Het belangrijkste in dit nieuws vind ik niet het feit dat Inter 'm uitnodigd. Vooral het laatste zinnetje valt me op.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:53 schreef ThomasBerge het volgende:
België teletekst:
[..]
Vanden Borre kunnen we dus wel vergeten.
Daar kan je dan uit afleiden dat 'ie niet achtein wil staan?quote:Bovendien belooft paars-wit
hem een plaats op het middenveld.
Anastasiou in de groep houden voor de sfeer is gewoon een vorm van onkunde en eigenlijk misbruik. Laat hem maar lekker nog een jaartje of twee ergens in Griekenland gaan voetballen. Boukhari had al veel eerder weg gemoeten natuurlijk, en volgend jaar Vermeer op de bank als 2e keeper vind ik prima.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:46 schreef Nashje het volgende:
Pienaar denkt trouwens na over z'n verlenging.
Boukhari, Vonk en Anastasiou mogen van mij part wel weg. Maarja Anastasiou ligt blijkbaar wel erg goed in de groep, misschien moet je daar ook aan denken.
En als we Huntelaar dan halen, koop dan ook maar meteen een fatsoenlijke en GOEDE linksbuiten.
quote:Klaas-Jan Huntelaar sprak niet met Ajax
De zaakwaarnemer van Klaas-Jan Huntelaar, Arnold Oosterveer, ontkent tegenover ELF Voetbal dat zijn client afgelopen week met Ajax om tafel heeft gezeten.
Dit suggereerde RTVNH gisteren. 'Absolute onzin! Dat er interesse voor hem is, lijkt me echter niet meer dan logisch. Ajax heeft een spitsenprobleem en Feyenoord dreigt Kuijt en Kalou kwijt te raken, maar ik ben door niemand benaderd. Niet formeel en ook niet informeel. Een buitenlands avontuur is op dit moment ook niet aan de orde', aldus Oosterveer.
niemand, dus ook geen feyenooitquote:
Koeman heeft gezegd dat 'ie niet haalbaar is voor Feyenoord tenzij ze Kalou en/of Kuijt vroeg weten te verkopen.quote:
zelfde probleem bij ons, wij hebben nu 4 spitsenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:13 schreef twi het volgende:
[..]
Koeman heeft gezegd dat 'ie niet haalbaar is voor Feyenoord tenzij ze Kalou en/of Kuijt vroeg weten te verkopen.
quote:Keje Molenaar sluit een toetreden niet uit
Keje Molenaar sluit niet uit dat hij op termijn plaats gaat nemen in het bestuur van Ajax. Dit liet hij RTVNH weten. Molenaar vertelde niet dat Ajax hem al heeft benaderd.
'Ik zou er heel goed over moeten nadenken. Klaas Nuninga was dag en nacht met die club bezig, die tijd heb ik niet', zegt Molenaar vandaag.
quote:Fontein gehaald voor internationalisering
Het lijkt erop dat de nieuwe algemeen directeur van Ajax, Maarten Fontein, gehaald is om Ajax international op de kaart te zetten. Althans, dit opmakend uit de woorden van John Jaakke in De Volkskrant.
'Hij weet hoe hij moet omgaan met bedrijven als Budweiser. Hij weet vanuit zijn bestuursverleden wat de eventuele partners willen en kan Ajax internationaal op de kaart gaan zetten', aldus Jaakke, die weer een clubman vervangt door een zakenman.
Kritiek
Inmiddels neemt vanuit de media de kritiek op Jaakke toe. De aanstelling van Maarten 'aardappel' Fontein kan bij de meesten niet door de beugel. 'Een hockeyer' past niet in de Ajax-cultuur, is de redenatie. Maar ook over de kwaliteiten van Jaakke wordt ernstig getwijfeld. Louis van Gaal noemt hem niet voor niets 'groener dan groen', omdat Jaakke niet alle mogelijke wegen zou gebruiken. Toch houdt de advocaat steevast vol dat hij minstens tot het einde van het seizoen blijft zitten.
Het is nog steeds een grote teringzooiquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:22 schreef S-Two het volgende:
Gaat dus weer lekker daarzo in het bestuur
Dan zal eerst Jaakke wegmoeten.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:15 schreef Erwtensoep het volgende:
Keje Molenaar kun je er mooi hebben dacht ik zo
Ik zie Jaakke eerder als iemand die graag zwicht voor de publieke opinie, en dus vermoed ik dat hij zal luisteren wat er nu wordt geroepen. Het lijkt me dan ook sterk dat er weer zo'n zakelijke bal als Fontein wordt aangesteld in 't bestuur.quote:
quote:13/9/2005 - "Ajax is bang voor Johan Cruijff"
(Gepost door P.)
BRON: Het Parool
Zoals bekend was oud-Ajacied en advocaat Keje Molenaar een van de kandidaten voor de opvolging van Arie van Eijden. In het Parool Theater vertelde Molenaar dat hij benaded was door Voorzitter John Jaakke. Vervolgens nam Molenaar contact op met Johan Cruijff:
''Ik heb meteen contact met Johan Cruijff gezocht. Als ik het zou worden, wilde ik hem er bij betrekken.'' Cruijff adviseerde Molenaar gekend te worden in de aanstelling van de technisch directeur en het hoofd jeugdopleidingen, op dat moment twee onbezette posities bij Ajax. ''Toen ik vernam dat Martin van Geel technisch directeur werd, heb ik mij teruggetrokken als kandidaat,'' aldus Molenaar. ''Jaakke wilde liever iemand met internationale commerciële handelservaring, om zodoende de begroting van zestig naar honderd miljoen euro op te krikken,'' aldus Molenaar gedurende het vraaggesprek in het Parool Theater. Molenaar was het hier niet mee eens. ''De algemeen directeur moet verstand van voetbal hebben en het kapitaal op het veld zetten. Dan groeit de begroting vanzelf. Jaakke draait het om: hij spant het paard achter de wagen.''
Dat hijzelf uiteindelijk geen algemeen directeur is geworden heeft volgens Molenaar nog een reden: ''Ajax is bang voor Johan Cruijff.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |