abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31652174

AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_31652192
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 14:30 schreef Erwtensoep het volgende:
Nou Vink bedankt hoor. Je kan het aids van Fonske krijgen.

Maar het is wel gebleken dat psv een zeer matig ploegje is. Die Kone is wel 9 miljoen waard trouwens, wat een prutser.

Blind is trouwens ook weer door de mand gevallen met zijn wissels. Rosenberg erin ipv Anastasiou...
Nou je laat je wel kennen zeg!

PSV kwam onterecht voor door een gigantische schwalbe van Farfan en ik hoopte dat deze wedstrijd niet door arbitrale blunders beslist zou worden, helaas dus.

Verder vond ik het een 0-0 wedstrijd, weinig echte kansen, een paar flinke overtredingen en een typische PSV-Ajax.

Ajax was niet bij machte om een echt grote kans te creeren voor degoal bij PSV, al had Babel in het begin een vrij aardige kans, Kone had verder de wedstrijd moeten beslissen in de 80e minuut, maar hij schoot naast, de jongen is nog niet stabiel in elk geval.

PSV speelde de wedstrijd op deze manier omdat ze vroeg voorkwamen en lieten Ajax gewoon komen omdat PSV wist dat Ajax aanvallend erg matig is.

Ik ben gelukig met het resultaat en de ajacieden begrijpelijkerwijs niet, aangezien de goal wat goekoop was had een 0-0 beter geweest.
Yeah baby Yeah!
pi_31652214
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 14:50 schreef F1Bas het volgende:
[afbeelding]

We hebben er geen stilstaande beelden bij nodig Bas, de enige terechte beoordeling van deze situatie was een gele kaatrt voor Farfan.
Dat zal de samenvatting ook wel duidelijk maken denk ik, verder kan Pienaar zijn borstje nat maken ivm een schorsing denk ik, want wat hij deed was gewoon dom.
Yeah baby Yeah!
  zondag 23 oktober 2005 @ 15:01:22 #204
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31652267
Dat klopt, dat was dom. Verder mistte Kone inderdaad een hele grote kans, maar ik vond eigenlijk dat hij heel goed met lange ballen om ging. Hij wist bijna elke bal aan te nemen. Dat gold ook een beetje voor Farfan, al was hij fysiek wat minder en lokte wat vaker de vrije trap uit ermee wat de snelheid weer uit het spel haalde.

Op zich was dat eigenlijk het beeld van de wedstrijd. Ajax pobeerde vaart in het spel te krijgen, PSV probeerde zoveel mogelijk het tempo eruit te halen. En achteraf is ze dat dus goed gelukt.
  zondag 23 oktober 2005 @ 15:05:18 #205
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_31652312
GVD
Jawel, je keek.
  zondag 23 oktober 2005 @ 15:06:11 #206
82589 S-Two
barba macacu
pi_31652321
Verdomme zo gaat het al het hele seizoen. Maar goed, dus weer een seizoen verloren... de hele voorroede, muv Babel, dumpen en KJ maar kopen ofso.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_31652333
Rosenberg hoeft van mij nooit meer in Ajax 1 te spelen

En heel onterecht verloren, Ajax was veeeeeel beter
  zondag 23 oktober 2005 @ 15:13:03 #208
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31652387
Rosenberg werd rechtsbuiten gezet. Hij speelde dramatisch, maar dat vond ik eigenlijk niet meer dan logisch vanuit die positie. Had Blind Babel op links, Rosenberg centraal en Pienaar op rechts laten spelen had er misschien nog wat in gezeten, maar dit was een tactische blunder van formaat. Bovendien bracht 'ie Rosenberg in in de fase dat Ajax constant op de 16 van PSV speelde. Dat terwijl Rosenberg juist liever uit de rug van iemand wegloopt. Vrij kansloze wissel dus.
pi_31652389
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 15:01 schreef twi het volgende:
Dat klopt, dat was dom. Verder mistte Kone inderdaad een hele grote kans, maar ik vond eigenlijk dat hij heel goed met lange ballen om ging. Hij wist bijna elke bal aan te nemen. Dat gold ook een beetje voor Farfan, al was hij fysiek wat minder en lokte wat vaker de vrije trap uit ermee wat de snelheid weer uit het spel haalde.

Op zich was dat eigenlijk het beeld van de wedstrijd. Ajax pobeerde vaart in het spel te krijgen, PSV probeerde zoveel mogelijk het tempo eruit te halen. En achteraf is ze dat dus goed gelukt.
PSV speelde erg zakelijk en dat vind ik eigenlijk jammer van het affiche, want met de 22 voetballers van vandaag was er wel een betere en spannendere wedstrijd van te maken.
Kone liet zien dat hij erg sterk is, ook met een man in de rug, maar dat zijn afwerking een onvoldoende krijgt tot nu toe.
Eigenlijk verliep de wedstrijd na de onverdiende 1-0 erg voorspelbaar: PSV leunde achteruit en Ajax combineerde prima 'tot de 16' en werd daarna afgetroeft door Alex en Ooijer of strooide met slechte passes.
Eigenlijk een anti-climax voor zo'n affiche.

En ik vind het heel merkwaardig dat een op voorand bekritiseerde scheids zo'n wedstrijd krijgt toebedeeld, want hij was de slechtste vandaag.
Yeah baby Yeah!
pi_31652459
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 15:07 schreef keijz het volgende:
Rosenberg hoeft van mij nooit meer in Ajax 1 te spelen

En heel onterecht verloren, Ajax was veeeeeel beter
Ajax was helemaal niet veeeeeeel beter, PSV liet Ajax zo spelen omdat het leunde op de verdediging en de snelheid voorin, dit was gewoon logisch na de 1-0.

Het was wél een onverdiende nederlaag voor Ajax want een 0-0 was eerlijker geweest dat klopt.

het wordt tijd voor een discussie over de aanstelling van scheidsrechters in topwedstrijden, want regelmatig is de scheidsrechter in een nadelige rol de beslissende factor.
Yeah baby Yeah!
  zondag 23 oktober 2005 @ 15:26:37 #211
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31652507
Die discussie is er al geweest, bij Studio Voetbal een keer. Maar toen heeft Uilenberg vrij duidelijk gemaakt dat topwedstrijden niet door de beste scheidsrechters worden gefloten, maar door degenen die nog het meeste hebben te leren. Dat blijkt maar weer.
pi_31652582
[afbeelding]

[afbeelding]
Doe maar een wedstrijdje of twee á drie. Komt 'ie er nog genadig vanaf...

[ Bericht 62% gewijzigd door Radegast op 23-10-2005 15:46:34 ]
  zondag 23 oktober 2005 @ 15:41:34 #213
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31652650
Sommige mensen leren nooit dat Imageshack geen plaatjes laat zien op FOK!......
pi_31652674
Godverdomme, Vink moet dood
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_31652706
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 15:34 schreef Radegast het volgende:
[afbeelding]
Farfan mag naast Vink liggen
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  zondag 23 oktober 2005 @ 16:07:44 #216
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_31652916
naar de klote, weer genaaid
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_31653011
Vink moet de vogelgriep natuurlijk.

Urby en Gryga waren goed, evenals Steek.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 23 oktober 2005 @ 16:21:35 #218
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31653070
Goed, het worden dus 8 punten achterstand op PSV, 7 op Feyenoord. Dat moet allemaal nog geen onoverkomelijke problemen zorgen. Natuurlijk komen we er tot de winterstop niet aan te pas, maar over het algemeen moet je ergens wel punten terug kunnen gaan pakken. Zolang je tot de winterstop nu maar niks laat liggen.
pi_31653158
Voordeel: als we vijfde worden, kunnen we via de play-offs alsnog de CL in.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 23 oktober 2005 @ 16:32:47 #220
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31653186
Feit blijft dat we genaaid zijn door een schwalbe. Het verlies van Feyenoord verzacht het leed enigszins, maar we zullen gewoon op eigen kracht eens moeten leren scoren en winnen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 23 oktober 2005 @ 16:36:03 #221
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31653224
Als we vijfde worden zullen we via de play-offs de CL in gaan bedoel je

Hoe dan ook, ondanks de beroerde start hebben we het voordeel dat er geen Chelsea-achtige perikelen zijn. Ook de nummer 1 heeft al de nodige punten laten liggen, en dus is de achterstand gewoon 8 punten, of eigenlijk puntjes. Het is nu tijd om puin te gaan ruimen, want wanneer het vanaf nu niet gebeurd is het definitief exit.
  zondag 23 oktober 2005 @ 16:37:48 #222
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31653248
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 16:32 schreef golfer het volgende:
Feit blijft dat we genaaid zijn door een schwalbe. Het verlies van Feyenoord verzacht het leed enigszins, maar we zullen gewoon op eigen kracht eens moeten leren scoren en winnen.
Tsja, dat had wel even anders geweest inderdaad. 4 punten achter de koppositie, of 8. Maar het behoort helaas tot de geschiedenis.
pi_31653294
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 16:21 schreef twi het volgende:
Zolang je tot de winterstop nu maar niks laat liggen.
Yeah right Ik ben al blij als we in de winterstop niet in het rechterrijtje staan.
  zondag 23 oktober 2005 @ 16:47:56 #224
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31653361
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 16:41 schreef devv05 het volgende:

[..]

Yeah right Ik ben al blij als we in de winterstop niet in het rechterrijtje staan.
Beetje vertrouwen houden hoor. Ook vandaag was er weinig mis met het spel, en we moeten toch eens het geluk aan onze kant hebben dat er een bal in vliegt?
pi_31653368
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 16:32 schreef golfer het volgende:
Waarom verzacht dat het leed? Feyenoord is in mijn ogen nooit kanshebber geweest voor de landstitel, dit seizoen. Ze hebben 2 keer verloren en moeten nog tegen AZ en PSV. Ik heb het idee dat het beste bij Feyenoord er af is.
Ajax zal tot de winterstop nu alles moeten winnen. We hebben al gespeeld tegen AZ, PSV en Feyenoord, dus het is zeer realistisch om tot dan geen puntverlies meer te lijden.
Laten wel zo reëel zijn dat de landstitel er niet meer in zit, maar tweede kunnen we nog worden.

Het is overigens wel schandalig en dieptriest dat we van de 9 gespeelde wedstrijden er minder dan de helft, slecht 4, hebben gewonnen
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')