Voor Jack J's concert in Paradiso was ik ook te laat, uiteindelijk in plaats van 40 euro voor twee kaartjes 200 euro voor twee kaartjes betaald. Op zich vind ik het nog wel meevallen dus die voorlopige zwarthandel prijzen!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:04 schreef Setambre het volgende:
[..]
Jesus meer vragen mag, maar niet fucking 50 euro per kaartje!
Pffff hoop geld. Paradiso is ook wat anders dan de HMH, ongezellige massa tent...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:57 schreef ZeroVince het volgende:
[..]
Voor Jack J's concert in Paradiso was ik ook te laat, uiteindelijk in plaats van 40 euro voor twee kaartjes 200 euro voor twee kaartjes betaald. Op zich vind ik het nog wel meevallen dus die voorlopige zwarthandel prijzen!![]()
In Leeuwarden was er ook bijna niemand. Ik was er eerst al om 09.00 en toen was er helemaal niemand. Een uur later ben ik weer teruggekomen en toen waren er 2 mensen voor mij en 2 mensen na mij. Blijkbaar is 'ie in Leeuwarden nog niet zo populairquote:Op zondag 23 oktober 2005 11:13 schreef joris007 het volgende:
jeeeuh, ik heb kaartjes!
![]()
het was helemaal niet druk, ik was er om 09.30 en er waren nog maar 2 mensen voor me, had het veel drukker verwacht eigenlijk...
joeheeee, joris gaat naar Jack Johnson![]()
Heyquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:56 schreef Setambre het volgende:
Hier nog een persoon, die een kaartje wil hebben
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:48 schreef Winski05 het volgende:
Wat voor DVD? Wanneer komt die uit?
quote:JACK JOHNSON & FRIENDS DVD Tuesday, October 11, 2005
From Brushfire Films - a double DVD set with two full length films Live in Japan (shot in August 2004 at the end of the On and On Tour) and A Weekend at The Greek (shot in Berkeley August 19-20 2005 during the In Between Dreams tour). Both films blend concert performances with intimate interviews and behind the scenes footage including over 30 minutes of bonus material.
Directed by Emmett and Brendan Malloy.
Available November 22.... Pre-Ordering begins soon!
Nee, nog niet. Geld is wel overgemaakt naar 'The alternative'. Zal wel goed komen toch?quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:18 schreef Proper_fucked het volgende:
heeft iemand eigenlijk al iets gehoord van kaartjes via die internet voorverkoop?
quote:Geachte ..,
Jack Johnson
Heineken music hall, Amsterdam 23/03/06
Deuren open: 18:30
Aanvang Show + support act : 20:00
Einde Show: 24:00
Hierbij ontvang u de bevestiging van uw betaling.
Tevens ontvangt u de bijlages met hierin uw E-tickets (let op twee bijlagen).
Print deze beide tickets uit en neem deze mee naar het evenement.
U kunt gebruiken maken van de E-ticket balie (hoofdingang)
Met vriendelijke groet.
Easyticket
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |