abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 13:46:51 #151
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31625980
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 11:53 schreef ThomasBerge het volgende:
België teletekst:
[..]

Vanden Borre kunnen we dus wel vergeten.
Het belangrijkste in dit nieuws vind ik niet het feit dat Inter 'm uitnodigd. Vooral het laatste zinnetje valt me op.
quote:
Bovendien belooft paars-wit
hem een plaats op het middenveld.
Daar kan je dan uit afleiden dat 'ie niet achtein wil staan?
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 13:48:41 #152
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31626013
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 13:46 schreef Nashje het volgende:
Pienaar denkt trouwens na over z'n verlenging .

Boukhari, Vonk en Anastasiou mogen van mij part wel weg. Maarja Anastasiou ligt blijkbaar wel erg goed in de groep, misschien moet je daar ook aan denken.

En als we Huntelaar dan halen, koop dan ook maar meteen een fatsoenlijke en GOEDE linksbuiten.
Anastasiou in de groep houden voor de sfeer is gewoon een vorm van onkunde en eigenlijk misbruik. Laat hem maar lekker nog een jaartje of twee ergens in Griekenland gaan voetballen. Boukhari had al veel eerder weg gemoeten natuurlijk, en volgend jaar Vermeer op de bank als 2e keeper vind ik prima.
pi_31626294
Ja klopt. De groep zal dan wel nog jonger zijn dan nu.
pi_31626468
Anastasiou is er niet alleen voor de sfeer maar ook als stand in voor als pasgekochte spitsen falen
Houd van een lijntje.
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 14:14:31 #155
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31626580
Op zich is dat best lollige, om een gefaalde spits achter de hand te hebben voor andere falende spitsen.
pi_31627155
Je bent zeker vergeten dat Yannis ons er een aantal keer doorheen heeft gesleept. Hij is gehaald als een noodoplossing wegens blessures, en was meteen medeverantwoordelijk voor de winst op psv waardoor we kampioen zijn geworden. En zo zijn er nog een aantal wedstrijden waaronder de laatste. Dus een gefaalde spits? Nee, voor de rede dat hij gehaald is en voor het geld waarvoor hij gehaald is kan ik het zeker geen gefaalde spits noemen.
Houd van een lijntje.
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 14:52:40 #157
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_31627518
is Samaras geen links buiten dat je die dan erbij kan nemen en dan boukari wisselen ofzo ?
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 16:00:41 #158
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31629052
Het spijt mij verschrikkelijk, maar ik zie hem echt niet als degene verantwoordelijk voor de winst tegen PSV. Sneijder en Mitea schoten die ballen erin, en Vennegoor mistte een kans voor open doel. Als je het dan toch over spitsen wilt hebben die ons kampioen hebben gemaakt, dan heb je het over Mido en Machlas, zeker niet Anastasiou.

Ja, hij heeft ons punten bezorgd, met z'n goals tegen Roda bijvoorbeeld, maar dat hebben Sikora en Soetaers ook voor elkaar gebokst en hen vind ik ook gefaald. Niet voor het geld wat hij heeft gekost, maar de invloed die jij 'm toedicht heeft 'ie zeker niet gehad.
pi_31629235
quote:
Klaas-Jan Huntelaar sprak niet met Ajax

De zaakwaarnemer van Klaas-Jan Huntelaar, Arnold Oosterveer, ontkent tegenover ELF Voetbal dat zijn client afgelopen week met Ajax om tafel heeft gezeten.

Dit suggereerde RTVNH gisteren. 'Absolute onzin! Dat er interesse voor hem is, lijkt me echter niet meer dan logisch. Ajax heeft een spitsenprobleem en Feyenoord dreigt Kuijt en Kalou kwijt te raken, maar ik ben door niemand benaderd. Niet formeel en ook niet informeel. Een buitenlands avontuur is op dit moment ook niet aan de orde', aldus Oosterveer.
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 16:08:37 #160
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_31629245
Samaras is een centrum spits.
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 16:09:58 #161
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_31629291
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 16:08 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]
niemand, dus ook geen feyenooit
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 16:13:30 #162
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31629386
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 16:09 schreef Houniet het volgende:

[..]

niemand, dus ook geen feyenooit
Koeman heeft gezegd dat 'ie niet haalbaar is voor Feyenoord tenzij ze Kalou en/of Kuijt vroeg weten te verkopen.
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 16:20:33 #163
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_31629539
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 16:13 schreef twi het volgende:

[..]

Koeman heeft gezegd dat 'ie niet haalbaar is voor Feyenoord tenzij ze Kalou en/of Kuijt vroeg weten te verkopen.
zelfde probleem bij ons, wij hebben nu 4 spitsen
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 16:31:05 #164
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31629839
Ik kan me niet voorstellen dat hij financieel onhaalbaar is voor Ajax.
pi_31629969
Hij is financieel haalbaar voor Ajax. Volgens mij moet hij 6 miljoen kosten, en dat kan Ajax ophoesten. In tegenstelling tot Feyenoord die eerst Kuyt of Kalou hiervoor moet verkopen.
Probleem is wel dat Ajax dan met 5 spitsen zit (Huntelaar, Rosenberg, Charisteas, Anastasiou en Babel). Dat is natuurlijk te veel, en moet er noodgedwongen één of twee vertrekken.
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 16:39:14 #166
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31630055
Anastasiou kun je laten verlopen, Charisteas wil Koeman nog erg graag hebben in Portugal. Laat 'm een miljoen of 4 bieden, dan ben je gewoon klaar.
pi_31631267
Bestuur nieuws
quote:
Keje Molenaar sluit een toetreden niet uit

Keje Molenaar sluit niet uit dat hij op termijn plaats gaat nemen in het bestuur van Ajax. Dit liet hij RTVNH weten. Molenaar vertelde niet dat Ajax hem al heeft benaderd.

'Ik zou er heel goed over moeten nadenken. Klaas Nuninga was dag en nacht met die club bezig, die tijd heb ik niet', zegt Molenaar vandaag.
quote:
Fontein gehaald voor internationalisering

Het lijkt erop dat de nieuwe algemeen directeur van Ajax, Maarten Fontein, gehaald is om Ajax international op de kaart te zetten. Althans, dit opmakend uit de woorden van John Jaakke in De Volkskrant.

'Hij weet hoe hij moet omgaan met bedrijven als Budweiser. Hij weet vanuit zijn bestuursverleden wat de eventuele partners willen en kan Ajax internationaal op de kaart gaan zetten', aldus Jaakke, die weer een clubman vervangt door een zakenman.

Kritiek
Inmiddels neemt vanuit de media de kritiek op Jaakke toe. De aanstelling van Maarten 'aardappel' Fontein kan bij de meesten niet door de beugel. 'Een hockeyer' past niet in de Ajax-cultuur, is de redenatie. Maar ook over de kwaliteiten van Jaakke wordt ernstig getwijfeld. Louis van Gaal noemt hem niet voor niets 'groener dan groen', omdat Jaakke niet alle mogelijke wegen zou gebruiken. Toch houdt de advocaat steevast vol dat hij minstens tot het einde van het seizoen blijft zitten.
pi_31631656
Ioannis wil trainer worden. Dan kan je hem wel een trainerscontract geven en met de C1 laten werken, om te rijpen. Wellicht ook extra assistent van Danny maken.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31632450
Keje Molenaar kun je er mooi hebben dacht ik zo
Houd van een lijntje.
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 18:22:05 #170
82589 S-Two
barba macacu
pi_31632570
Gaat dus weer lekker daarzo in het bestuur
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 18:37:43 #171
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_31632864
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 18:22 schreef S-Two het volgende:
Gaat dus weer lekker daarzo in het bestuur
Het is nog steeds een grote teringzooi .
pi_31633120
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 18:15 schreef Erwtensoep het volgende:
Keje Molenaar kun je er mooi hebben dacht ik zo
Dan zal eerst Jaakke wegmoeten.
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 19:00:19 #173
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31633280
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 18:51 schreef Radegast het volgende:

[..]

Dan zal eerst Jaakke wegmoeten.
Ik zie Jaakke eerder als iemand die graag zwicht voor de publieke opinie, en dus vermoed ik dat hij zal luisteren wat er nu wordt geroepen. Het lijkt me dan ook sterk dat er weer zo'n zakelijke bal als Fontein wordt aangesteld in 't bestuur.
pi_31633626
quote:
13/9/2005 - "Ajax is bang voor Johan Cruijff"
(Gepost door P.)

BRON: Het Parool

Zoals bekend was oud-Ajacied en advocaat Keje Molenaar een van de kandidaten voor de opvolging van Arie van Eijden. In het Parool Theater vertelde Molenaar dat hij benaded was door Voorzitter John Jaakke. Vervolgens nam Molenaar contact op met Johan Cruijff:

''Ik heb meteen contact met Johan Cruijff gezocht. Als ik het zou worden, wilde ik hem er bij betrekken.'' Cruijff adviseerde Molenaar gekend te worden in de aanstelling van de technisch directeur en het hoofd jeugdopleidingen, op dat moment twee onbezette posities bij Ajax. ''Toen ik vernam dat Martin van Geel technisch directeur werd, heb ik mij teruggetrokken als kandidaat,'' aldus Molenaar. ''Jaakke wilde liever iemand met internationale commerciële handelservaring, om zodoende de begroting van zestig naar honderd miljoen euro op te krikken,'' aldus Molenaar gedurende het vraaggesprek in het Parool Theater. Molenaar was het hier niet mee eens. ''De algemeen directeur moet verstand van voetbal hebben en het kapitaal op het veld zetten. Dan groeit de begroting vanzelf. Jaakke draait het om: hij spant het paard achter de wagen.''

Dat hijzelf uiteindelijk geen algemeen directeur is geworden heeft volgens Molenaar nog een reden: ''Ajax is bang voor Johan Cruijff.''
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 19:24:49 #175
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31633739
Dan hebben Ajax en Cruijff twee dingen gemeen, ze zijn bang voor elkaar. Hoe dan ook denk ik nog steeds dat Jaakke liever de popi-jopie uit hangt en bij een beetje media- en supporteraandacht iemand als Molenaar binnen de kortste keren is aangesteld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')