Nou je laat je wel kennen zeg!quote:Op zondag 23 oktober 2005 14:30 schreef Erwtensoep het volgende:
Nou Vink bedankt hoor. Je kan het aids van Fonske krijgen.
Maar het is wel gebleken dat psv een zeer matig ploegje is. Die Kone is wel 9 miljoen waard trouwens, wat een prutser.
Blind is trouwens ook weer door de mand gevallen met zijn wissels. Rosenberg erin ipv Anastasiou...
We hebben er geen stilstaande beelden bij nodig Bas, de enige terechte beoordeling van deze situatie was een gele kaatrt voor Farfan.quote:
PSV speelde erg zakelijk en dat vind ik eigenlijk jammer van het affiche, want met de 22 voetballers van vandaag was er wel een betere en spannendere wedstrijd van te maken.quote:Op zondag 23 oktober 2005 15:01 schreef twi het volgende:
Dat klopt, dat was dom. Verder mistte Kone inderdaad een hele grote kans, maar ik vond eigenlijk dat hij heel goed met lange ballen om ging. Hij wist bijna elke bal aan te nemen. Dat gold ook een beetje voor Farfan, al was hij fysiek wat minder en lokte wat vaker de vrije trap uit ermee wat de snelheid weer uit het spel haalde.
Op zich was dat eigenlijk het beeld van de wedstrijd. Ajax pobeerde vaart in het spel te krijgen, PSV probeerde zoveel mogelijk het tempo eruit te halen. En achteraf is ze dat dus goed gelukt.
Ajax was helemaal niet veeeeeeel beter, PSV liet Ajax zo spelen omdat het leunde op de verdediging en de snelheid voorin, dit was gewoon logisch na de 1-0.quote:Op zondag 23 oktober 2005 15:07 schreef keijz het volgende:
Rosenberg hoeft van mij nooit meer in Ajax 1 te spelen
En heel onterecht verloren, Ajax was veeeeeel beter
Farfan mag naast Vink liggenquote:
Tsja, dat had wel even anders geweest inderdaad. 4 punten achter de koppositie, of 8. Maar het behoort helaas tot de geschiedenis.quote:Op zondag 23 oktober 2005 16:32 schreef golfer het volgende:
Feit blijft dat we genaaid zijn door een schwalbe. Het verlies van Feyenoord verzacht het leed enigszins, maar we zullen gewoon op eigen kracht eens moeten leren scoren en winnen.
Yeah rightquote:Op zondag 23 oktober 2005 16:21 schreef twi het volgende:
Zolang je tot de winterstop nu maar niks laat liggen.
Beetje vertrouwen houden hoor. Ook vandaag was er weinig mis met het spel, en we moeten toch eens het geluk aan onze kant hebben dat er een bal in vliegt?quote:Op zondag 23 oktober 2005 16:41 schreef devv05 het volgende:
[..]
Yeah rightIk ben al blij als we in de winterstop niet in het rechterrijtje staan.
Waarom verzacht dat het leed? Feyenoord is in mijn ogen nooit kanshebber geweest voor de landstitel, dit seizoen. Ze hebben 2 keer verloren en moeten nog tegen AZ en PSV. Ik heb het idee dat het beste bij Feyenoord er af is.quote:Op zondag 23 oktober 2005 16:32 schreef golfer het volgende:
Feit blijft dat we genaaid zijn door een schwalbe. Het verlies van Feyenoord verzacht het leed enigszins, maar we zullen gewoon op eigen kracht eens moeten leren scoren en winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |