Klinkt allemaal te goedquote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:24 schreef Proper_fucked het volgende:
[...]
Heb weer filmpjes maar dat komt morgen, ga nu slapen![]()
Nee, bassist was zelfde.. zal wel voor 1 nummertje zijn geweest..quote:
Ben ze nu van m'n telefoon aan het afhalen.. kwaliteit zal niet geweldig zijn hoor, maar sfeerimpressie enzoquote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:04 schreef Even het volgende:
[..]
Heb je die filmpjes al geupload ?!![]()
Astaire![]()
"Surprise appearance" van Jack tijdens het voorprogramma van ALO bij Girl I Wanna Lay You Down.quote:
dat heb ik gemistquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:52 schreef ZeroVince het volgende:
[..]
"Surprise appearance" van Jack tijdens het voorprogramma van ALO bij Girl I Wanna Lay You Down.
Cd draai ik al een week helemaal grijs. Echt heel goed. Draai hem ongeveer meer dan die van Jack zelf.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:24 schreef Proper_fucked het volgende:
Voorprogramma, Matt Costa, was ook erg goed. Tijdens toegift kwam hij nog podium op om paar nummers samen met jack johnson te doen(cdtip van de week, Matt Costa).
Ben nu aan het uploaden.. Heb beetje selectie gemaakt, nu nog 17 filmpjes overquote:Op zondag 26 maart 2006 14:31 schreef ZeroVince het volgende:
Proper_fucked: heb je toevallig inmiddels nog wat sfeerimpressies om met ons te delen?
Zit dit nu voor het eerst te kijken, het publiek gaat echt helemaal uit z'n dak daar joh.. Je ziet dat jack johnson dat ook erg leuk vind. Leuk stukje na 'Belle' dat hij het gaat vertalen "I'll translate it.. Hey women, hey beautiful.. i don't know how to speak french"quote:Op maandag 13 maart 2006 13:11 schreef nemesis4 het volgende:
[..]
http://portal.omroep.nl/mplayer?nav=zenxsEsHEnCoVtHjImfdB
ach ieders zijn smaak..quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:20 schreef Crizzy het volgende:
Jack was helemaal top! K heb de dvd maar weer even uit de kast getrokken.
Sorry voor de wietwolken trouwens...
ja duhquote:Op zondag 26 maart 2006 18:18 schreef monnes het volgende:
Hey Proper_fucked, bedankt ! Maar int echt klonk het toch wel een stukkie beter
ik heb jou gehoordquote:Op maandag 27 maart 2006 08:58 schreef Proper_fucked het volgende:
Wha, was net in de uitzending van Giel op 3fm.. Gisterochtend zat ik te luisteren en toen vroegen ze mening van jack johnson, dus ik smsje gestuurd maar verder niets mee gedaan. Werd ik net door een vrouw gebeld "hey jij was bij jack johnson geweest he? Vind je het leuk om in de uitzending te komen zodat giel beelen er wat over kan vragen?".. nja prima
ik dus ff wachten, eerst zat ie die doos van tmf te interviewen(miljuschka?) en daarna vroeg ie naar mij, dus ff vragen beantwoord en mening gegeven enzo.. was leuk
klonk brak of nietquote:
haha, nee ik hoorde maar een klein stukje. Zat op school achter de comp en de deur van een kantoor stond open, en daar stond dus een radio aan... Had niet door dat jij het was hoor, zat ook niet zo op te letten, maar ik hoorde dus een jongen iets over Jack zeggenquote:Op maandag 27 maart 2006 09:26 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
klonk brak of nietstond op bus te wachten en ben partij brak
![]()
kan je het ergens terugluisteren?
vriend van me had stukje geknipt, wel grappig.. Dat wat hij vroeg over soppende meisjes om me heen heb ik helemaal niet gehoord, dacht gillende meisjes![]()
er zit een heel vervelend kind door Gone heen te kletsenquote:Op maandag 27 maart 2006 12:10 schreef pietpaaltjens het volgende:
Ik heb ook nog wat filmpjes gemaakt, zal ze eens proberen online te zetten...
Here we go...
Taylor
Gone
Ben ook nog bezig met 2 grotere bestanden, maar die moest ik ergens anders plaatsen...have fun!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |