abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36350429
zelfs mijn partner vond het de moeite en dat wil wat zeggen ! ha ha. Ik stop nu de DVD erin om nog eens te genieten !
pi_36352034
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 01:24 schreef Proper_fucked het volgende:
[...]
Heb weer filmpjes maar dat komt morgen, ga nu slapen
Klinkt allemaal te goed ik heb weer heel wat gemist.....

Heb je die filmpjes al geupload ?!

Heb trouwens sinds gister het album van Matt Costa non stop op staan

Astaire

[ Bericht 18% gewijzigd door Even op 25-03-2006 13:10:53 ]
......Signature-loos......
pi_36353345
Gisteravond was helemaal top! Had stiekem verwacht dat het toch wel minder zou zijn dan het concert in Paradiso, maar dat viel onwijs mee! (stonden dan ook weer helemaal vooraan, om half zes voor de deur van de HMH) Matt Costa zei me niet veel en ALO kende ik alleen van de A Weekend At The Greek DVD (dus van Walls of Jericho) maar ook met deze twee CDs naar huis gegaan!

O.d.z. pics say more than words:

PS: in het kader grappig, op A Weekend At The Greek schreeuwt iemand tijdens het begin van No Other Way (I think?) "Take off your pants" en begint Jack te lachen en heeft even een momentje nodig voordat hij verder kan. Gister op exact hetzelfde moment roept iemand weer "Take off your pants!" waarop hij spontaan weer begint te lachen en even met het nummer moet stoppen en iets zegt in de strekking van zal ik het dan maar doen, het is per slot van rekening de laatste avond van de tour. Toch wel blij dat hij hem heeft aangehouden maar wou jullie de anekdote niet onthouden..

[ Bericht 3% gewijzigd door opgezegd250420142210 op 25-03-2006 14:16:41 ]
pi_36353730

Andere bassist
......Signature-loos......
pi_36354386
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 14:24 schreef Even het volgende:
[afbeelding]

Andere bassist
Nee, bassist was zelfde.. zal wel voor 1 nummertje zijn geweest..

Maar idd, hij zei iets van "and tonight the pants WILL go off" waarop hij zijn gitaar wegdraait en aan z'n riem gaat zitten.. mooi ja
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 13:04 schreef Even het volgende:

[..]

Heb je die filmpjes al geupload ?!

Astaire
Ben ze nu van m'n telefoon aan het afhalen.. kwaliteit zal niet geweldig zijn hoor, maar sfeerimpressie enzo
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_36354420
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 14:24 schreef Even het volgende:
[afbeelding]

Andere bassist
"Surprise appearance" van Jack tijdens het voorprogramma van ALO bij Girl I Wanna Lay You Down.
pi_36354436
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 14:52 schreef ZeroVince het volgende:

[..]

"Surprise appearance" van Jack tijdens het voorprogramma van ALO bij Girl I Wanna Lay You Down.
dat heb ik gemist
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
pi_36360877
wij vonden ALO ook erg leuk, lekker om in de sfeer te komen. Matt Costa heeft er in mij een fan bij
pi_36361511
Jack was helemaal top! K heb de dvd maar weer even uit de kast getrokken.
Sorry voor de wietwolken trouwens...
Registreer bij Betandgame.com en ontvang £25 bonus
Exchange en Normale Bookie in 1, Odds op alle voetbalwedstrijden gebaseerd op 95% payback
Dit is mijn Referall Code: 14804
pi_36362012
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 01:24 schreef Proper_fucked het volgende:
Voorprogramma, Matt Costa, was ook erg goed. Tijdens toegift kwam hij nog podium op om paar nummers samen met jack johnson te doen(cdtip van de week, Matt Costa).
Cd draai ik al een week helemaal grijs. Echt heel goed. Draai hem ongeveer meer dan die van Jack zelf.
pi_36374443
Zit net weer de dvd te bekijken. Daar zie je Matt Costa en ALO ook even voorbij komen, wel tof.. Het concert van Weekend at the Greek is wel bijna hetzelfde als in de HMH, wel tof dus
pi_36377337
Proper_fucked: heb je toevallig inmiddels nog wat sfeerimpressies om met ons te delen?
pi_36377560
quote:
Op zondag 26 maart 2006 14:31 schreef ZeroVince het volgende:
Proper_fucked: heb je toevallig inmiddels nog wat sfeerimpressies om met ons te delen?
Ben nu aan het uploaden.. Heb beetje selectie gemaakt, nu nog 17 filmpjes over ga even kijken of ik ze allemaal kan uploaden(weet niet hoelang dat gaat duren).
pi_36377849
Sweeeet thanks..!
Het geluid van mijn eigen filmpjes bleek zo slecht dat je de muziek niet eens kan herkennen..
pi_36379990
Filmpjes!! Ze staan grotendeels in willekeurige volgorde..

Matt Costa - Astair
Matt Costa - oh dear
Matt Costa - Cold December
---
Opkomst + Never know
Jack Johnson - Never Know
Jack Johnson - Taylor
Jack Johnson - Sitting Waiting Wishing
Jack Johnson - Upside Down
Jack Johnson - Rodeo Clowns
Jack Johnson - If I Could
Jack Johnson - Good People
Jack Johnson - Breakdown
Jack Johnson - Bubble Toes
Jack Johnson - My Doorbell(white stripes)
Jack Johnson - Belle
Jack Johnson - Better Together
Jack Johnson - Banana Pancakes

Moet je maar eens luisteren naar Belle, daar hoor je goed dat het rumoerig is..

--
quote:
Zit dit nu voor het eerst te kijken, het publiek gaat echt helemaal uit z'n dak daar joh.. Je ziet dat jack johnson dat ook erg leuk vind. Leuk stukje na 'Belle' dat hij het gaat vertalen "I'll translate it.. Hey women, hey beautiful.. i don't know how to speak french"

[ Bericht 4% gewijzigd door Proper_fucked op 26-03-2006 16:41:34 ]
pi_36383305
Hey Proper_fucked, bedankt ! Maar int echt klonk het toch wel een stukkie beter
pi_36383330
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 19:20 schreef Crizzy het volgende:
Jack was helemaal top! K heb de dvd maar weer even uit de kast getrokken.
Sorry voor de wietwolken trouwens...
ach ieders zijn smaak..
pi_36391252
quote:
Op zondag 26 maart 2006 18:18 schreef monnes het volgende:
Hey Proper_fucked, bedankt ! Maar int echt klonk het toch wel een stukkie beter
ja duh zijn ook maar sfeerimpressies he..

Bij die uitzending van de tros zegt ie tijdens Flake "i've never seen so much cell phones", dat was vrijdag ook wel. Als je op tribune zat zag je echt heel veel telefoons/camera's.. wel grappig
pi_36396312
Wha, was net in de uitzending van Giel op 3fm .. Gisterochtend zat ik te luisteren en toen vroegen ze mening van jack johnson, dus ik smsje gestuurd maar verder niets mee gedaan. Werd ik net door een vrouw gebeld "hey jij was bij jack johnson geweest he? Vind je het leuk om in de uitzending te komen zodat giel beelen er wat over kan vragen?".. nja prima ik dus ff wachten, eerst zat ie die doos van tmf te interviewen(miljuschka?) en daarna vroeg ie naar mij, dus ff vragen beantwoord en mening gegeven enzo.. was leuk
pi_36396402
quote:
Op maandag 27 maart 2006 08:58 schreef Proper_fucked het volgende:
Wha, was net in de uitzending van Giel op 3fm .. Gisterochtend zat ik te luisteren en toen vroegen ze mening van jack johnson, dus ik smsje gestuurd maar verder niets mee gedaan. Werd ik net door een vrouw gebeld "hey jij was bij jack johnson geweest he? Vind je het leuk om in de uitzending te komen zodat giel beelen er wat over kan vragen?".. nja prima ik dus ff wachten, eerst zat ie die doos van tmf te interviewen(miljuschka?) en daarna vroeg ie naar mij, dus ff vragen beantwoord en mening gegeven enzo.. was leuk
ik heb jou gehoord
pi_36396662
quote:
Op maandag 27 maart 2006 09:07 schreef lienelien het volgende:

[..]

ik heb jou gehoord
klonk brak of niet stond op bus te wachten en ben partij brak

kan je het ergens terugluisteren?

vriend van me had stukje geknipt, wel grappig.. Dat wat hij vroeg over soppende meisjes om me heen heb ik helemaal niet gehoord, dacht gillende meisjes

[ Bericht 18% gewijzigd door Proper_fucked op 27-03-2006 10:59:55 ]
pi_36399796
quote:
Op maandag 27 maart 2006 09:26 schreef Proper_fucked het volgende:

[..]

klonk brak of niet stond op bus te wachten en ben partij brak

kan je het ergens terugluisteren?

vriend van me had stukje geknipt, wel grappig.. Dat wat hij vroeg over soppende meisjes om me heen heb ik helemaal niet gehoord, dacht gillende meisjes
haha, nee ik hoorde maar een klein stukje. Zat op school achter de comp en de deur van een kantoor stond open, en daar stond dus een radio aan... Had niet door dat jij het was hoor, zat ook niet zo op te letten, maar ik hoorde dus een jongen iets over Jack zeggen
na jouw post hier legde ik de connectie, er was gewoon een bekende fokker op 3fm!
pi_36400453
Ik heb ook nog wat filmpjes gemaakt, zal ze eens proberen online te zetten...

Here we go...

Taylor
Gone

Ben ook nog bezig met 2 grotere bestanden, maar die moest ik ergens anders plaatsen...have fun!

[ Bericht 68% gewijzigd door pietpaaltjens op 27-03-2006 12:56:55 ]
pi_36413877
pi_36414379
quote:
Op maandag 27 maart 2006 12:10 schreef pietpaaltjens het volgende:
Ik heb ook nog wat filmpjes gemaakt, zal ze eens proberen online te zetten...

Here we go...

Taylor
Gone

Ben ook nog bezig met 2 grotere bestanden, maar die moest ik ergens anders plaatsen...have fun!
er zit een heel vervelend kind door Gone heen te kletsen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')