lees de OP eens effequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:07 schreef Vhiper het volgende:
Weer een topicje blind staren op de hoogte van belastingen, zonder te kijken wat je er voor terug krijgt?![]()
Misschien moet je je eens verdiepen in wat de gevolgen zouden zijn als je al die uitgaven zomaar afschaft.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:08 schreef McCarthy het volgende:
[..]
lees de OP eens effe
verder wel eens van de term gedwongen winkelnering gehoord.
1. Ik heb niet gezegd dat we alle uitgaven moeten schrappen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:13 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Misschien moet je je eens verdiepen in wat de gevolgen zouden zijn als je al die uitgaven zomaar afschaft.
Reageer jij nou maar eens op mijn ondertitel, voordat je het weer eens over migratie gaat hebben, meneer de liberaalquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:13 schreef McCarthy het volgende:
Vhiper, volgens jou dogma is het in Tsjechie en hongarije geweldig toeven. Al emigratie plannen ?
Wanneer ga jij weg dan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:13 schreef McCarthy het volgende:
Vhiper, volgens jou dogma is het in Tsjechie en hongarije geweldig toeven. Al emigratie plannen ?
Vergelijk ook eens wat Canada en de US met hun centen doen t.o.v. Nederland. De link efficienty - hoogte van belastingen gaat dus niet zo simpel op als jij met de OP probeert voor te doen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:08 schreef McCarthy het volgende:
[..]
lees de OP eens effe
verder wel eens van de term gedwongen winkelnering gehoord.
ja duh, ze geven minder uit. Daar laten ze werkende mensen tenminste wel in hun waarde. Hier moet je opdraaien voor allerlei onzin die zogenaamd bijdraagt aan de leefbaarheid in dit landquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:18 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Vergelijk ook eens wat Canada en de US met hun centen doen t.o.v. Nederland. De link efficienty - hoogte van belastingen gaat dus niet zo simpel op als jij met de OP probeert voor te doen.
Die ondertitel is zo mogelijk nog korter door de bocht dan de OP van dit topic.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:16 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Reageer jij nou maar eens op mijn ondertitel, voordat je het weer eens over migratie gaat hebben, meneer de liberaal![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:15 schreef McCarthy het volgende:
2. een koopkracht stijging voor de mensen natuurlijk![]()
precies: onder andere.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:16 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Wanneer ga jij weg dan?![]()
Gelukkig kijk je ook niet verder dan je arrogante politieke neus lang is: Het sociale stelsel ( waar veel aan gesleuteld word) word o.a. hier van betaald. Eens kijken of de landen met een percentage beneden de 42% dat ook hebben. Hmmm niet... goh...![]()
Open er een topic over en ik wil er graag met je over in discussie gaan. Laten we het hier verder over de OP hebbenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:21 schreef Sickie het volgende:
[..]
Die ondertitel is zo mogelijk nog korter door de bocht dan de OP van dit topic.
Ze geven het mindere geld ook nog eens uit aan zaken als zware subsidies voor indianen (Canada) en oorlogsvoering (USA). Dan durf ik wel te stellen dat onze belabberde overheid nog beter met de centjes omgaat.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:20 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ja duh, ze geven minder uit. Daar laten ze werkende mensen tenminste wel in hun waarde. Hier moet je opdraaien voor allerlei onzin die zogenaamd bijdraagt aan de leefbaarheid in dit land
Laat me niet lachen.
En hoe zijn die overheidsuitgaven in Australie onderverdeeld? Wat voor effecten heeft dit op de lange termijn. Welke overheidsuitgaven hebben zij niet die wij wel hebben. Wat hebben zij dan geprivatiseerd en wij niet? En wat is daarvan het resultaat? en zo kan je nog een uurtje doorgaan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:25 schreef McCarthy het volgende:
jullie kunnen miepen wat jullie willen jongens. Australie kan het land leefbaar houden met 36%. Polen heeft 49% nodig (en is het dan leefnaarder dan australie?). Tsjechie en Frankrijk doen het met 55%.
Wie heeft hier nou gelijk?
Monaco houdt het land leefbaar met 0%, dus daarmee is volgens jouw redenatie elke vorm van belastingheffing eigelijk overbodig.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:25 schreef McCarthy het volgende:
jullie kunnen miepen wat jullie willen jongens. Australie kan het land leefbaar houden met 36%. Polen heeft 49% nodig (en is het dan leefnaarder dan australie?). Tsjechie en Frankrijk doen het met 55%.
Wie heeft hier nou gelijk?
daarom zie ik 30% tot de mogleijkheden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:26 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Ze geven het mindere geld ook nog eens uit aan zaken als zware subsidies voor indianen (Canada) en oorlogsvoering (USA). Dan durf ik wel te stellen dat onze belabberde overheid nog beter met de centjes omgaat.
australie en swiss zakken in de stront weg jaquote:Maar dat jij liever dit land in de stront ziet wegzakken, dan dat je ook maar een cent te veel aan de leefbaarheid in dit land uitgeeft, is inmiddels wel duidelijk. Vrijheid blijheid, zolang het maar voor jezelf is, bah.
Precies, Monaco heeft namelijk exact dezelfde demografische opbouw als Nederland.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:28 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Monaco houdt het land leefbaar met 0%, dus daarmee is volgens jouw redenatie elke vorm van belastingheffing eigelijk overbodig.
m.a.w. Jij hebt hier in ieder geval dus niet gelijk.
staat monaco ook in de lijstquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:28 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Monaco houdt het land leefbaar met 0%, dus daarmee is volgens jouw redenatie elke vorm van belastingheffing eigelijk overbodig.
m.a.w. Jij hebt hier in ieder geval dus niet gelijk.
resultaat:quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:28 schreef Posdnous het volgende:
[..]
En hoe zijn die overheidsuitgaven in Australie onderverdeeld? Wat voor effecten heeft dit op de lange termijn. Welke overheidsuitgaven hebben zij niet die wij wel hebben. Wat hebben zij dan geprivatiseerd en wij niet? En wat is daarvan het resultaat? en zo kan je nog een uurtje doorgaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |