Nee hoor.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:28 schreef arucard het volgende:
Het eerste album is ook zonder Nick.
http://www.thefade.net/discography/queensofthestoneage.phpquote:A very important thing to say is that Nick Oliveri joined the band after the recording was done, that's why a picture of him with Josh and Alfredo can be seen in the back of the CD version. We can also notice a tape being played a lot of times in the end of I Was a Teenage Hand of Model, where we can hear Nick's voice.
Ik wist het, het leek al zo op de Foo Fighters, ik kon alleen niet op het nummer komen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:06 schreef Maaark het volgende:
http://media.putfile.com/Sick-Sick-Sick-All-My-Life
Onzin.quote:
Ahh kom op, dat einde is geilquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:16 schreef Orbeatle het volgende:
Eerste nummer doet me al meteen helemaal niks, maar dat kan over een week of wat ineens helemaal omslaan.
Vind het juist wel tofquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:14 schreef Mryc het volgende:
Haha foutje zeker dat Make It Witchu na een minuut ineens veel langzamer gaat afspelen
Die arabische breaks schijnen dus eventueel gejat te zijn he.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:44 schreef Xhorder het volgende:
Ik vind het een moeilijk album om te beoordelen. Er zitten een aantal briljante stukken in, maar niet alle songs spreken me in één keer aan. Of dit zo'n album is die je tig keer moet luisteren en dat ie uiteindelijk briljant blijkt te zijn, dat hoop ik dan maar.Maar dat had ik ook met SftD, dus wie weet wat Era Vulgaris uiteindelijk kan bereiken.
Het is in ieder geval een stuk experimenteler (voor Qotsa begrippen) dan voorgaande albums. Aan de ene kant erg tof dat Josh niet continu hetzelfde wilt blijven doen, aan de andere kant, soms gaat de experimenteerdrift misschien iets te ver (arabische breaks in Run Pig Run, hoewel ik daar nu wel aan begin te wennen)
Ik ben er nog niet over uit of ik Era vulgaris gewoon goed vind of misschien wel 'heel erg goed'. Ik ga nog effe luisteren!
Nou je het zegt... Het is inderdaad hetzelfde. Maakt op zich niet uit. En ik kan het mis hebben maar volgens mij is die oude gypsy muziek niet echt iets waar copyright op zit ofzo... (en ze spelen het zelf volgens mij) Toch apart om zoiets te horen in een QOTSA song.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:57 schreef Maaark het volgende:
Die arabische breaks schijnen dus eventueel gejat te zijn he.
http://forum.rekordsrekords.com/forum/index.php?showtopic=42607
Hopelijk wel iets in de liner notes...
Verder ben ik het wel met je eens ja.
Oh en Piliniak... Hoezo mis je twee radiovriendelijke nummertjes? Make It Wit Chu en 3's & 7's.![]()
ooh kopen doe ik toch wel. Dan moeten ze wel met een draak van een album komen wil ik 'm niet kopen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:06 schreef Maaark het volgende:
Zooo... toch maar even gepre-ordered.
Mag wel he, nadat ik dat ding "gelekt" heb
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:27 schreef Kolkus het volgende:
Voor mij blijft Rated R ook het ultieme QOTSA-album.
quote:Op maandag 28 mei 2007 12:43 schreef Longmen het volgende:
Al gezegd hier dat 3s & 7s de intro van Smelles like teen spirit heeft?
Ja je begrijpt wel wat ik bedoel...quote:
Ik begrijp dat je bedoelt dat de intro hetzelfde is dan dat van smells like teen spirit, maar dat is dus niet zo.quote:
Niet precies, maar de eerste seconden lijken er wel op. Niets ten nadele van het nummer overigens.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:13 schreef arucard het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je bedoelt dat de intro hetzelfde is dan dat van smells like teen spirit, maar dat is dus niet zo.
quote:Op zondag 27 mei 2007 20:22 schreef Maaark het volgende:
En van Rated R is natuurlijk Better Living Through Chemistry het beste nummer.
Ja, maar dat is alleen bij de versie met DVD erbij.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:25 schreef arucard het volgende:
Heeft hier iemand al wel eens "The real song for the deaf" gehoord ?
Je moet op die cd bij het eerste nummer terug spoelen, dan gaat hij zeg maar in de min.
Dan krijg je een nummer die doven ook kunnnen horen dacht ik.
Ja dies gaaf om mee te gitaren he ^^quote:Op maandag 28 mei 2007 13:23 schreef Orbeatle het volgende:
[..]![]()
.
Ik heb net Demos for the Deaf gedownload. Staat een drums only versie van Song for the Dead op![]()
.
Oh, ik heb ook een versie zonder DVD, en ik heb niet die hidden trackquote:Op maandag 28 mei 2007 14:09 schreef arucard het volgende:
Bij mij zit er geen dvd bij, en ik kan het wel gewoon goed horen. Het zijn wel erg lage tonen.
Je hoort op een gegeven moment Josh heel zacht op de achtergrond zingenquote:Op maandag 28 mei 2007 13:23 schreef Orbeatle het volgende:
[..]![]()
.
Ik heb net Demos for the Deaf gedownload. Staat een drums only versie van Song for the Dead op![]()
.
Gitaar hoor je ook wel 'n beetjequote:Op maandag 28 mei 2007 18:02 schreef Mryc het volgende:
[..]
Je hoort op een gegeven moment Josh heel zacht op de achtergrond zingen
En geldquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:25 schreef Reena het volgende:
yay![]()
nou moet ik nog iemand vinden die kaarten kan halen![]()
Ja godverdomme wat is dat voor lamme actie danquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:52 schreef Dudette1985 het volgende:
IK HEB TICKETS!!!
op myspace stond gisteravond een berichtje van qotsa dat de voor-voorverkoop vandaag om 10 uur begint...
http://www.ticketmaster.nl/cgi/request.cgi?EVNT=QUE0307
liegende emo!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:52 schreef Dudette1985 het volgende:
IK HEB TICKETS!!!
op myspace stond gisteravond een berichtje van qotsa dat de voor-voorverkoop vandaag om 10 uur begint...
http://www.ticketmaster.nl/cgi/request.cgi?EVNT=QUE0307
Het is blijkbaar enkel via internet. In de stad was het niet mogelijk, op internet wel. Dus ik heb ze maar via internet besteld.quote:
En nu zijn ze opquote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:11 schreef ErikT het volgende:
[..]
Het is blijkbaar enkel via internet. In de stad was het niet mogelijk, op internet wel. Dus ik heb ze maar via internet besteld.
Ik vind het inderdaad ook nergens op slaanquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja godverdomme wat is dat voor lamme actie dan. Nu heb ik geen kaartjes
. Klotezooi
.
Joh! Stelletje idioten zijn het.. wij zijn zielig nuquote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:27 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad ook nergens op slaan. Zo komen alleen myspace nerds aan kaartjes ...
.
Wat klopt nietquote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:42 schreef Sjoeckx het volgende:
Klopt niet!!
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En nu zijn ze op.. hopelijk was dit nog niet alles van de kaarten!
haha het was voor een ander kaartje maar het gwk station op utrecht cs heeft al 3 dagen een computerstoring, vandaag eindelijk een kaartje geregeld voor mike patton en fenneszquote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:09 schreef Pink_Floyd het volgende:
dit kan toch haast niet zou je zeggen...dat ticketmaster wordt steeds onbetrouwbaarder. Ik had dit keer geluk, maar tis ook al een paar mislukt de laatste maanden. Volgende keer als ik echt ergens heen wil ga ik toch maar naar het postkantoor ofzo...
Het stond ook op het qotsa.com forum en ook op de site. Ik kwam er ook per toeval achter via die myspace bulletin anders had ik nu waarschijnlijk ook geen kaarten gehad aangezien het binnen no time was uitverkocht.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:00 schreef Reena het volgende:
nee dit was waarschijnlijk een pre-sale (dan verkopen ze een percentage van de kaarten....meestal gaat het om 5 of 10% van het totale aanbod, ligt er een beetje aan hoe de band dat geregeld heeft met ticketmaster). Jammer dat ze het alleen via MySpace hebben aangekondigd en niet via hun nieuwsbrief, zoals ze alle andere pre-sales hadden aangekondigd. Wat ik vreemd vind, is dat je Qotsa niet op ticketmaster kunt vinden als je er naar zoekt...
Ik kwam er via het RekordsRekords-forum achter.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:06 schreef Dudette1985 het volgende:
[..]
Het stond ook op het qotsa.com forum en ook op de site. Ik kwam er ook per toeval achter via die myspace bulletin anders had ik nu waarschijnlijk ook geen kaarten gehad aangezien het binnen no time was uitverkocht.
Queens of the Stone Age voluit...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:00 schreef Reena het volgende:
Wat ik vreemd vind, is dat je Qotsa niet op ticketmaster kunt vinden als je er naar zoekt...
Dank daarvoorquote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:28 schreef _Boozeroony het volgende:
Ach, ze is er zelf niet slechter van geworden, want het 2e kaartje is voor haar.:)
Wat is je mening over Lullabies to Paralyze dan?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:19 schreef Twarres het volgende:
Era Vulgaris is weer een goede cd geworden.
Persoonlijke favorietjes :
I'm Designer
Suture up your Future
Into the Hollow
Running Joke
Turning up the Screw
Vooral I'm Designer vind ik heel erg gaaf gedaan. Ik moet wel zeggen dat ik de opnames qua sound niet echt mooi vind, vond het bij de eerste 3 cd's toch een stuk beter. Maar ach ik hou gewoon vast aan de 3 cd's theorieën..
Tja, geinig. Meer ook niet. Ik miste een beetje de Qotsa feel. En die heb ik met EV weer hervonden.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:34 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Wat is je mening over Lullabies to Paralyze dan?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |