bevelen?
Natuurlijk liever niet. Maar ik heb kaarten voor Kaiser Chiefs en Foo Fighters via Marktplaats gehaald. En beide keren waren het gewone goede kaarten. De ene keer eigenlijk veel te duur, de andere net boven de verkoopsprijs.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja, internet op zich is ook niet zo'n probleem, maar marktplaats schijnt niet pluis te zijn. Ik probeer nooit in de situatie verzeild te raken waar ik afhankelijk ben van die media.
Dat is cool dat je goede ervaringen hebt. Je moet er een beetje ervaring mee krijgen misschien.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:03 schreef JeroenV het volgende:
Ik zal het dan ook zo weer doen als de mogelijkheid zich aanbiedt. Het beste is wel om ze gewoon op te halen als dat kan natuurlijk. Even over de eerdere albums van JJ... Kan je die een beetje vergelijken met deze of zit er een (groot) verschil in? Qua sound, stijl enzo..
Ja, soms is het me wel iets te luchtig, maar de meeste nummers blijven net op de grens gelukkig..quote:Op zondag 5 maart 2006 19:11 schreef JeroenV het volgende:
Stelt niet al te veel voor, gewaagd...
Ben wel met je eens dat het een kracht is dat er geen gekke fratsen in zitten.
Het word anders wel weer snel licht !quote:Op maandag 6 maart 2006 22:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Mooi gesproken, Fatality! Zonnig.. dat hebben we wel nodig in deze donkere tijden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |