Wat voor mini? ik heb dezelfde maar dan geen linuxquote:Op zaterdag 3 december 2005 12:17 schreef TeleluvR het volgende:
Hoeveel garantie zit er nog op? Te ruil tegen een mini?
Ik heb al een iPod mini. De garantie betreft nog 30 dagenquote:Op zaterdag 3 december 2005 12:17 schreef TeleluvR het volgende:
Hoeveel garantie zit er nog op? Te ruil tegen een mini 4gb maandje oud?
quote:Op maandag 5 december 2005 14:47 schreef CecilBDemented het volgende:
ik geef je 15 euro omdat je een cultuur barbaar bent
en via deze wijze kun je dat dan goed maken
Ja hoor, is gewoon een programma die je er ook weer vanaf kan halenquote:Op maandag 5 december 2005 16:29 schreef iDex het volgende:
zit er dan ook gewoon garantie op met dat linux?
ah oke, bedankt voor de informatie, succes met je verkoopquote:Op maandag 5 december 2005 16:38 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja hoor, is gewoon een programma die je er ook weer vanaf kan halen.
Goed plan! Als ik zelf een auto had, zou ik deze daar ook continue voor gebruikenquote:Op maandag 5 december 2005 21:32 schreef Faxie het volgende:
Morgen ben ik toevallig in de stad, dan kan ik even kijken hoe zo'n ding er nou in real life uit ziet, en als ik thuis ben zal ik wel even bieden danWil er een voor in m'n auto met een adapter voor de radio...
Redelijk wat mp'3 tjes hier en het kost me nu nogal veel CD's enzo... Ipod lijkt me ideale vervanger![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. of het adres uit mijn profiel.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |