Zal wel meevallen hoor. Gewoon veel met playlists werken en dan gaat het prima.quote:Op maandag 28 november 2005 11:04 schreef Geqxon het volgende:
Verder zat ik zelf ook met een vraagje: Hoe werkt het clickwheel als je meer dan 2000 artiesten in je librarie hebt staan? Werkt het dan nog wel een beetje lekker? Of krijg ik dan binnen 1 dag een iPod duim?
Maar daar past mijn 16gig grote collectie weer niet opquote:Op maandag 28 november 2005 12:26 schreef Rock-shocker het volgende:
Heheheh koop dan een Nano ofzo.
Dit drijft mij al aardig tot wanhoopquote:Op maandag 28 november 2005 13:10 schreef Geqxon het volgende:
Via iTunes heb ik bijna alles perfect (op wat dingen als "Marvin Gaye & Tammi Terrell, Marvin Gaye and Tammy Terrell" na dan).
Ik geef je er 150 euro en een meet&greet voorquote:Op maandag 28 november 2005 16:45 schreef MMaRsu het volgende:
Wat kan ik vangen voor een bijna jaar oude iPod 20 gb ( 4th gen ), met nog 30 dagen garantie incl doos en alles? Zitten wel wat krasjes op enzo, maar op Tweakers zijn er wel threads hoe je die gemakkelijk weg kan krijgen toch?
spaar jij zequote:Op maandag 28 november 2005 17:10 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik geef je er 150 euro en een meet&greet voor
Ik had 3000+ nummer, HAD jaquote:Op maandag 28 november 2005 11:04 schreef Geqxon het volgende:
Verder zat ik zelf ook met een vraagje: Hoe werkt het clickwheel als je meer dan 2000 artiesten in je librarie hebt staan? Werkt het dan nog wel een beetje lekker? Of krijg ik dan binnen 1 dag een iPod duim?
Haha ik heb hier een zgan iPod mini silver (4gb) liggen die je voor die prijs mag hebbenquote:Op maandag 28 november 2005 17:10 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik geef je er 150 euro en een meet&greet voor
Serial Nr staat ook op de rug van je iPod, check dat eens. En het is alleen zo lang geldig als dat je garantie hebt. Daarna kan je niet meer gratis nieuwe bestellen.quote:Op maandag 28 november 2005 17:33 schreef Neak het volgende:
Dang, mijn oordopjes zijn kapot, wil ik nieuwe bestellen, meldt Apple doodleuk dat mijn serial niet goed is. Ik heb het gechecked bij "About", en het is hetzelfde nummer als wat ik invoer. Hoe kan dit?
Waar op de site kan je dan een nieuwe bestellen? Ik heb gezocht maar niet gevonden.quote:Op maandag 28 november 2005 18:28 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Serial Nr staat ook op de rug van je iPod, check dat eens. En het is alleen zo lang geldig als dat je garantie hebt. Daarna kan je niet meer gratis nieuwe bestellen.
Een Mod die een mod breaktquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:04 schreef MMaRsu het volgende:
[TK] iPod 20gb incl garantie!!
* Modbreak door Geqxon * : Spam! Spam!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |