Volgende week dinsdag als het goed is..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:16 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Het word anders wel weer snel licht !
Bij mij staat gewoon Situations, maar ik heb 'm in de VS gekocht, dus weet niet of alle Nederlandse exemplaren dat foutje hebben.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:43 schreef lienelien het volgende:
Er staat een foutje op het hoesje van In Between Dreams![]()
In plaats van Situations staat er Situatons.. misschien oud nieuws, maar het viel me net ineens op![]()
in het boekje staat het wél goed...
mja, blijkt.. die van mij iig welquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:17 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Bij mij staat gewoon Situations, maar ik heb 'm in de VS gekocht, dus weet niet of alle Nederlandse exemplaren dat foutje hebben.
Ben het nu aan het kijken echt superquote:
quote:Op zondag 12 maart 2006 12:39 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Ben het nu aan het kijken echt super![]()
Concert van Jack Johnson was op tv men.. bij de TROS nog wel, DE GROOTSTE FAMILIE VAN NEDERLAND.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:44 schreef Fatality het volgende:
[..]
wat was er op dan?
Ik lag nog in bed ... onzedelijke tijden
quote:Op zondag 12 maart 2006 14:47 schreef mordradead het volgende:
[..]
Concert van Jack Johnson was op tv men.. bij de TROS nog wel, DE GROOTSTE FAMILIE VAN NEDERLAND.
misschien staat het wel op uitzending gemistquote:Op zondag 12 maart 2006 15:07 schreef lienelien het volgende:
vast ergens downloadbaar binnen afzienbare tijd.
puh
Linkje?quote:Op zondag 12 maart 2006 16:20 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
misschien staat het wel op uitzending gemist
rotblad, ze stellen je voor een veel te lastige keuze..quote:Op zondag 12 maart 2006 15:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik sliep ook nog..
Wel een halfjaarabonnement op Oor genomen met daarbij de laatste cd van Jack! (voor 34 euro volgens mij)Oor heeft deze maand een mooie cover trouwens.
[afbeelding]
JA!quote:
Inderdaad, ienieminiklein ergens in een hoekje...quote:Op maandag 13 maart 2006 06:54 schreef dborhem het volgende:
[..]
JA!
Lekker aangegeven in mijn Veronica weer!![]()
Kheb het ook gemist,weet iemand welk concert het was (misschien te koop?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |