abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35988204
quote:
Op zondag 12 maart 2006 16:20 schreef Lief-visje het volgende:

[..]

misschien staat het wel op uitzending gemist
http://portal.omroep.nl/mplayer?nav=zenxsEsHEnCoVtHjImfdB
pi_36082070
Overigens staat Matt Costa in het voorprogramma van het concert. Ik las in de Veronica gids een recensie van zijn cd, en die was zeer lovend. Heb hem eens geluisterd, en is inderdaad een goed schijfje. Misschien wat voor de rest hier...

Net Sing a longs.. even beluisterd, wel een leuk album hoor.

[ Bericht 13% gewijzigd door JeroenV op 16-03-2006 12:43:43 ]
pi_36145426
Hopelijk komt GLove ook naar Amsterdam.... mmmm
pi_36148106
Dat aapje in die clip is wel leuk natuurlijk.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_36166743
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 12:09 schreef JeroenV het volgende:
Overigens staat Matt Costa in het voorprogramma van het concert. Ik las in de Veronica gids een recensie van zijn cd, en die was zeer lovend. Heb hem eens geluisterd, en is inderdaad een goed schijfje. Misschien wat voor de rest hier...

Net Sing a longs.. even beluisterd, wel een leuk album hoor.
Matt Costa klinkt leuk idd..
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_36201433
Nog 4 dagen en ik ga niet
......Signature-loos......
pi_36201813
quote:
Op maandag 20 maart 2006 15:21 schreef Even het volgende:
Nog 4 dagen en ik ga niet
nog 4 dagen en ik ga ook niet
pi_36203086
quote:
Op maandag 20 maart 2006 15:34 schreef lienelien het volgende:

[..]

nog 4 dagen en ik ga ook niet
nog 4 dagen......
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
pi_36203184
quote:
Op maandag 20 maart 2006 16:11 schreef Proper_fucked het volgende:

[..]

nog 4 dagen......
stil eens
pi_36204123
Bah ik wil ook
"The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
pi_36204672
Aftel topic SLOTJE
Hahaha nou ik wil ook
pi_36205110
quote:
Op maandag 20 maart 2006 16:14 schreef lienelien het volgende:

[..]

stil eens

Ben btw toch nog benieuwd hoe dat nu gaat met die e-tickets. Aparte ingang enzo..
pi_36206219
quote:
Op maandag 20 maart 2006 17:25 schreef Proper_fucked het volgende:

[..]

Ben btw toch nog benieuwd hoe dat nu gaat met die e-tickets. Aparte ingang enzo..
Je komt waarschijnlijk niet eens binnen

Nee gaat denk wel goed komen
  woensdag 22 maart 2006 @ 21:23:27 #265
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_36278236
quote:
Op zondag 12 maart 2006 15:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik sliep ook nog..

Wel een halfjaarabonnement op Oor genomen met daarbij de laatste cd van Jack! (voor 34 euro volgens mij)
Ik heb er nog niets van vernomen..
  donderdag 23 maart 2006 @ 18:07:08 #266
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_36303777
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 21:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Ik heb er nog niets van vernomen..
Misschien een emailtje sturen !
Sometimes people write the things that they can't say !
Everyone has secrets !
pi_36305543
Heb kaartjes en mailtjes uitgeprint.. ben er klaar voor

Wel jammer dat t niet zo'n mooi kaartje is, staat niet leuk op prikbord
pi_36310812
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 19:13 schreef Proper_fucked het volgende:
Heb kaartjes en mailtjes uitgeprint.. ben er klaar voor

Wel jammer dat t niet zo'n mooi kaartje is, staat niet leuk op prikbord
Nou als je em toch niet mooi vind geef je em toch aan mij
pi_36319284
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 22:07 schreef Even het volgende:

[..]

Nou als je em toch niet mooi vind geef je em toch aan mij
wil m morgen best naar je doormailen hoor... no prob.
pi_36329390
Tot straks allemaal !! (behalve diegenen die zoveel pech hadden)
SWINGEN
  vrijdag 24 maart 2006 @ 15:20:48 #271
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_36330073
D'oh!
Waarom zijn die kaartjes toch zo fucked up duur 2e hands? Was vorig jaar ook in de Para...
2x dus nu gemist. Eigenlijk is de HMH natuurlijk niet echt wat maarja.
G.Love kwam ik vorig jaar ook pas een dag vantevoren achter en zelfs dat was uitverkocht in de Milkyway.
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
pi_36331826
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 14:57 schreef monnes het volgende:
Tot straks allemaal !! (behalve diegenen die zoveel pech hadden)
SWINGEN
tot zo
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 15:20 schreef DaMayan het volgende:
D'oh!
Waarom zijn die kaartjes toch zo fucked up duur 2e hands? Was vorig jaar ook in de Para...
2x dus nu gemist. Eigenlijk is de HMH natuurlijk niet echt wat maarja.
G.Love kwam ik vorig jaar ook pas een dag vantevoren achter en zelfs dat was uitverkocht in de Milkyway.
HMH is mooie tent hoor...
pi_36346241
Ben ik de eerste die thuis is?

Anyhow -> Jaaaack johnson

Vond het echt helemaal geweldig, heeft ruim 2 uur gespeeld en echt héél veel nummers. Hij sprong echt van nummer op nummer, amper stoppen. Soms alleen even om instrumenten te wisselen. Die gast op piano(accordeon, nog paar dingen) was ook leuk(staat ook op dvd).. Tijdens toegift wou Jack Johnson nog een nummer inzetten toen ie opeens zei "someone here(publiek) called for a request, sexi plexi.. I want to play it but haven't played it for like a year", opeens dik improvisatie. Mensen met instrumenten rondlopen enzo. Hij even voorzich zelf spelen, de accoorden zoekend. Maar wel leuk nummer. En vlak voor het einde ook opeens The White Stripes - Doorbell

Shit wat een avond, de afterparty met gerard ekdom was ook erg leuk. Hebben tot 00.15 daar gestaan.

Voorprogramma, Matt Costa, was ook erg goed. Tijdens toegift kwam hij nog podium op om paar nummers samen met jack johnson te doen(cdtip van de week, Matt Costa).

Enige minpuntje was het publiek, iedereen liep te lullen sommige dachten echt dat ze in een kroeg zaten(vooral bij rustige nummers erg storend). Op de tribune hebben wij en paar andere om ons heen soms mensen aan moeten tikken met de vraag of ze wat zachter wouden doen, en in de zaal hebben we vaak naar andere plek gelopen omdat we ons liepen te storen. Maar verder he-le-maal geweldig...

Heb weer filmpjes maar dat komt morgen, ga nu slapen
pi_36348579
quote:
[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/769122/6/50#36346241]Enige minpuntje was het publiek, iedereen liep te lullen sommige dachten echt dat ze in een kroeg zaten(vooral bij rustige nummers erg storend). Op de tribune hebben wij en paar andere om ons heen soms mensen aan moeten tikken met de vraag of ze wat zachter wouden doen, en in de zaal hebben we vaak naar andere plek gelopen omdat we ons liepen te storen. Maar verder he-le-maal geweldig...
Dan had je toch echt het verkeerde stuk op de tribune, ik zat samen met buren elk nummer mee te zingen en te jammen... Ik heb ook echt genoten, ondanks de enorme wietwolken
Zach Gill was inderdaad top op de piano en wat al niet meer, Matt was ook geweldig en ALO vond ik ook te gek. Kortom goed besteed geld.
pi_36349202
ALO heb ik alleen het laatste nummer gezien, maar dat klonk ook goed idd.

En we hebben ook zeker mee zitten zingen, maar dat is (in principe) niet storend ofzo. Ook niet als buren dat doen ofzo, maar als bijv. 2 vrouwen tegen elkaar aan het praten zijn waarbij ze over de muziek heen proberen te komen en zwaar overdreven zitten te lachen is dat echt irritant. Maar paar keer wat van gezegd, en paar keer verplaatst dus genoeg van jack kunnen genieten..

Wist vooraf eigenlijk niet wat ik moest verwachten. Het is toch aparte muziek. Als je bijv. naar Franz Ferdinand gaat weet je dat je gaat springen en feesten, hier toch niet echt. Maar het was uiteindelijk zwaar boven verwachting
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')