Ja, die ja, met die volle tietenquote:Op maandag 28 november 2005 22:30 schreef Little_Acorn het volgende:
natasha schneider ofzo? zij is de toetseniste van Qotsa
Okay!quote:Op maandag 28 november 2005 22:37 schreef Little_Acorn het volgende:
Volgens mij is zij dat niet in die clip, ik ga ff kijken of ik dat ergens kan vinden
Je bedoeld Brody Dalle van The Distillers, maar denk niet dat zij het is.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:50 schreef Maaark het volgende:
Hmm... ik dacht dat het het vriendinnetje van Josh was, die van die andere band...
*naam kwijt*
anyway,
kheb net het volledige lowlandsoptreden van QOTSA van internet gehaald (thanks voor de gene die die ene site hier neer zette)
nu weet ik weer hoe vet het was....echt genoten toen
Erm 9&10 is al een tijdje uit sept 2003 ... voor zover ik het weet is er nog geen 11&12 (wie weet ligt hij nog wel ergens in een winkel)quote:Op woensdag 30 november 2005 16:07 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Dankjewel voor de link Bosbeetle.
Is een stuk duidelijker dan de uitleg die ik een tijdje geleden heb gehad.
Ligt de nieuwe cd al in de winkels?
Desert Sessions 1 t/m 6 wilde ik wel kopen, maar voor kerst.
quote:My personal favorite is “You Think I Ain’t Worth a Dollar, But I Feel A Millionaire” as sung by Mario “Boomer” Lalli (and drummed by Kyuss co-founder Brant Bjork!) on Desert Sessions Vol. 5 & 6, released in 1999. The song was subsequently recorded as by QOTSA with Oliveri on vocals for 2002’s Songs For the Deaf. Other Desert Sessions songs that have been re-recorded by QOTSA include ‘Avon’ and ‘Monster in the Parasol’ (both Vol. 3/4) and ‘Hanging Tree’ (Vol. 7/8).
[b]bron : www.desertsessions.com
Ik heb de cd a drug problem that never excisted van mondo generator .. dat is wel een heel afwisselende plaat . Als je van de wat rauwere kant (die op ltp niet meer aanwezig is) van QOTSA houd is het zeker een aanraderquote:Op donderdag 1 december 2005 11:33 schreef Doc het volgende:
Volgens mij het het nummer "Polly wants a crackrock" en is een echt Nick Olivieri nummer. Als je daar van houdt neeml ik aan dat je dingen van z'n band Mondo Generator ook wel hebt. De Nick Olivieri solo/Mondo Generator split CD is trouwens ook erg leuk, met daar op een sublieme versie van "Autopilot".
M'n favoriet DS plaat is 5/6 en ook 1/2 is zeker de moeite waard.
Van DS 6 hebben QOTSA live ook wel eens Rikshaw gespeeld, maar of dat ooit verder is gekomen dan het oefenhok weet ik niet (opnamen daarvan gekregen via een ex-lid van QOTSA).
Je hebt gelijk, mijn download geeft het verkeerd aan. Hij zingt ook inderdaad crackrock.quote:Op donderdag 1 december 2005 11:33 schreef Doc het volgende:
Volgens mij het het nummer "Polly wants a crackrock"en is een echt Nick Olivieri nummer. Als je daar van houdt neem ik aan dat je dingen van z'n band Mondo Generator ook wel hebt. De Nick Olivieri solo/Mondo Generator split CD is trouwens ook erg leuk, met daar op een sublieme versie van "Autopilot".
En als je A#1 een goed nummer vind moet je zeker Jalamanta van Brant Bjork hebben! Het nummer Low Desert Punk heeft veel van A#1 weg. Jalamanta is ook vlak voor (of juist vlak na...) die DS in dezelfde studio opgenomen. A#1 was ook (mede) door Brant geschreven en gespeeld. Overigens zijn ook de andere CDs/LPs van Brant zeer goed.
M'n favoriet DS plaat is 5/6 en ook 1/2 is zeker de moeite waard.
Van DS 6 hebben QOTSA live ook wel eens Rikshaw gespeeld, maar of dat ooit verder is gekomen dan het oefenhok weet ik niet (opnamen daarvan gekregen via een ex-lid van QOTSA).
Ben ik ook benieuwd naar.quote:Op maandag 7 november 2005 21:33 schreef Boswachter het volgende:
Het viel me vandaag pas op dat er in het nummer 'God is in the radio' backwards opnamen zitten (of hoe dat ook heet), ben nu wel benieuwd naar wat er gezegd wordt. Weet iemand het of weet iemand misschien een programma waarmee ik het nummers achterstevoren kan draaien?
Dat nummer is zo verschrikkelijk goed, ik speel altijd gitaarsolo's erover heen, heerlijk !!quote:
Dit heb ik er toen uit kunnen halen:quote:
Ik kreeg de bas niet genoeg weggefilterd om er meer van te maken..quote:Ik ga nu even kijken naar die backwards message
Edit: Best sick, andersom klinkt het bijna hetzelfde.
Hij zegt iets als:
There's someone behind you watching
Look over your left shoulder
I'm <?> lyrics <?>
You're inside my hands
<?>
Dan komt de bass weer en kan ik er niks meer van verstaan Creepy. Morgen even de rest doen ga nu slapen..
Romantisch samen Qotsa kijkenquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:36 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik heb de DVD voor mijn vriendje voor kerst gekocht!
Wat heeft hij toch een geluk met mij als vriendinnetje![]()
Kind offquote:
quote:Op woensdag 30 november 2005 18:45 schreef icebliss het volgende:
Er zitten goede nummers bij, maar ook onzinnummers. Zoals het nummer 'Winners':
Het oplezen van alle oude klasgenoten van Homme en Olivieri.
quote:Op donderdag 29 december 2005 11:37 schreef Little_Acorn het volgende:
Ik vond het geluid ook maar matig, dat stoort best wel.
Wat btw ook lache is, is 'Josh's session' op de dvd die bij Lullabies to paralyze zit. Kent iemand die toevallig? Errug leuk!quote:Got knives,
Have you seen 'em?
In your back's where we keep 'em
And your never gonna reach 'em
Now that sounds fair
Leuk voor hemquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:46 schreef Little_Acorn het volgende:
Josh heeft een dochter gekregen en ze heet Camille las ik net op Kerrang.com
Ik luister nu zelf naar alle sideprojects van Josh Homme (kyuss, the desert sessions etc) sinds ik hem op Lowlands heb bewonderd en ik "I Wanna Make It Wit Chu" nog nooit had gehoord!quote:Op woensdag 30 november 2005 16:07 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Dankjewel voor de link Bosbeetle.
Is een stuk duidelijker dan de uitleg die ik een tijdje geleden heb gehad.
Ligt de nieuwe cd al in de winkels?
Desert Sessions 1 t/m 6 wilde ik wel kopen, maar voor kerst.
AU, Kyuss is zeker geen side project. Daar is het allemaal mee begonnen, samen met Brant Bjork (zondag in de melkweg), John Garcia (Nu Hermano), Nick Oliveri (Check Mondo generator). Ook al geproduceerd door Chris Goss (Masters of reality).quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:23 schreef _alejandro het volgende:
[..]
Ik luister nu zelf naar alle sideprojects van Josh Homme (kyuss, the desert sessions etc)
quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:23 schreef _alejandro het volgende:
[..]
Ik luister nu zelf naar alle sideprojects van Josh Homme (kyuss, the desert sessions etc) sinds ik hem op Lowlands heb bewonderd en ik "I Wanna Make It Wit Chu" nog nooit had gehoord!
Toen vroeg ik dus aan een vriend van me wat dat inhield, en een uitleg die ik niet snel zal vergeten over the desert sessions:
The Desert Sessions is het resultaat van Joshua Homme die met een paar vrienden, steeds andere, een bepaalde tijd een studio in de woestijn (in Nevada) ingaat met een koffer vol met drugs en die blijven dan jammen, flows creëren en oude nummers combineren totdat ze het goed vinden :p
en over alltime favorites van qotsa... dat zijn er teveel om op te noemen!
Ik denk dan aan nummers als go with the flow, little sister en regular john waren live echt top!, auto pilot... etc etc etc
Nee ik heb wel een cd genaamd 'Monsters of the parasol' en daar staat het meeste van die Complications EP ook wel op.quote:Op zondag 23 april 2006 21:29 schreef OFfSprngr het volgende:
Ken't iemand hier de Stone Age Complications EP?
Het mooiste wat ik aan QOTSA vindt is dat Songs of the Deaf een album is waar ik nooit genoeg van krijg... en dat heb ik alleen nog met Lateralus van TOOL, voor de rest doet de meeste muziek me niet zoveel meer na een tijdje.quote:Op zondag 23 april 2006 21:21 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Zo'n beschrijving kreeg ik laatst ook.
Ik heb al een tijdje geen QOTSA meer geluisterd, toch maar es doen dan.
Is dat die met "IntoThe Void" erop die heb ik welquote:Op zondag 23 april 2006 21:29 schreef OFfSprngr het volgende:
Cockpushups?quote:Op maandag 24 april 2006 17:56 schreef _alejandro het volgende:
[..]
Het mooiste wat ik aan QOTSA vindt is dat Songs of the Deaf een album is waar ik nooit genoeg van krijg... en dat heb ik alleen nog met Lateralus van TOOL, voor de rest doet de meeste muziek me niet zoveel meer na een tijdje.
Ja af en toe Tenacious D uit de kast halen is altijd een goed id![]()
Die ken ik niet, maar de EP met The Bronze en Born To Hola.quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:26 schreef maanman het volgende:
[..]
Is dat die met "IntoThe Void" erop die heb ik wel
Bijvoorbeeldquote:
Vandaag gekocht.quote:Op zondag 23 april 2006 21:29 schreef OFfSprngr het volgende:
Haha.quote:Op woensdag 26 april 2006 01:27 schreef _alejandro het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld![]()
Leuke web-log heb je trouwens!
Ik denk ook dat dat het is want Amerikanen kennen onze ei uitspraak helemaal niet.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:34 schreef Maaark het volgende:
Ik dacht kaj-us/kai-us
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:36 schreef arucard het volgende:
Ja zo bedoelde ik het ook.
Waar wikipedia al niet goed voor is! Daar staat 'pronounced ['kai.əs]'quote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:13 schreef Flibble het volgende:
Ff een gerelateerde vraag: wie weet hoe 'Kyuss' nou eigenlijk uitgesproken moet worden?![]()
Nou, zoals ik 't zegquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:56 schreef Maaark het volgende:
wat?
Nouja misschien moet ik hem vaker luisteren ofzo.
Kaj-us, zoquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:13 schreef Flibble het volgende:
[..]
Waar wikipedia al niet goed voor is! Daar staat 'pronounced ['kai.əs]'
Ik neem aan dat die op de koppe e een stomme e voor moet stellen?
Al een hele tijd hoorquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:18 schreef Mryc het volgende:
Sick Sick Sick en Era Vulgaris zijn nu in goede kwaliteit te beluisteren
Helemaal mee eensquote:Op zondag 25 juni 2006 11:16 schreef Flibble het volgende:
Van Lullabies is het Someone's in the wolf![]()
Die is echt meesterlijk briljant!
Om te beginnen Songs for the Deaf denk ik.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:57 schreef Bernard0s het volgende:
Vraagje:
Welk album kan ik het beste kopen van QOTSA?
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:41 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Helemaal mee eensEn dan daarna The Blood is Love
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:14 schreef Maaark het volgende:
[..]
Om te beginnen Songs for the Deaf denk ik.
Dan Rated R of de self-titled.
Dan Lullabies.
Maar het is wel gewoon personal preference.
Danke. Ik zoek vooral naar albums waar die zanger van de Foo Fighters nog bij QOTSA zit als drummer, toen waren ze nog het beste.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:14 schreef Maaark het volgende:
[..]
Om te beginnen Songs for the Deaf denk ik.
Dan Rated R of de self-titled.
Dan Lullabies.
Maar het is wel gewoon personal preference.
Hij heeft alleen op SftD meegedrumdquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:22 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Danke. Ik zoek vooral naar albums waar die zanger van de Foo Fighters nog bij QOTSA zit als drummer, toen waren ze nog het beste.
Dude, dat wist ik al. Fotoboek enzo ^^.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:04 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
PS:
Your musical compatibility rating with maaark is:
Super.
Nee, dat waren ze met Alfredo op drumsquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:22 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Danke. Ik zoek vooral naar albums waar die zanger van de Foo Fighters nog bij QOTSA zit als drummer, toen waren ze nog het beste.
"Die zanger"quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:22 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Oh ja, inderdaadquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:28 schreef Maaark het volgende:
[..]
Dude, dat wist ik al. Fotoboek enzo ^^.
Een van de nummer waarin Nick laat zien dat-ie echt wel kan zingen. Een imho nog mooiere versie van het nummer staat op Nick accoustische CD demolition day (helft van een split CD).quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:08 schreef crossover het volgende:
qotsa
Oh trouwens, Queens Of The Stone Age - Auto Pilot vind ik toch wel een van de gavere nummers
Ik vind het niet zo'n heel geweldig nummer eigenlijkquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:12 schreef UnoclaM het volgende:
en de officiele sick sick sick videoclip http://www.youtube.com/watch?v=bKYPWuXxoL4![]()
(kickpost)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |